manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:21

Heej Annemijn, wilde net afsluiten maar lees 't nu net van je opa; sterkte en beterschap voor hem! Wat heeft hij? En hoe gaat 't nu met 'm?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 21:23

haha ja dat deden wij ook wel vaak! had je zowiezo al een broek die goed zat en mooi was. hoefde je niet nóg een week te wachten op je nieuwe broek!
zeg moet ik trouwens de muziek op de cd nog een keer aanpassen? het laatste lied wordt nu ergens zomaar afgekapt (omdat ik dacht dat we dan allang klaar zouden zijn met de show) maar ik kan ook het hele laatste lied er nog op zetten.. dus dan hebben we meer tijd en maakt het ook niet zo veel uit als we iets sneller rijden (doen we gwoon nog een ere rondje en de man van het geluid draait het leidje dan maar gwoon zachtjes weg als we de bak uitrijden)

dankje Bianz, maar ik vertel het nog wel een keertje ok? om dat nou zo op bokt te zetten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:34

Tjonge er staat al weer een hoop bij!
Beterschap mariekje!
Jij sterkte met je opa annemijn!
Nou hebben jullie al zin in indoor? ikke wel hoor.
HE thirz ik heb een kak paardrijbroek gekocht met van die zakken, die jij ook hebt, ik heb hem in het blauw.
Portomonee is wel een stuk ligter.....
En heb ook nog een paardrij jas van harry horse, want die zwarte jas reed niet zo gemakkelijk, dus die gebruik ik voor op de scooter en voor hele koude dagen!
Nou ben wel benieuwd naar jullie show!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:12

ja annemijn is goed als je dat liedje er nog helemaal onder zet.....kunnen we misschien toch dat stukje op madonna nog in stap doen...erg leuk....
nou mensen, heb 1 (lees 2, voor de maat) broek besteld, 1 topje met spaghettibandjes, 1 truitje en 2 bikini's, valt nog mee hahha.......heb er eigenlijk geen geld voor, maar t is allemaal in de aanbieding, dan mag het wel toch??????

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:54

Heej Annemijn, tuurlijk zet je dat niet op bokt, verwachtte ik ook nie, maar ik dacht; dan mailen of msnen we daar nog wel over: was meer je ff een hart onder de riem steken en interesse tonen. Hoop dat dat iig wel gelukt is
Kom net terug van de bios; moest ik gewoon door de sneeuw naar huis fietsen! Echt heel gek als 't ineens wit is als je buiten komt! Heb Narnija gezien; was echt een supergoede film!
O ja, Mariekje, is helemaal niet veel hoor... moet wel lachen om je 2 bikini's nu het zo koud is met sneeuw buiten hahaha!
En Nel, ik bewonder je nieuwe jas en broek snel hoor!! Heb ook een HH jas en hij is heerlijk!
Nou trusten allemaal!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 11:02

Citaat:
Heej Annemijn, tuurlijk zet je dat niet op bokt, verwachtte ik ook nie, maar ik dacht; dan mailen of msnen we daar nog wel over: was meer je ff een hart onder de riem steken en interesse tonen. Hoop dat dat iig wel gelukt is >>
ja dat is wel gelukt hoor Bedankt

Zodra ik even wat tijd heb gooi ik het hele lied er dan even op!(wordt t helaas een niet roze cd Jammer hoor!
en zoveel heb je helemaal niet besteld hoor, ik kan t nog veel beter je moet je broek nog wel een keertje showen hoor mariek!

ben ook benieuwd naar je jas en je broek Nel Je doet um vast wel aan met indoor tog?

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:57

Jeeej, Nel heeft ook een kak-paardrijbroek, nu hoor je er echt bij hoor! En ze zitten erg lekker he! Ben ook erg benieuwd naar je nieuwe kleren hoor Marieke, ik zelf heb van t weekend nog de kast bij mn nicht geplunderd, ze wilde een hoop niet meer...nou, handig dat we dezelfde maat hebben!

