marion ? Ga je een nieuw zadel kopen? of je huidige zadel laten controleren ? mooie omgeving katwijk / wasssenaar marlon! hopen om een beetje lekker rijweer
taverno
Geplaatst: 03-09-12 10:35
connectant schreef:
marion ? Ga je een nieuw zadel kopen? of je huidige zadel laten controleren ?
Ik heb vorig jaar een nieuwe Massimo gekocht en die laat ik nu controleren omdat Tence zoveel afgevallen is.
_Noah
Geplaatst: 03-09-12 12:42
Zo mijn weekend is begonnen. Echt een rot reis achter de rug, mag ik voor het eerst naar Johannesburg, willen alle collega's winkelen. En ik mag niet alleen het hotel uit, geen succes! En dan volle bak terug met een purser die niks uitvoert. Ben blij dat ik terug ben, home sweet home! Leuk Marlon! Is Elvis al geweest bij de v.a.?
Tencie zijn zadel is opgevuld,gaf wel wat problemen omdat hij heel wat kilootjes kwijt is geraakt maar we hebben een (tijdelijke)oplossing gevonden voordat er iets definietiefs aan mijn zadel gedaan wordt. En dat hangt weer af wat hij de komende maanden gaat doen(stabiel blijven,afvallen of weer iets aankomen) Ben wel tevreden met deze zadelpasser,zei dingen die ik andere zadelmakers nog niet heb horen zeggen. Behalve degene die mijn zadel aangemeten heeft maar die doet helaas geen onderhoud meer.
Ja Angelique,ik heb er iets bij gekregen(nou ja,gekocht).Dat is waar we het gisteren nog over hadden. Zal het je laten zien,is ook handig als je meerdere paarden met 1 zadel moet doen.
nikkielvis
Geplaatst: 03-09-12 15:00
Goeiemiddag
Balen Ilvy dat je reis niet verlopen is zoals je had gehoopd. Nee Elvis is nog niet naar bodegraven geweest. Pas op 20 september
nikkielvis
Geplaatst: 04-09-12 07:09
Jeetje wat een drukte hier. Pfff kan het bijna niet bijhouden
taverno
Geplaatst: 04-09-12 07:44
Hoor wie het zegt.
Vandaag vroeg naar stal,de smid komt.!
nikkielvis
Geplaatst: 04-09-12 08:24
taverno schreef:
Hoor wie het zegt.
Vandaag vroeg naar stal,de smid komt.!
Alweer dan moet ik je weer een middag missen
taverno
Geplaatst: 04-09-12 10:57
Nee hoor,smid is al geweest,ik kom vanmiddag gewoon.
nikkielvis
Geplaatst: 04-09-12 12:43
taverno schreef:
Nee hoor,smid is al geweest,ik kom vanmiddag gewoon.
Ik heb vandaag zelf maar eens in de bak gereden en het ging nog lekker ook voor mijn doen..
nikkielvis
Geplaatst: 06-09-12 07:15
Goeienmorgen
Gister ook heerlijk gereden in de bak. Paardje was lekker soepel en deed zo goed zijn best
Gisteravond vloog er een helikopter over bij mij in leiden. Ik zit nu alleen in mijn oppas huis. Is oon redelijk groot vrijstaand huis aan de vliet. Maar wat ben ik een mietje zeg. Ik dacht gelijk aan een gevangene die onsnapt was. En heb ik wel mijn ramen en deuren dicht. Straks zit ie in huis. En voor je het weet doe je alle lichten aan om toch te checken of alles wel veilig is. Dat was het dus kon enigsinds rustig gaan slapen. Maar jeetje zeg hoe maak je jezelf bang
Xantha
Geplaatst: 06-09-12 07:30
Mogge, poeh Marlon wat een stress!! Ik zou precies het zelfde doen hoor Heb je nog wel kunnen slapen??