Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:18

haha nee grappig he, ik wist ook helemaal niet dat jij paard reed!
weet je trouwens ook wie marielle is? 1 van die vriendinnen van mij op dansen, zij had ook een eigen pony.. maar die is een half jaartje geleden aan koliek overleden Verdrietig

Ik baal echt zeg! via het haflingerforum wordt er in de zomervakantie een vakantie georganiseerd in markelo (bij de veluwe), allemaal meiden met haflingers. ik wou wel graag mee maar nu ben ik gewoon te laat met inschrijven Clown mijn oude stalgenootje met haar haf gaat ook mee, ik vind het zo jammer dat het vol zit! er staat al iemand op de reservelijst, dus het is een hele kleine kans dat er nog 2 personen uitvallen..
iemand van jullie die met mij en evita mee durft op vakantie? Tong uitsteken ik wil zo graag nog een keertje met Eviet naar de veluwe ofzo, ergens waar je ECHT buiten kunt rijden!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 09:47

Als ik dr gezicht zie weet ik t waarschijnlijk wel weer. Maar zo uitmn hoofd

Heb je je wel op de reservelijst laten zetten? Je weet t nooit, misschien vallen er wel twee uit of heeft degene op de reservelijst al wat anders gevonden.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 14:29

Als Lady niet drachtig was geweest, was ik wel meegegaan met mijn race-eend.

Zat er vanmorgen om 9.15 op. Ze was super braaf, dus ik na het rijden nog lekker uitgestapt buiten met mijn nieuwe deken (kan nog steeds niks uploaden, waar uploaden jullie? mijnalbum.nl is kwijt Clown ). Ze was echt tegen het slome aan. Kom ik terug op stal, zegt een man die nu voert omdat Annemarie weg is: Heb jij gevoerd? Ik: Nee/
Het lichtje ging branden...arme Lady, op d'r lege maag hard werken Ach gut . Vandaar dat ze zo sloom was Bloos

Nagoed..nog even lekker in het zonnetje gezeten, heerlijk. Alleen jammer dat het nu bewolkt wordt. Ga weer verder met school. Mijn vakantie zit erop. Ik ben nu al weer toe aan vakantie Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:03

Vandaag is Desiree geweest. Zij heeft een (paar) jaar geleden Biz verzorgd en gereden, ze moest ermee stoppen vanwege rugklachten (o.a. door stress en priveproblemen). Ik had nog steeds contact met haar, ze kwam nog wel eens langs en we mailden nog regelmatig. Ik had haar gemaild of zij nog iemand wist voor ko. En ze mailde terug dat zij het wel wilde proberen!

Ik heb hem eerst even gereden, hij was lief, maar wel goed voorwaarts.. en ik heb gechangeerd!!!!!!!!!!!! Haha! nou ja Ko dan want ik vroeg er niet om Bloos Ik veranderde van hand in galop, met lange teugel, normaal gesproken galoppeert Ko dan contra door maar nu sprong hij dus over, voelde echt leuk aan Tong uitsteken Jippie ik kan het wel!!

Daarna Dees gereden, eerst eea uitgelegd tijdens het stappen en haar daarna lekker laten rijden. Ko nam haar wel een beetje in de maling..van de hoefslag af enzo Haha! Maar ze heeft hem lekker laten lopen, hij kwam zelfs stukjes naar beneden met zijn hoofd! Ko viel wel snel uit de galop, maar ze kreeg hem op zich wel netjes erin.
Volgende week zaterdag komt ze weer, dan doen we hem nog een keertje samen..ze wil het wel gaan proberen, ze vindt Ko wel leuk, maar het is even afwachten of haar rug het volhoudt!
Ko stond na het rijden weer helemaal voldaan te slapen Dromen Knipoog

We hebben trouwens gereden met Yus en Clenn in de paddock en dat ging gelukkig ook hartstikke goed..ze waren wel aan het spelen maar Ko gedroeg zich echt voorbeeldig!! Zou hij het dan toch nog leren Knipoog

Ko heeft vandaag weer met Biz in de paddock gestaan, ben er wel de hele tijd bijgebleven.. Ko probeerde voor het eerst weer toenadering te zoeken maar Biz wilde nog niet echt..komt vast wel weer goed. (stonden vrij dicht bijelkaar, Ko wilde neus aan neus maar dat sloeg Biz af, draaide rondje om Ko en stond daarna weer op dezelfde plek stil, echt heel apart om het te zien)
Fardos heeft er ook nog even bijgestaan en ook dit ging goed, beter dan ik eigenlijk had verwacht!! Wel lekker, dan kunnen we hem dalijk weer vaker met andere paarden loszetten!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:11

Welkom zoekfunctie Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:22

He wat leuk Anous...Hopen dat het goed blijft gaan met haar rug en dat ze Ko wil blijven doen!

Yus en Glen in de bak was vandaag ook een grappig gezicht Haha! Gelukkig heeft Yus geen aanleg om baby's te krijgen hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:05

ha allemaal daar ben ik weer! en dat op mijn verjaardag Haha!

eef en joke, heel erg bedankt voor het onwijs leuke en lieve cadeautje! wilde ik ook nog even hier kwijt!

arme layka, het is idd wel beter zo.

anous, ik wil eventueel ook wel filmen/ foto's maken, moet ik wel even kijken wanneer ik dan kan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:07

jaa en ik ben getuige geweest van je galopswissel *LOL* toch nog naar Peking?? Haha!
Evita was een beetje aan het mutsen met rijden, ik hooop dat de les door gaat maandag... zal wel niet als het zo gaat vriezen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:11