Kerstland was erg gaaf met de kids, we hebben in allerlei attracties gezeten en veel gedaan, was echt bekaf toen ik thuiskwam! Gelukkig hebben de kids zich voorbeeldig gedragen, en ze vonden ons als hun nieuwe leiding ook erg lief (wacht maar tot ze bij ons wonen, haha!!) Vanavond gaan we nog uit eten met ons team en dan gaan we lekker oud & nieuw vieren! Waarschijnlijk ben ik maandag en dinsdag helemaal vrij, dus kunnen we fijn de show oefenen en de staarten van de paarden wassen. Dus jij kan dan ook dinsdagmiddag Annemijn? Heb ook net even de foto's van de sterren bekeken, vind ook de grote + de 2 kleine sterren t leukste, dus dat gaat m gewoon worden

Ikzelf heb trouwens geen foto's van apassionata gemaakt, maar een paar anderen van de club wel, dus daar wacht ik nog op! (wijzelf staan er vaker op dan de paarden vrees ik!) De muziek van de show was ook erg gaaf, jammer dat ik die niet kan vinden bij kazaa, was leuke muziek geweest voor een show!
Nu ga ik nog even met de katten in de sneeuw spelen, kijken of ik ze leuk op de foto kan zetten! Doeg!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 20:35

ok de grote en de 2 kleine sterren worden het (ben stiekem al begonnen met het knippen van de sterren , en ik denk dat ik vanaaf ook alvast mn sterretjes op mn dekje plak) Maargoed ik heb nog geprobeerd om dat ene lied wat langer te maken, maar om de een of andere reden wil de computer er een cd bij hebben Dus *de persoon met de muziek* mag morgen de cd nog gwoon meenemen, dan neem ik hem na het oefenen mee naar huis en probeer ik het liedje nog ff wat langer te maken.
en voorlopig kan ik dinsdag middag wel hoor. We spreken morgen gwoon een tijd af en dan probeer ik die wel vrij te houden.

Citaat:
Ikzelf heb trouwens geen foto's van apassionata gemaakt, maar een paar anderen van de club wel, dus daar wacht ik nog op! (wijzelf staan er vaker op dan de paarden vrees ik!) De muziek van de show was ook erg gaaf, jammer dat ik die niet kan vinden bij kazaa, was leuke muziek geweest voor een show!

tog ben ik wel benieuwd naar de foto's hoor thirz *jaja, ik ben nog steeds van de foto's!* Wel jammer dat de muziek niet te vinden is.. Zie ons al met allerlei trucjes en spaanse passen en andere spectaculaire kunstjes optreden op Indoor

en hoe vonden je katten de sneeuw? Nog wat leuke foto's kunnen maken? *plaatsen *
Wij zijn vanmiddag even in het veerse bos gaan lopen (geen idee of dat de officiele naam is, maar wij noemen het altijd zo) Op de heen weg nog een zonnetje (achter ons dan, voor ons werd de lucht steeds zwarter! ) en toen we der bijna waren begon het ineens te hagelen en te sneeuwen. Heerlijk wandel weer Maar nog even in de auto gewacht tot het iets minder hard hagelde (onder luid protest van Tinker, die totaal niet snapte wat we nou deden: In een bos, stil ín een auto blijven zitten) Daarna hebben we heerlijk gewandeld in een mooi wit bos. De terug weg was alleen iets minder leuk... we kwamen terecht midden in een sneeuw bui Meteen de hele wereld wit. Er was dus ook serieus een auto die aan de verkeerde kant van de weg ging rijden Hij had de Grote Blauwe pijl waarschijnijk even gemist, kan gebeuren natuurlijk

Zeg thirz, wat is kerstland eigenlijk? ik ken het helemaal niet.
Citaat:
en ze vonden ons als hun nieuwe leiding ook erg lief (wacht maar tot ze bij ons wonen, haha!!)
Jaja, pas maar op hoor, want dan komt de egt Thirz naar buiten! Grrrom!

Maarre hoelaat zijn jullie morgen ongeveer op de manege? een uur of half 11/ 11 uur? Nog speciale dingen die ik niet moet vergeten mee te nemen?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 20:37

tis trouwens ook ineens een stuk drukker op bokt Heel goed!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 23:07

nu is t alleen weer wat rustiger
pff, wat een heerlijk werkje is dat zeg, sterretjes op een dekje naaien ben nu al de hele avond bezig met 1 dekje, dat beloofd wat voor morgen!
jaja, ik ben natuurlijk ook de miezemeut, dus waarschijnlijk gaat het morgen allemaal veel sneller.. *denkt aan het gelijk maken van de touwtjes voor de vlechtjes *
Nou ik zie jullie morgen, zal t dekje meenemen om te showen en om te checken of jullie t er mee eens zijn (zo niet, peuter ik alle sterretjes er met plezier weer af.. dat snappen jullie wel ) k zal mn album met de foto's van de shoot ook ff meenemen mariek, voor als je nog zin/tijd vind om er even in te bladeren.
*ga nu weer verder met het laatste sterretje!*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:11

