We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:51

heb 2 nieuwe kasten gekregen, gister kleding ingericht, en nu de rommel xD
maar heb heel wat minder rommel ruimte in mn nieuwe kasten dus nu alles uitzoeken wat ik wil houden en wat niet, wat een werk!..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 10:38

Goodmorning. Lekker geslapen allemaal?
Ik moet zo even een kort middagje naar school en meer heb ik niet te doen vandaag. Moet maar weer even verder met me ondernemingsplan. En dan moet ik morgen nog naar school, dan erna sporten en dan heb ik weekend!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:21

Sorry dat ik er ook weer even niet geweest ben maar het was zo'n chaos in mijn hoofd toen ook Punky was overleden! Nu is alleen Pucky nog over en ik zit ernstig te twijfelen of ik een vriendje voor haar zal zoeken. Aan de ene kant wil ik natuurlijk dat ze niet eenzaam is en samen met een vriendje nog heel wat jaartjes verder mag leven, aan de andere kant wil ik er eigenlijk geen konijnen meer bij... Mijn moeder ziet me al aankomen met een konijntje...
En ik heb ook weer toetsweek, jeejj :')

@Lucy: Tis idd een rotwerk maar af en toe echt hard nodig haha :+
@Kim: Ik vroeg me eerst af wat er zo vreemd aan is om met je auto door de macdrive te gaan, totdat ik de foto zag :') Geniaal!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:34

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Ella! En wat betreft dat konijntje. Pucky is ook al op leeftijd toch? Stel je koopt er nu een konijn bij en Pucky gaat ook dood, dan zit je alsnog weer met dat andere konijn...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:38

Pucky is ruim 6.5 dat is inderdaad best oud, maar totaal niet oud als je bedenkt dat er zat konijnen van een jaar of 10 rondlopen. Dat is een risico wat ik dan moet nemen... Het zou idd zo kunnen zijn dat ze morgen dood, is dat zie je maar met Punky. Ik wil dan wel opzoek naar een vriendje van haar leeftijd, wil niet weer een jonkie dr bij. Maar ik vind het zo lastig! Als je een beetje rond gaat kijken zie je zat leuke konijnen, maar de ene is te jong, de andere nog niet gecastreerd, de volgende te ver weg etc.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 17:59

Whoejjj heb mijn Orun theorie gehaald!!!!!!!!!!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:22

Misschien eens naar een konijnen opvang gaan? Of een kinderboederij?
Die zijn vast heel blij zijn als je een wat oudere wilt, want denk dat de meeste juist een kleintje willen..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:43

Zo ik heb even goed zitten leren. Was vergeten dat we morgen toets hebben dus moest vandaag nog alles leren. Is gelukkig niet super veel maar toch. Morgen me wekker maar half uur eerder gezet zodat ik het dan nog een keer door kan nemen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:47

Haha slim Lin! Gelukkig kwam je er nu nog achter! Ik heb ook wel eens dat ik er pas achter kom als ik al half slapend in m'n bed lig :')

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:49

Hmm, Lucy; ik vind het niet eens zo'n slecht idee! Een wat ouder konijntje nemen voor erbij! Is ie in ieder geval niet alleen!

Ik heb morgen ochtend een beoordelingsgesprek op school en dan 's middags een sollicitatie; spannend!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:51

_Lucy schreef:
Misschien eens naar een konijnen opvang gaan? Of een kinderboederij?
Die zijn vast heel blij zijn als je een wat oudere wilt, want denk dat de meeste juist een kleintje willen..

