Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

haha
Mandy_ schreef:Suus_ Staat spot bij merel?
Maar Spot staat bijna tegenover Groenesteynn, je moet even de brug onder en dan zie je een "buurtje" met huizen daar staat hij midden in. Suus__ schreef:Mandy_ schreef:Suus_ Staat spot bij merel?
Ik ken geloof ik geen MerelMaar Spot staat bijna tegenover Groenesteynn, je moet even de brug onder en dan zie je een "buurtje" met huizen daar staat hij midden in.
Suus__ schreef:Mandy_ schreef:Suus_ Staat spot bij merel?
Ik ken geloof ik geen MerelMaar Spot staat bijna tegenover Groenesteynn, je moet even de brug onder en dan zie je een "buurtje" met huizen daar staat hij midden in.
CielitoLindo schreef:Vlak bij mijn paard dus, mijn paard staat bij die pensionstal daar achter
CielitoLindo schreef:
CielitoLindo schreef:2 meisjes op shetjes?
In het park heb ik alleen een tuiger, een tinker en een schimmel samen met een bruine gezien..
Cameee schreef:Haay!
Whaha ja ik weet al 100000% zeker dat ik bij Groenesteyn ga rijden! Ik vond het er zo gezellig uit zien!![]()
Ik zal laten weten op wie ik moet!![]()
NikiiiiWhaha, we zullen zien hoe ik het doe
Ik had jou gezien! Dus ik riep zo heel hard: "Nikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" Alleen toen leip jij de andere kant op!
WAAR WAS JIJ IK ZOCHT JE DE HELE TIJD.
CielitoLindo schreef:herkennen jullie dit
Niki_ schreef:Cameee schreef:Haay!
Whaha ja ik weet al 100000% zeker dat ik bij Groenesteyn ga rijden! Ik vond het er zo gezellig uit zien!![]()
Ik zal laten weten op wie ik moet!![]()
NikiiiiWhaha, we zullen zien hoe ik het doe
Ik had jou gezien! Dus ik riep zo heel hard: "Nikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" Alleen toen leip jij de andere kant op!
WAAR WAS JIJ IK ZOCHT JE DE HELE TIJD.
En ik ben lang de pony's geweest
Maar uhh niet in die andere gebouwen!