OOo ik zit er hevig aan te twijfelen of ik me dan ook zal opgeven als leiding!! whahaha maar ik moet het allemaal nog even kijken ook met mijn vakanties!
Gaaf hoor, al die clinics...ben benieuwd hoe het zal gaan. Ja, ik kom ook weer even buurten Alles goed hier, vanaf woensdag vrijwilliger bij NIC Zuidlaren, zondag avond kijken naar de clinic van monty robberts. Verzorgpaard van een vriendin van mij zit bij de voor-selectie!! (Lees: super gekke knol ) Nanda...voor leiding is vragen beter dan opgeven. Is geen vakantie , maar hard werken en veel verantwoordelijkheid, ja, wil je even bang maken. De eerste jaren vond ik het iig echt heel erg moeilijk om te doen. Als je meer wilt weten kan je natuurlijk altijd vragen
nee, was wel aan het meelezen hoor. Met jullie ook alles goed? Jullie zijn erg goed aan het rijden de laatste tijd begrijp ik zo. En dan nog van die clinics....anky moet echt oppassen
Voor een antwoord van Lise moet je nog even geduld hebben Nanda. Lise is vandaag tot zondag bij het concours van Zuidlaren om te helpen. Maar volgens mij staat er op het andere forum al iets over de nieuwe aanwinsten van Henk.
Ben even terug van zuidlaren...jemig wat is dat vermoeiend...maar natuurlijk ook wel heel erg leuk. Henk heeft na 1 kwpn-tuigpaard(wolinka, 2,5 jaar), 2 frieze merries (3,5 en 4 jaar), 2 veulens (van Jack/haflinger) ook nog een appaloosa (4 jaar), een bonte (5 jaar), een fjord (2,5 jr) en een haflinger (2,5 jaar) gekocht. Allemaal merries en erg leuk en mooi. Alleen de haflinger is licht beleerd in het tuig. Zo dat was het weer....nu weer uitrusten, morgen weer naar Zuidlaren.
Zo, dat zijn er aardig wat Lise En Henk die een haflinger heeft gekocht, zozo Hij had wel een oogje op Jony Maar die is gelukkig nog hier.. Ben benieuwd naar de veulens van Jack Veel plezier morgen!
Dat bouwen gaat nog niet zo snel, de gemeente is er namelijk niet echt blij mee, dus er mag nog niet gebouwd worden. Ze zijn er hard mee bezig om het voor elkaar te krijgen, maar denk niet dat er komende zomer al iets van een bak gereed is. Henk is wel erg hard bezig geweest met het plaatsen van extra boxen in de schuur. Weet niet hoever het daarmee staat, maar dat moet wel bijna richting af zijn.