Een kinderboerderij? Daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dat vind ik ook wel een beetje lastig, je weet niet hoeveel mensen die diertjes geaaid hebben (en dus ziektes meebrengen enzo)
Ik heb al contact opgenomen met iemand van de opvang bunnybin, zij plaatsen zelf volgens mij geen konijnen meer, maar bemiddelen wel tussen de andere opvangen en iemand die een konijn wil opvangen. Ik heb wel een ontzettend leuk gecastreerd mannetje gezien van 6 jaar, maar hij zit helemaal in dordrecht...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:09

EllaBellaah schreef:
Haha slim Lin! Gelukkig kwam je er nu nog achter! Ik heb ook wel eens dat ik er pas achter kom als ik al half slapend in m'n bed lig :')

Nouja ik kwam er vanmorgen achter toen ik op de wc zat :P Wist toen alleen niet of het vandaag of morgen was. Maar toen ik net naar school wilde gaan hoorde ik dat het morgen was. En die les hadden we vandaag ook nog en toen zei de leraar het ook nog en hebben we het nog besproken.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:22

wij hadden die van ons ook van de kinderboerderij, als baby's. en hij is 13 jaar geworden :P
haha maar snap je punt idd.
zijn er verder geen konijnen opvangen in de buurt? als je ff goed zoekt vind je vast wel wat. of iemand die fokt of iemand die gewoon zn konijn kwijt wil (marktplaats)
of anders eens bij de dierenbescherming kijken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 22:30

gefeliciteerd simone!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 06:34

Oh sorry simone, had er overheen gelezen.
Gefeliciteerd!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:01

Pffff deze les is zooooo saai, LLB. Maar die vrouw is ook echt zooo stom, denkt soms egt dat we dom zijn ofzo en ze ziet niet in dat we het egt allemaal stom vinden.... Nu kijken we een filmpje over politiek....nou joepie.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:07

haha ja LLB is zoo leuk he.. -.-
heb t gelukkig allemaal al gehad voor dit jaar xD

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:56

Had vanmorgen geschiedenistoets, begon heel lekker en had er een goed gevoel over, maar de laatste paar vragen waren zooooo moeilijk... Nou alleen nog even bikkelen voor biologie en economie, dat heb ik morgen, en dan ben ik weer klaar!

Ik had vanmiddag weer les met Ferro! Hij was booooos joh! Hij stond nog als enige binnen, omdat ik dus les had en hij was dus echt niet van plan om mee te werken hoor :') Dondersteentje := met het longeren had hij volgens mij een flinke energiebom die dwars zat, hij ging telkens heel hard rennen waardoor hij weer van zichzelf schrok, of half op z'n neusje viel en daar weer van schrok :') Toen we terug kwamen op stal was hij net een mak lammetje... Eerst heeft Jessica weer even op hem gezeten, en gekeken of hij ook wat stapjes naar links en rechts wilde maken. Hij snapte in het begin niet wat ze nou bedoelde en hij vond het wel heel spannend als je je been aanlegde om te ondersteunen, maar al snel begreep hij wat de bedoeling wat! Hij vond het naar mijn idee niet eng om die stapjes te zetten, maar hij moest wel even heel hard nadenken vond hij zelf :+ Echt je hand een meter naar links doen en je rechterbeen een beetje aanleggen (wat dan wel weer spannend was) en toen begreep hij dat hij dus naar links moest :) Knappe vent! Volgende week doen we het ook weer even zo en even met dubbele longe aan de slag, dan daarna gaan we echt in de bak beginnen met 'rijden'!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:11

Oh leuk Ella, begint nu echt vorm in te komen hea! Ik ben eig wel benieuwd naar een fototje van als ze erop zit?

Ik had vandaag ook toets, vond hem echt makkelijk. Dus die heb ik sowieso gehaald. Nu ga ik vandaag weer niet sporten. Ik weet nu wel waar het aan ligt. Altijd op woensdag hebben we les over ons ondernemingsplan en kunnen we daar goed mee aan het werk. Ik ben dan elke keer ergens mee bezig en ik wil het nu dan ook afmaken! Vanmorgen was ik bezig met de exploitatiebegroting en omdat het nu nog in me hoofd zit wil ik daar nu dan ook mee verder. Dan maar niet sporten en hiermee verder. Ik sport dus sowieso 1x in de week en dan 1x paardrijden, is toch iets beweging... alleen btj zonde van het geld omdat ik wel voor 2x in de week betaal maar oke. Ik zeg toch op volgende maand omdat school dan bijna klaar is en dan me kwartaal vol is en ik dus weer terug ga verhuizen naar Ngein...

