Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geniaal!
_Lucy schreef:Misschien eens naar een konijnen opvang gaan? Of een kinderboederij?
Die zijn vast heel blij zijn als je een wat oudere wilt, want denk dat de meeste juist een kleintje willen..
EllaBellaah schreef:Haha slim Lin! Gelukkig kwam je er nu nog achter! Ik heb ook wel eens dat ik er pas achter kom als ik al half slapend in m'n bed lig
Wist toen alleen niet of het vandaag of morgen was. Maar toen ik net naar school wilde gaan hoorde ik dat het morgen was. En die les hadden we vandaag ook nog en toen zei de leraar het ook nog en hebben we het nog besproken. 
Dondersteentje
met het longeren had hij volgens mij een flinke energiebom die dwars zat, hij ging telkens heel hard rennen waardoor hij weer van zichzelf schrok, of half op z'n neusje viel en daar weer van schrok
Toen we terug kwamen op stal was hij net een mak lammetje... Eerst heeft Jessica weer even op hem gezeten, en gekeken of hij ook wat stapjes naar links en rechts wilde maken. Hij snapte in het begin niet wat ze nou bedoelde en hij vond het wel heel spannend als je je been aanlegde om te ondersteunen, maar al snel begreep hij wat de bedoeling wat! Hij vond het naar mijn idee niet eng om die stapjes te zetten, maar hij moest wel even heel hard nadenken vond hij zelf
Echt je hand een meter naar links doen en je rechterbeen een beetje aanleggen (wat dan wel weer spannend was) en toen begreep hij dat hij dus naar links moest
Knappe vent! Volgende week doen we het ook weer even zo en even met dubbele longe aan de slag, dan daarna gaan we echt in de bak beginnen met 'rijden'!
Zal wel eens wat foto's maken als we wat meer aan het werk kunnen met hem. Als ik nu foto's ga maken zullen die ook niet zo interessant zijn denk ik...

nog steeds echt een superfijn maar wel lastig paard. Gingen ook heel even een sprongetje doen maar daar heb ik niet aan meegedaan omdat Goofy niet 1 van de makkelijkste daarmee is en ik een enorme stresskip ben met springen.. Dus toen zij een sprongetje maakten ben ik wat pasjes gaan wijken en dat deed ze echt zo netjes, helemaal geconcentreerd en zakte toen ook wel weer wat meer naar beneden