Hallo allemaal! Ik ben ook weer terug... ik ben 2 dagen in Arnhem geweest bij de moeder van Frans... die woont daar nu samen met haar nieuwe man! Enneuh het was heel gezellie, maar echt super koud! Overdag was t daar gewoon onder 0! En er lag dus helemaal GEEN sneeuw... dus ik ben nu net terug en hier is het helemaal wit ! Super gaaf!
Er staat ook een sneeuwpop bij ons voor de deur, die heeft mn broertje gemaakt (die is gek )....
Morgen kijken of ik nog wat sneeuw foto's kan maken van Shaar, dat zou namelijk wel leuk zijn...
Morgen willen Cis en ik gaan rijden... maar of dat gaat lukken? Ze geven morgen middag ook allemaal sneeuwbuien af... dusja... dat wordt even afwachten!
Super grappige filmpjes trouwens zeg! Zo zie ik jullie ook eens in actie (Bianz en Nel)! Toppie!
Verder ben ik super gaar en ik heb best leuke kerstdagen nog gehad... ze waren alleen nogal druk, maarja dat hoort erbij zullen we maar zeggen!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:36

Tjonge Annemijn, wat kan jij veel schrijven zeg.... poehhh wat een leeswerk.
Nou succes Bar, met rijden morgen, de bak bij ons is altijd droog en rijbaar, maar vandaag was er niks mee te beginnen in de sneeuw te rijden.
Ciska laat me op tijd weten of je zaterdag naar voice gaat.
Ik ga zoiezo sochtends om dr stal te doen en buiten te zetten.
Als je niet gaat rijden, longeer ik haar.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 11:00

Citaat:
Tjonge Annemijn, wat kan jij veel schrijven zeg.... poehhh wat een leeswerk

leuk tog kan er iig niet meer gezegd worden dat het zo rustig is op bokt.. Nouja als ik tegen me zelf blijf praten wordt het natuurlijk niet drukker Maar je hebt wel wat te lezen als je je even verveelt.

Citaat:
Er staat ook een sneeuwpop bij ons voor de deur, die heeft mn broertje gemaakt (die is gek )....

Hoezo Sneeuwpoppen maken is tog leuk?

nou hopen dat Cis en jij vandaag nog wel lekkr ff een stukje kunnen rijden (volgens mij werden de meeste sneeuwbuien pas smiddags verwacht... Dat wordt dus vroeg op!)
Zeg als je nog leuke foto's maakt van shaar, de leukste/ grappigste wel weer even op bokt zetten hè! ben benieuwd hoe der kale vachtje der nu uit ziet

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:58

Haha je kunt dr vachtje niet zien, ik heb alleen foto's gemaakt vanochtend in de wei. We gaan namelijk niet rijden want de B-wegen zijn niet gestrooid en Sharon heeft hoefijzers dus ik kan geen kant op!
Hier t topic met sneeuwfoto's van Sharon:
viewtopic.php?f=53&t=514524&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:22

En? Hoe was het oefenen van de show en dekjes maken? Is 't gelukt? Heb al de foto's van Shaar bekeken; ze zijn echt lief!! Was 't vandaag zeker ook geen doen in de bak Nel? Ach, we mogen toch al niet klagen, want de bak is anders idd altijd goed droog, dus die paar dagen dat het sneeuwt! Morgen heeft Petra als 't goed is echt les, dus ik ben er morgenmiddag iig; hopen dat ik dan nog wat leuke sneeuwfoto's kan maken, want heb vandaag geen tijd. Tot later!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:55

Hmmm rijdt Petra nu wel op Nero dan?
Ik vind dat Nero er trouwens niet zo dik uitziet... best een smal hafje!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:41

