Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:35

Volgende week kan ik idd niej, concours in zwolle en in emmeloord groot evenement...

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

De babay:D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:36

Hij lijkt op beluga Lachen Had je die link gezien die ik stuurde? daar staat ongeveer de wereld aan namen op, dus misschien dat er wat tussen staat Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 16:09

Joh, misschien omdat het ook een veulen van Beluga is?
Nee maar ik heb het ook over 6 juni hahaha...
Zaterdag en zondag kan ik zelf ook niet ivm t concours en de onderlinge dressuurwedstrijd:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:12

Hallo, had toch ook op de vader kunnen lijken Scheve mond

Sheize, zoekfunctie weer es uit....

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:18

Heeft beluga trouwens een vriesmerk ofzo? lijkt net of je iets van; 92 en een 4 kan 'lezen' vlak bij dr schoft....

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:52

Nou mag zondag op Target hoor Lachen Alleen iets eerder dan ik gewend ben Vork Half11 Tong uitsteken Maar Yvonne risseeuw ofzoiets moet er voor mij op, en dan zitten er net 2 mensen tussen haar en mij, dus ga kijken of ik nog kan regelen dat wendy en ik omwisselen, dan heb ik nét iets meer tijd... Anders zit ik er net op en moet ik al, dat werkt ook niet echt Vork Ze hebben t trouwens best slim gedaan met binnen en buiten Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:21

Das een brand merk hoo.. hebben ze in rusland schijnbaar allemaal.. 92 is t geboortejaar..

Link had ik gezien, die site had ik ook al gehad, maar zit niet echt iets bij waarvan ik denk van jeejj..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:25

Wat een mooi veulentje Haha! Beluga is ook leuk trouwens! (die had ik nog nooit gezien Tong uitsteken )

Ik zal eens denken voor een naam, met een C toch?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:27

jups met een c... is echt een poedersuiker lette:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:31

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:55

Hahaha da's waar Lotte, je hebt helemaal gelijk dat die ook op zn paps kan lijken, maar het klonk zo droog hihihi
Maar fijn dat je weer op Target mag alleen wel balen met die tijd ja, hopen dat je er nog iets aan kan doen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:13

Als het goed is zou het ruilen met wendy mijn enige probleem op kunnen leveren Knipoog Als de ruiters het onderling goed geregeld hebben lukt de rest makkelijk als goed is....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:35

Oke, gelukkig:)
En hoe ging je les vanavond, beetje goed kunnen oefenen?
Ik ben benieuwd op wie ik morgen ga rijden:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:37

Jaa d eles ging super Lachen We(target en ik Knipoog) hebben wel enige malen ruzie gehad, en op een gegeven moment zag ik het niet meer zitten, maar na een tijdje gaf target zich toch maar over Lachen Dus uiteindelijk heb ik nog meerdere keren 10m met m geweken, wat ie aant begin niet eens 5m wou Tong uitsteken en achterwaarts wou die aant begin ook nie, is me ook gelukt Lachen Voltes 10m nog eem geoefend en klaaaaar is pietje Tong uitsteken

Mja, dat stomme kind van een W**** wou niet wisselen Scheve mond en ze had geen reden, nee ze wou 'gewoon' niet... Dus toen maar naart bestuur, en arlette die rolde echt zo met r ogen toen ik zei dat W**** niet wou wisselen Tong uitsteken Dus toen heeft ze willy gebeld, die de startlijst had gemaakt, en wss kom ik helemaal opt eind van mn categorie Lachen dan heb ik ongeveer 40 min om in te rijden Vork Dus daar kan ik wel blij mee zijn Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:48

Zolang mag je toch niet inrijden Tong uitsteken
manegepaard mag maar 20 minuutjes ofzo.. anders zijn ze echt dood...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:36

Wou al zeggen, 40 minuten is wel lang, maar je hebt iig wel iets meer dan 5 minuten nu:P
Whaha, lachen dat Arlette zo reageerde, t is ook wel n lachen meid hoor hihihi...
Maar fijn dat t uiteindelijk zo goed ging gisteren, you go girl!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:07

Target die hoeft maar 2 keer te lopen op die hele wedstrijd... en als ik dan wel 40 minuten(ofzoiets) heb, ga ik héél veel stappen hoor Knipoog Ach khad t eerst aan Lon gevraagd, maar die zei dr helemaal niks op, en arlette ging het wel meteen regelen...

Nee maar nog even over t inrijden Tong uitsteken Ik ben zelf ook wel weer zo slim om t rustig aan te doen hoor als ik wel zo lang heb Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:16

Oooh volgens mij ben ik een beetje verliefd aan het worden, op Pebbles:P Aan het begin zag ik dr n beetje tegenop als je zo al die verhalen hoort, maar met een beetje hulp van Trudy kregen we het toch nog voor mekaar...
Het eerste deel van de les heb ik gewoon met een foute instelling gereden "dat het toch niets zou worden" maar toen ging de knop om en ging het echt super...Karin zei al dat mn mening over Pebbles nu zeker wel was bijgedraaid haha
Zo moesten we in galop slangenvoltes met 3 bogen rijden en daarin een eenvoudig changement rijden. Pebbles deed er voor t gemak maar geen drafpas tussen maar sprong gelijk over hehe
Nu maar hopen dat t niet een tijdelijke goeie bui van dr was;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 21:43

Ze heeft goeie en hele slechte buien Tong uitsteken Maar meestal als ik op dr rij ook klikt t met ons wel Lachen Snap je nu wrom Jo? Lachen Ze kan etteren, maar ook héél mooi lopen, en dan doet ze het ook gewoon Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:17

Idd, heb het nu wel zelf mogen ervaren, op het moment dat ik zelf iets had van "nou Jo, ff aan het werk ja" kreeg Pebbles ook een seintje door. Het was heel duidelijk dat ze daar wel gevoelig voor is ja...
En dan dat aangalopperen, goddelijk!!!
Maar waarom ging je met haar ook alweer niet de wedstrijden rijden?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:20

Omdat ik bijv. met galop nog niet helemaal de bevestiging van de combi heb, rechtsom heeft ze altijd giga stelling links, en als je rechts wil springt ze over... en met wedstrijden wil ze nog wel es heel vervelend doen heb ik gehoord... Dus wie weet als ik er echt vaak op mag, want valt nog wel mee....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:28

Ach, na zondag zijn er voorlopig even geen wedstrijden meer dus dan kan je ff oefenen:P
Merkte ook idd dat ze rechtsom ff twee pogingen nodig heeft voordat ze goed aanspringt, maar als ze eenmaal doorheeft dat je blijft aanhouden springt ze keurig aan.
Maar als je vaak genoeg oefent in de les kan je het best weleens proberen om n proefje met dr te doen en als t niet lukt jammer dan, volgende keer beter he...

Owja, ik moet zondag schrijven van 10 tot 12 uur, weet alleen niet waar en dr is ook nog geen lijst. Hoop alleen dat t buiten is, daar zijn de leukste proeven en dan kan ik jou ook zien Lotte hahaha

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:31

Als je buiten moet zie je mij idd ook rijden Knipoog Moet volgens de lijst om 10;21, maar wss dus later Knipoog

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:21

Haha die Pebbles heeft bijna iedereen in haar machtje.. haha..
Toen ze binnen kwam op de mange heb ik haar een tijdje gereden en ze was zo ontzettend leuk!! Bijna alle knopjes zaten er wel op!!

Noela moet om 11 uur binnen starten..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 12:23

Ja klopt, je moet dr eventjes doorhebben:P