Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja dat is wel gelukt hoorCitaat:Heej Annemijn, tuurlijk zet je dat niet op bokt, verwachtte ik ook nie, maar ik dacht; dan mailen of msnen we daar nog wel over: was meer je ff een hart onder de riem steken en interesse tonen. Hoop dat dat iig wel gelukt is >>
Bedankt
Jammer hoor!
je moet je broek nog wel een keertje showen hoor mariek!
Je doet um vast wel aan met indoor tog?
En ze zitten erg lekker he! Ben ook erg benieuwd naar je nieuwe kleren hoor Marieke, ik zelf heb van t weekend nog de kast bij mn nicht geplunderd, ze wilde een hoop niet meer...nou, handig dat we dezelfde maat hebben!
, en ik denk dat ik vanaaf ook alvast mn sterretjes op mn dekje plak) Maargoed ik heb nog geprobeerd om dat ene lied wat langer te maken, maar om de een of andere reden wil de computer er een cd bij hebben
Dus *de persoon met de muziek* mag morgen de cd nog gwoon meenemen, dan neem ik hem na het oefenen mee naar huis en probeer ik het liedje nog ff wat langer te maken. Citaat:Ikzelf heb trouwens geen foto's van apassionata gemaakt, maar een paar anderen van de club wel, dus daar wacht ik nog op! (wijzelf staan er vaker op dan de paarden vrees ik!) De muziek van de show was ook erg gaaf, jammer dat ik die niet kan vinden bij kazaa, was leuke muziek geweest voor een show!
*jaja, ik ben nog steeds van de foto's!* Wel jammer dat de muziek niet te vinden is.. Zie ons al met allerlei trucjes en spaanse passen en andere spectaculaire kunstjes optreden op Indoor
*
) en toen we der bijna waren begon het ineens te hagelen en te sneeuwen. Heerlijk wandel weer
Maar nog even in de auto gewacht tot het iets minder hard hagelde (onder luid protest van Tinker, die totaal niet snapte wat we nou deden: In een bos, stil ín een auto blijven zitten) Daarna hebben we heerlijk gewandeld in een mooi wit bos. De terug weg was alleen iets minder leuk... we kwamen terecht midden in een sneeuw bui
Meteen de hele wereld wit. Er was dus ook serieus een auto die aan de verkeerde kant van de weg ging rijden
Hij had de Grote Blauwe pijl waarschijnijk even gemist, kan gebeuren natuurlijkJaja, pas maar op hoor, want dan komt de egt Thirz naar buiten! Grrrom!Citaat:en ze vonden ons als hun nieuwe leiding ook erg lief (wacht maar tot ze bij ons wonen, haha!!)
Heel goed! 
ben nu al de hele avond bezig met 1 dekje, dat beloofd wat voor morgen!
*
) k zal mn album met de foto's van de shoot ook ff meenemen mariek, voor als je nog zin/tijd vind om er even in te bladeren.
*ga nu weer verder met het laatste sterretje!*
! Super gaaf!
).... Citaat:Tjonge Annemijn, wat kan jij veel schrijven zeg.... poehhh wat een leeswerk
kan er iig niet meer gezegd worden dat het zo rustig is op bokt.. Nouja als ik tegen me zelf blijf praten wordt het natuurlijk niet drukker
Maar je hebt wel wat te lezen als je je even verveelt.Citaat:Er staat ook een sneeuwpop bij ons voor de deur, die heeft mn broertje gemaakt (die is gek )....
Sneeuwpoppen maken is tog leuk? Mariekje22 schreef:Heey Thirz, we hebben helemaal geen foto's meer gemaakt......
Heb je je wehkamp-kleren al binnen? Nu ga ik ff de sterren op het dekje vastmaken!