Zit hier nu nog alleen!Zo naar huis en gauw omkleden en in auto springen naar stal. Om 20.00 uur tapas met het veilingsteam eten
Voor die tijd moet ik Omar nog rijden enzo.Tot later allemaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zit hier nu nog alleen!
Voor die tijd moet ik Omar nog rijden enzo.

Azzaro schreef:ja shir ik weet denk ik wel waar je t over hebt !
ik ga maandag dan gezellig met jou en ellen mee natas! en top dat roos ook mee komt!
Shiitt 3 paarden gereden net ben kapot blij dat ik thuis ben! Zo lekker naar bed hoor
Heb wel lekker gereden alleen was Larmy erg vervelend stommerik hahaha
ShirleyA schreef:Zo zie je maar Naadje: men lacht in je gezicht en steekt een mes in je rug........ Heb t pas weer meegemaakt dat mensen niet te vertrouwen zijn, en je verrader slaapt nooit!
Fijn dat je bijrijdster mee gaat met je hier heen!

Dabo schreef:Maar oooohwweeeeeej als je me in de weg loopt!! dannnnn.... hahahahhahaha
naadje24 schreef:Dabo schreef:Maar oooohwweeeeeej als je me in de weg loopt!! dannnnn.... hahahahhahaha
haha dan sleur ik je mee de stroberg in en verplicht ik je tot arbeid!!
dat moet je vele shabrakjes en frontriemen voor me maken![]()
haha grapje uiteraard!!!
naadje24 schreef:Dabo schreef:Maar oooohwweeeeeej als je me in de weg loopt!! dannnnn.... hahahahhahaha
haha dan sleur ik je mee de stroberg in en verplicht ik je tot arbeid!!
dat moet je vele shabrakjes en frontriemen voor me maken![]()
haha grapje uiteraard!!!

ShirleyA schreef:
hahah Naadje gelukkig maar want we willen alleen maar leuke stalgenoten hier hoor, we moeten t peil wel hoog houden, snappie?
,ze hapte iedereen die langs kwam lopen....

ShirleyA schreef:Ja Willie wel bij 'ons' blijven hoor!!!!
Volgens mij zit Taams op een gemiddelde prijs, toch Esther. Tuurlijk kan je duurder of goedkoper, maar dit zit wel op een redelijk gemiddelde.

(Ik liep toch langs al die winkels, dus ging er gelijk maar ff naar binnen) Sorry!! (maak ik je eerst lekker..
) hahahaAnneOmie schreef:Zo het is hier helemaal uitgestorvenZit hier nu nog alleen!
Zo naar huis en gauw omkleden en in auto springen naar stal. Om 20.00 uur tapas met het veilingsteam eten
T was wel heel gezellig iig!

sorry