Nu maar aan het schoolwerk dus!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:16

Haha ik heb geen foto's :') Zal wel eens wat foto's maken als we wat meer aan het werk kunnen met hem. Als ik nu foto's ga maken zullen die ook niet zo interessant zijn denk ik...
Wat wel heel fijn is, is dat hij het bit super goed aanneemt als je de teugels oppakt. Je kan ze gewoon oppakken, daar geeft hij geen reactie op, maar als je ze opmaat pakt zakt hij heel snel al naar beneden! Dat hoeft hij nu natuurlijk helemaal nog niet, maar is wel fijn om te weten dat je er wel wat mee kan :)

Nouja Lin, ik vind dat een hele goede reden om niet de gaan sporten hoor! Ga je dan weer in Nieuwegein verder sporten?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 16:17

AArggh ik kom er niet uit!!! Heb net al twee mailtjes met vragen naar me leraar gestuurd....

@ Ella: nouja volgende week kan ik ook maar 1x hier sporten want dan zijn ze op maandag dicht (of nouja dicht...ze zijn open van 8 tot 12 's morgens, dat haal ik dus niet). Dus dan wil ik wel echt een x gaan die week. Maar zolang ik iig wel 1x ga in de week is het nog niet heel erg. Wanneer ik weer fulltime in Ngein woon ga ik daar miss wel verder ja.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:21

Als ik de tijd ervoor zou hebben zou ik denk ik ook wel gaan sporten, maar sportschoolsporten vind ik zoooooooo saaaaaaai!!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:55

Ella, naar van je konijntje maa rik denk dat ik ook geen ander konijn er meer bij zou zetten, anders blijf je er straks weer met 1 zitten. En wat gaaf dat het zo goed gaat met Ferro!

Linda, ik vind het een goede reden om niet te sporten hoor, school is heel belangrijk :)

Simone, gefeliiii

Zooo gisteren superfijn gereden op Goofy <3 nog steeds echt een superfijn maar wel lastig paard. Gingen ook heel even een sprongetje doen maar daar heb ik niet aan meegedaan omdat Goofy niet 1 van de makkelijkste daarmee is en ik een enorme stresskip ben met springen.. Dus toen zij een sprongetje maakten ben ik wat pasjes gaan wijken en dat deed ze echt zo netjes, helemaal geconcentreerd en zakte toen ook wel weer wat meer naar beneden :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:38

Hoiii

waauw ella gaafd dat t zo goed gaat!

fijn suus!

ik heb gister ook heeerlijk gereden op picasso. (nee idd ik kan geen afscheid nemen...) heb wel een enorme blaaaar hahaa, rechts eenblaar terwijl die links sterk was, waarschijnlijk komt het doordatik vergeten was men ring af te doen, en die pas op de helft afgedaan heb haha!
maar hij was links echt sterk, ik moest em weer overnemen van een meisje dat er altijd een uurtje op hobbelt, en geen buiging naar links en echt niet voor mn been, dus ik pakte een zweepie, nou dat been probleem opgelost, haha op picasso moet je geen zweepie, hoefte em op de volte een keer een tikje achter mn been te geven en hij sprong 5 meter opzij met zn kont hahaha! erna maar weer weg gegooid want het tempo was ook geen houden meer aan hihi!
even op de volte gereden en stelling naar binnen gevraagd en toen kwam die weer los!
kon er zelfs een stukje op doorzitten (thats mission impossible...)

en nu naar stage BAH

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:35

Goedemorgen! Fijn dat jullie zo lekker gereden hebben dames! Ik mag morgen weer en dan komt Steph gezellig mee en die blijft slapen! Ik ben echt heel benieuwd op wie ik zit! Zou op zich best nog wel een keer op Tango (die nieuwe) willen maar wil ook wel op Storm of gewoon Dixie. Dus ben benieuwd!

Nu ga ik maar eens uit me bed, me ben even afhalen en ontbijten. Dan vanmiddag weer terug naar Ngein en lekker relax doen.