Ireentjuh schreef:
jaa en ik ben getuige geweest van je galopswissel *LOL* toch nog naar Peking?? Haha!
Evita was een beetje aan het mutsen met rijden, ik hooop dat de les door gaat maandag... zal wel niet als het zo gaat vriezen.

haha, ja Dees had het ook gezien, en dacht dat het de bedoeling was Bloos Haha!
Binnenkort nog maar eens proberen, voelde het leuk..
pff Mike mag vaker rijden op Ko, dan kan Ko ineens allemaal "nieuwe" dingen Tong uitsteken
ik hoop ook dat de les doorgaat, maar heb er wel een hard hoofd in... megavrachtwagen huren en richting binnenbak gaan en een groepsles nemen??? Pling

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 08:14

Fijne week allemaal ik ga naar Italie Doei!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:47

He wat leuk! Heel veel plezier Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:16

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:06

ZO veel?? ik heb vorig jaar 1 maand zo'n kaart gehad tussen delft en leiden, dat was "maar" 90 euro ofzo..
waarom krijg je niet gewoon een OV dan? je bent 18 en doet een opleiding dan krijg je dat toch gewoon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:28

ja, pas in de volgende maand dat eigenlijk de kinderbijslag gestort had moeten worden. tot je 18de krijg je natuurlijk iedere 3 maanden kinderbijslag.
Normaal gesproken zou de eerstvolgende storting natuurlijk op 1 april zijn, nu krijg ik op 1 april studiefinanciering, dus krijg ik ook 1 april mn OV pas Ach gut

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:43

ik had trouwens vorig jaar mijn OV al Verward toen was ik nog maar net 17, of komt dat doordat ik hbo doe ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:51

ja, geloof dat dat met HBOP anders is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:54

Anique_Vaandrig schreef:
ja, geloof dat dat met HBOP anders is?

ehm, juist ja, HBO V Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:02

Brrr, wat is het koud zeg. Vanochtend was het -6,3 graden bij ons.
Mijn versnellingen waren vastgevroren Nagelbijten / Gniffelen.

Vandaag te horen gekregen dat ik deze week twee dagen vrij ben.
Er vallen te veel lessen uit (wegens rapportvergaderingen) en daarom hebben ze ons maar vrij gegeven. Ben nu op woensdag en donderdag vrij, mits ik alles af heb. En dat had ik al, dus dat scheelt weer.
I love my school Go jij! Go jij!

Lady zal vandaag wel lekker fris zijn met dit weer. Vorige week ook al. En maar rennen, rennen, rennen. Hopelijk wordt het snel lekker weer.
OVer 6 weken naar Barcelona Party!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:05

Anique nog gefeliciteerd Haha! Haha! Haha! zoals je op algemeen kunt lezen
viewtopic.php?f=2&t=372838&hilit=

ben ik niet al te best in het onthouden van verjaardagen Haha! Haha! Haha!

Vandaag moet ik theorie doen voor de ORUN dus zit ik bijna de hele dag met mn neus in de boeken Haha! Haha! Haha!

Ik kom snel weer langs want de afgelopen twee weken heb ik dressuurwedstrijden gehad, en nu heb ik onderlinge kinderwedstrijdjes en moet ik dus een ander assortiment meenemen Haha! Haha! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:19

wwiiieeehhhh...de zoekfunctie doet het Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:20

elady schreef:
wwiiieeehhhh...de zoekfunctie doet het Haha!

.................... al een paar dagen Haha! Haha! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:27

Irene: Weet jij toevallig wanneer er een open dag is van de hoge school van Leiden? Ik wil toch ook op deze school een kijkje nemen.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:27

op de site staat dat er open dag is op Woensdagavond 13 april van
19.00-21.30 uur
ik help zelf niet mee, t zat al vol Knipoog

haha Kim Haha!
maaar als ik het me goed herinner, was jij toen ik 18 werd (samen met anoes) een van de weinigen die niet mijn verjaardag vergeten was *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:11

Citaat:
op de site staat dat er open dag is op Woensdagavond 13 april van
19.00-21.30 uur
ik help zelf niet mee, t zat al vol
Dankjewel!

Kom net terug van stal. Had alle paardjes binnen gezet en haalde Lady als laatste uit de bak. Het viel me op dat ze erg chago was. Ik rustig poetsen en kreeg alleen maar chago-blikken naar me toe geworpen. Ik dacht:'Het zullen de hormonen wel zijn Ach gut '

Ik pakte de spullen om Lady te longeren, ga naar de bak, laat Lady stappen, viel me op dat ze erg stijf liep. Goed doorlaten stappen en veel tempo-wisselingen in stap gemaakt. Linksom liep ze niet stijf, maar rechtsom en dan rechtvoor was gewoon erg stijf. Ik laat haar aandraven, helemaal boos kijken, oren in d'r nek, hoofd schudden etc. Liep erg stijf voor. Heeft ze vaker last van in de winter en zeker met deze tempraturen:(:), maar niet nog na een kwartier. Heb d'r weer flink laten draven (tja..misschien duurt het vandaag gewoon een beetje langer), maar nog hetzelfde. Heb d'r goed uitgestapt, deken op gedaan en wilde haar hoeven uitkrabben. Rechtsvoor hield ze heel erg stijf en zette hem op de kroonrand op de grond...ze viel er echt doorheen. Dat kan niet gewoon stijfheid zijn Dat worden een paar dagen stappen. Iemand een idee wat het kan zijn?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:39

Lady d'r nieuwe zweetdeken:
Afbeelding
D'r bolle bijna 8 maanden buik, komt er al lekker onder vandaan Clown
Afbeelding
Hij is eigenlijk voor het mooi 1 maatje te klein, maar ik gebruik hem alleen voor het in en uitstappen.
Afbeelding