stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:22

Zo het is hier helemaal uitgestorven Bloos! Zit hier nu nog alleen!

Zo naar huis en gauw omkleden en in auto springen naar stal. Om 20.00 uur tapas met het veilingsteam eten Vingers aflikken Clown Voor die tijd moet ik Omar nog rijden enzo.

Tot later allemaal Doei!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:57

Zo zie je maar Naadje: men lacht in je gezicht en steekt een mes in je rug........ Heb t pas weer meegemaakt dat mensen niet te vertrouwen zijn, en je verrader slaapt nooit!
Fijn dat je bijrijdster mee gaat met je hier heen! Pling

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:02

ja shir ik weet denk ik wel waar je t over hebt !

ik ga maandag dan gezellig met jou en ellen mee natas! en top dat roos ook mee komt!
Shiitt 3 paarden gereden net ben kapot blij dat ik thuis ben! Zo lekker naar bed hoor Haha!
Heb wel lekker gereden alleen was Larmy erg vervelend stommerik hahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:40

Azzaro schreef:
ja shir ik weet denk ik wel waar je t over hebt !

ik ga maandag dan gezellig met jou en ellen mee natas! en top dat roos ook mee komt!
Shiitt 3 paarden gereden net ben kapot blij dat ik thuis ben! Zo lekker naar bed hoor Haha!
Heb wel lekker gereden alleen was Larmy erg vervelend stommerik hahaha

Hahaah ik zag idd dat je beetje van menig verschilde met Larmy. Paarden..... zo heerlijk eigenwijs!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:42

ShirleyA schreef:
Zo zie je maar Naadje: men lacht in je gezicht en steekt een mes in je rug........ Heb t pas weer meegemaakt dat mensen niet te vertrouwen zijn, en je verrader slaapt nooit!
Fijn dat je bijrijdster mee gaat met je hier heen! Pling

ja echt he?!
ik kan me er zo over opwinden!
ik weet dat ik het niet moet doen maar me geest doet het uiteindelijk toch Verdrietig

wel ben ik een kei in rustige opmerkingen plaatsen die een fikse steek nalaten en geloof me die krijgen die personen van mij mee!
ja slecht slecht ik weet het maar zo ben ik nou eenmaal,zien jullie gelijk mijn slechte kant he? schaam schaam Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:48

Hahaha heel goed juist Naadje! Ik heb dat ook en zie dat juist als een v mijn sterke punten hahaha, ik bijt wel v me af hoor en flik je me iets dan hoor je dat ook echt wel op mijn eigen duidelijke manier.
Het is gewoon niet echt netjes om jouw bijrijder te jatten, ze kunnen wel vragen of ze eventueel een extra paard zou willen rijden maar niet haar bij weg snoepen. Maar maak je niet druk, dat is t niet waard (dat is het zelden).

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:51

Ohjeej, Natas!
Waar beginnen we aan, meiden?! hahahah Tong uitsteken Tong uitsteken
Nee hoor, grapje, volgens mij ben jij wel een toffe stalgenoot Haha!

Maar oooohwweeeeeej als je me in de weg loopt!! dannnnn.... hahahahhahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:54

Dabo schreef:

haha dan sleur ik je mee de stroberg in en verplicht ik je tot arbeid!!
dat moet je vele shabrakjes en frontriemen voor me maken Clown

haha grapje uiteraard!!! Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:00

naadje24 schreef:
Dabo schreef:

hahah Naadje gelukkig maar want we willen alleen maar leuke stalgenoten hier hoor, we moeten t peil wel hoog houden, snappie?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:08

naadje24 schreef:
Dabo schreef:

hahahaha ik rol nu echt bijna van mijn stoel af Tong uitsteken Haha! Haha! Haha!

