De babay:D
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had je die link gezien die ik stuurde? daar staat ongeveer de wereld aan namen op, dus misschien dat er wat tussen staat

Alleen iets eerder dan ik gewend ben
Half11
Maar Yvonne risseeuw ofzoiets moet er voor mij op, en dan zitten er net 2 mensen tussen haar en mij, dus ga kijken of ik nog kan regelen dat wendy en ik omwisselen, dan heb ik nét iets meer tijd... Anders zit ik er net op en moet ik al, dat werkt ook niet echt
Ze hebben t trouwens best slim gedaan met binnen en buiten

Beluga is ook leuk trouwens! (die had ik nog nooit gezien
)

Als de ruiters het onderling goed geregeld hebben lukt de rest makkelijk als goed is....
We(target en ik
) hebben wel enige malen ruzie gehad, en op een gegeven moment zag ik het niet meer zitten, maar na een tijdje gaf target zich toch maar over
Dus uiteindelijk heb ik nog meerdere keren 10m met m geweken, wat ie aant begin niet eens 5m wou
en achterwaarts wou die aant begin ook nie, is me ook gelukt
Voltes 10m nog eem geoefend en klaaaaar is pietje 
en ze had geen reden, nee ze wou 'gewoon' niet... Dus toen maar naart bestuur, en arlette die rolde echt zo met r ogen toen ik zei dat W**** niet wou wisselen
Dus toen heeft ze willy gebeld, die de startlijst had gemaakt, en wss kom ik helemaal opt eind van mn categorie
dan heb ik ongeveer 40 min om in te rijden
Dus daar kan ik wel blij mee zijn

Ach khad t eerst aan Lon gevraagd, maar die zei dr helemaal niks op, en arlette ging het wel meteen regelen...
Ik ben zelf ook wel weer zo slim om t rustig aan te doen hoor als ik wel zo lang heb
Maar meestal als ik op dr rij ook klikt t met ons wel
Snap je nu wrom Jo?
Ze kan etteren, maar ook héél mooi lopen, en dan doet ze het ook gewoon
Moet volgens de lijst om 10;21, maar wss dus later