Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
valt alleen zo op als ze zo snel alles opeet wat ik niet lekker vind.. ze is klein maar niet zo klein 
als k d'r ook nog rontgonologisch laat keuren zijn mn keuringen duurder dan de pony zelf..
Anoniem schreef:is een ideevalt alleen zo op als ze zo snel alles opeet wat ik niet lekker vind.. ze is klein maar niet zo klein
k ga d'r alleen klinisch laten keurenals k d'r ook nog rontgonologisch laat keuren zijn mn keuringen duurder dan de pony zelf..
Maarja. eerst nog even wachten 
T is een leuke pony, loopt voor zover ik heb kunnen zien/kunnen voelen gewoon goed en het is gewoon een kroel.. in mini model.. Dus ik ben blij ermee
Ormie had ik gekocht zonder keuring :p die was (op dr bijzondere karakter) na ook helemaal goed
Voorlopig is het nog ver weg :p
Ligt inderdaad ietsje verder dan om de hoek... :p
Serada schreef:Nou hopen dat alles goed is en goed blijft. Ik ben persoonlijk wel een voorstander van rontgonologisch keuren ongeacht de aanschafprijs van het paardje. De kosten van de dierenarts zijn namelijk niet goedkoper als het paard minder duur is, die blijven nog steeds hetzelfde. Het is natuurlijk een keus die iedereen voor zichzelf moet maken...
Citaat:Nou, Chelle, als je haar moet gaan halen.....dat wordt een lange dag, maar.....wat je ver haalt is lekker!

Heb maandag erop gezeten, dinsdag gewandeld en gisteren ook gewandeld alleen een stukje verder nog, want dat wandelen was wel gezellig :p maar hij's een brave poown geweest