Over shabrakjes! Morgen ff bij de Blokker kijken Shir, ik las iets over burberry dekens daar.....
wou je nog steeds zo'n kak-dekje van burberry? Ga ik deken halen morgen! Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:10

ShirleyA schreef:

hahah Naadje gelukkig maar want we willen alleen maar leuke stalgenoten hier hoor, we moeten t peil wel hoog houden, snappie?

en dat snap ik maar al te goed Knipoog

enne dames als ik wat verkeerds zeg of doe dan mogen jullie dat gewoon melden hoor
ik kan goed tegen kritiek mits het normaal gezegd wordt Haha!
Ik hou namelijk ook nergens mijn mond over als iets mij dwarszit en probeer dat altijd rustig op te lossen

nou moet ik zeggen dat het niet vaak voorkomt (en gelukkig maar)

@Dabo: zit jij me even lekker te maken met burberry Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:26

ik zit trouwens nu in het hotel en zit me weer te vermaken met de pc hierzo....kan niet op veel sites maar gelukkig wel op mijn grootste verslaving en daarom heb ik besloten het taams topic even lekker lastig te vallen met mijn slappe geneuzel en hebben jullie morgen wat te lezen Tong uitsteken

ik zat ook even op mijnalbum te kijken en fotootjes van wild rose te bekijken
maar jeetje! Bloos!
wat is die dame veranderd in 6 maanden tijd!!

eerst was ze veel kleiner,vieze vacht en niks gewend.....ja rennende kids hahaha
daardoor was ze wat zurig en eenkennig Verdrietig ,ze hapte iedereen die langs kwam lopen....
toch heb ik daar doorheen gekeken en nu is ze zo vriendelijk Haha!

even een foto van onze eerste dag zeg maar...
Afbeelding
Afbeelding
helaas geen betere foto's

en nu:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wat een verschil he?!
ik ben zo happy Haha! Go jij! Go jij!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:34

mijn moeder is trouwens van vakantie terug en dat betekent dat de digi weer terug is Cheese!

mijn digi ligt nog steeds kapot te zijn bij de kodak Verdrietig

ik ga zeker even nieuwe foto's maken want het dametje blijft zich prachtig ontwikkelen en nu is ze zeker mooi nu willemijn haar even geknipt heeft Knipoog

enne moet al mijn setjes nog op de foto zetten natuurlijk Clown Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:22

mogguh allemaal! xzo natas jij was er nog laat bij !
Ik heb ook nog even wat fotos van Orissa voor jullie! Zijn al best veel mensen geinteresseerd in! En wa denk je ik heb het er gister serieus is met mijn moeder over gehad een eigen paard! En ze zei van jaa het is dat je nu even geen werk hebt enzo je kan het dus niet betalen en moeten wij alles gaan betalen en dat kan nu even niet met je broertje en zusje erbij Verdrietig
Helaas maja ik snap het wel we hebben wel echt uitgerekend per maand enzo! En ik ga natuurlijk naar marechaussee en dan moet ik er 3 maanden achterlaten dat kan ik niet

De mensen met 1 paard hoeveel zijn jullie in een maand ongeveer kwijt?
Hier 2 fotos! Op de ene ben ik onthoofd voor internet
Afbeelding

Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:48

Leuke fotos! Wordt ze via Taams verkocht of gewoon via Internet Marktplaats?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:53

Ik ben per maand denk ik zo'n Euro 350 kwijt (stalling, verzekering). Maar daar zit nog geen extra voer, wormernkuur, tandarts, veearts, hoefsmid en lessen bij. En dan nog afgezien van chabrakjes... Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil of kan. Taams is natuurlijk een wat duurdere stal, maar wel erg gezellig zoals je weet.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:58

JAH Ellen ik val nog steeds op kak, hahahahah. Mooi. *zet nu liefste gezicht op*

Lastige vraag Wilie, er komt zo veel bij kijken: stal, zadel + hoodstel (doe je wel lang mee) dekens zomer en winter, halsters, wormenkuur, enting, ijzers, verzekering, lessen en zo komen er allemaal dingen om de hoek kijken die weer kosten met zich mee brengen. Een pak geld eigenlijk wel, maar je krijgt er wel heel veel voor terug!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:05