Hallootjes........
Zal ff een verslagje uitbrengen van het oefenen van de show,nou het oefenen ging geweldig...hebben m eerst gestapt, ging op zich best goed, alleen Nanda was net een bommetje hahaha, stond heel de tijd op ontploffen, ook niet gek als je een week niet hebt gelopen.....Stud en Balou liepen op het gemakje hun rondjes....hihihi
Maar Hannah had flinke communicatie problemen met Nicole, ze wilde niet fatsoenlijk naast Balou, dus dat werd niks....Hannah en ik hebben geruild, ik op Nicole, naast Thirz met Nanda....nou dat was helemaal geen succes, toen hadden we 2 bommetjes naast elkaar.....heb Nicole een paar keer flink op dr donder gegeven als ze "stom" liep te doen....hebben de show 1 keer in die formatie gereden, maar geen succes dus naast Nanda....dus Hannah en ik maar weer geruild en nog 1 keer de show gereden op onze eigen paarden, nou die ging echt supergoed......Nicole gedroeg zich keurig, als ze dat ook volgende keer doet, of Hannah moet toch iets strenger voor dr zijn.........zelfs het galopje ging rustig aan op het gemakje......volgende week generale, dan moet het goedkomen.....
Heey Thirz, we hebben helemaal geen foto's meer gemaakt......

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:42

heb een leuke topic gevonden, wel een beetje zielig hoor, het staat bij kraamstal en de naam van het topic is "Rompje"...........aan de ene kant echt schattig, maar aan de andere kant???? nou ja ga zelf maar kijken......

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:11

Mariekje22 schreef:
Heey Thirz, we hebben helemaal geen foto's meer gemaakt......

Aaah, helemaal vergeten!! Ook stom, maar weer afwachten tot het volgende pak sneeuw valt dan! Heb je je wehkamp-kleren al binnen? Nu ga ik ff de sterren op het dekje vastmaken!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:51

heb net naar de wehkamp gebeld, ze worden morgenochtend tussen 9 en 1 bezorgd, dat wordt dus heel de ochtend thuisblijven...balen....nou ja wel fijn dat ik ze nog heb voor morgenavond, hoop dat het ook past!
enne past je coupe wat je bedacht had wel met die bloem in je haar, die heb ik natuurlijk niet voor niks gekocht? Had ik daar al geld van gehad??weet t ff niet meer??

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:57

Aaah wel heel zielig zeg; dit is gewoon een liliputterpaard, lijkt wel een groeistoornis! Hahaha Bar, Petra rijdt niet op Nero hoor!! Ze doet vrijheidsdressuur met 'm! Wel heel leuk, want nu kan hij in stap als ik er op zit ook al spaanse pas. Dus ik wilde eens naar haar les gaan kijken; nog nooit gezien.
Kwam net in de stad Thirz al tegen en die zei idd dat de paarden behoorlijk fris waren! Wel supergaaf dat het de laatste keer goed ging! Ik wil 'm echt heel graag zien en misschien is dat wel mogelijk... IK GA NL HEEL HARD MN BEST DOEN OM MEE TE KUNNEN NAAR INDOOR!! Kon geen vrij krijgen, maar heb zo weinig patiënten over volgende week dat ik misschien de woensdag vrij kan plannen! Beloof nog niks, maar ik doe zo hard mn best want ik wil heeeel graag mee! Denk dat Joyce het niet tof vind dat ik eerst niet kon en nu wel, maar goed dat zien we dan wel. Jullie vinden t wel leuk toch?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 18:01

Hey Bianz, had je ook al gezien dat de foto bewerkt was hahaha........tuurlijk vinden we het leuk als je komt met Indoor, maar denk dat Joyce idd niet zo blij is om je dan te zien hahaha, nou ja moet je al nie om geve........

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 18:06

Tsja als ik 't van tevoren gewoon uitleg en ik gewoon van 's ochtends mee ga heeft ze alleen maar een extra hulp aan me, dus dan neem ik aan dat ze er wel blij mee is. Zo niet (als ik 't zeker weet laat ik t maandag of dinsdag al horen, dus dan weet ze t al voor woensdag) dan ga ik ook niet mee, da's nogal simpel! Heb trouwens niet gezien dat de foto bewerkt is hahahaha! Ga nog een keer kijken!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 18:10

Whahaha nu ik nog een keertje goed heb gekeken kom ik echt niet meer bij! Leuk broertje heb je dan!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:05

Jaja, die bloem had ik gelijk betaald toen je m aan me gaf hoor!
Heel leuk als je nog meegaat met de indoor Bianz, misschien mag je je dan bij de spandoek-mensen voegen tijdens de show, hihi

Enne Nel, wil jij dan van die hengstenvlechten bij Nanda en Balou maken??