Ja Willie wel bij 'ons' blijven hoor!!!!
Volgens mij zit Taams op een gemiddelde prijs, toch Esther. Tuurlijk kan je duurder of goedkoper, maar dit zit wel op een redelijk gemiddelde.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:05

Op dit moment ben ik wel tegen de 400 euro kwijt per maand. Elke week les, en elke nacht binnen (1.50 per nacht) dus reken maar uit!
wormenkuren, hoefsmid is niet zo duur, zadel en tuig valt ook mee, dat zijn eenmalige kosten. Dekjes.. sjah, ik koop er verkoop veel, en daar maak ik geen winst op ! hahhaha

Ik ga zo naar de Blokker hoor Shir!! Als het een grote deken is, kan ik er voor jou ook nog wel een dekje van maken, Natas! Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:13

ShirleyA schreef:
Ja Willie wel bij 'ons' blijven hoor!!!!
Volgens mij zit Taams op een gemiddelde prijs, toch Esther. Tuurlijk kan je duurder of goedkoper, maar dit zit wel op een redelijk gemiddelde.

Ja, de prijs is heel redelijk als je ziet wat er allemaal voor krijgt (o.a. de binnenbak). Helemaal als je bedenkt dat je bijvoorbeeld bij Nansink (weet niet of ik deze naam goed schrijft) in Purmerland al Euro 200 per maand betaalt en dan heb je geen binnenbak en moet je zelf uitmesten. Nou voor Euro 70 per maand meer sta ik liever bij Taams!

Met duurdere bedoel ik dan ook dat er ook stalletjes zijn waar je misschien voor Euro 150 per maand staat.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:14

[quote="Dabo"Ik ga zo naar de Blokker hoor Shir!! Als het een grote deken is, kan ik er voor jou ook nog wel een dekje van maken, Natas! Haha! Haha!
[/quote]

Joepiiiiii Ben helemaal blij.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:14

Nou, dan ga ik je ff minder blij maken. Geen Burberry dekens bij de Blokker. Ook niet bij Xenos, Hollands Handels huis, en Action had ze ook niet Boos! (Ik liep toch langs al die winkels, dus ging er gelijk maar ff naar binnen) Sorry!! (maak ik je eerst lekker.. Tong uitsteken Tong uitsteken ) hahaha

Ik denk dat Taams ook wel gemiddeld is hoor, als je ziet wat je er voor 'krijgt'.
Het paard wat ik voor Bella bijreed in Assendelft, stond voor 205 euro. Zelf uitmesten, buitenbak, en klein binnenbakje. GEEN uitrijmogelijkheden! Twiske rulez! (Ik ga vanmiddag weer ff lekker 'uitwaaien' hoor)

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:31

AnneOmie schreef:
Zo het is hier helemaal uitgestorven Bloos! Zit hier nu nog alleen!

Zo naar huis en gauw omkleden en in auto springen naar stal. Om 20.00 uur tapas met het veilingsteam eten Vingers aflikken

ja Vingers aflikken T was wel heel gezellig iig!

Ik ben nu inmiddels ook weer thuis. Ga vanavond nog ff naar de paarden. Katinka komt vanavond rijden.

Ellen; wat jammer dat ze er niet waren. waren ze al weg? of zijn ze er nooit geweest en ben je gewoon verkeerd geinformeerd? Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 15:34

daan volgens mij heb je weer de verkeerde pm gehad van dat lelijke zadel Verward
hij stuurd die gewoon Clown sorry

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:44

ja ik heb inderdaad steeds de verkeerde link ja.

@Naadje; leuke foto's trouwens! Ze is inderdaad wel opgeknapt voor zover ik zo kan zien!

Vanavond maar vroeg slapen gaan, want moet morgen om 9 uur op stal zijn! Gaaaap
Irmgard en Kim voorlezen..