Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:22

morning!!
Kim belde vanmorgen dat er ee wit busje in de wei stond. Toch maar even de staleigenaresse gevraagd of ze er van wist, ze ging kijken. Beetje apart is het wel.
Gisteren met mn moeder aan het freubelen geweest. Een zitkussen met kussetjes gemaakt voor op mijn dekenkist. Nu nog schilderen :)
daarna een baby wasje gedaan.. Staat cute joh op de waslijn :D
een aantal rompertjes zijn onwijs in de lengte gekrompen! Beetje gek, heb op 30 graden gewassen, weinig wasmiddel en geen wasverzachter.. Snap er niets van. Helaas is er geen kleine baby in aantocht :p dus helaas rijp voor het goede doel...

Strakjes maar mn lades leeg maken en opnieuw inruimen :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:22

guten morgen
14 graden en bewolkt.
heeft wel flink geregend zo te horen.

Chantal ik weet niet eens hoe de trein werkt, echt schandalig hè haha.

Wil rustig aan hoor.

Verzorgster komt zo.Als het niet hard gaat regenen wil ik eigenlijk even naar het bos met de peerden.

Onverwachte B&B gasten zitten ook lekker aan hun ontbijt.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:36

Morge,

Bale dat je dompertjes zo gekrompen zijn press, wel lekke bezig geweest

Lekke mam zo,n onverwachte klant

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:20

Princesspres schreef:
morning!!
Kim belde vanmorgen dat er ee wit busje in de wei stond. Toch maar even de staleigenaresse gevraagd of ze er van wist, ze ging kijken. Beetje apart is het wel.
Gisteren met mn moeder aan het freubelen geweest. Een zitkussen met kussetjes gemaakt voor op mijn dekenkist. Nu nog schilderen :)
daarna een baby wasje gedaan.. Staat cute joh op de waslijn :D
een aantal rompertjes zijn onwijs in de lengte gekrompen! Beetje gek, heb op 30 graden gewassen, weinig wasmiddel en geen wasverzachter.. Snap er niets van. Helaas is er geen kleine baby in aantocht :p dus helaas rijp voor het goede doel...

Strakjes maar mn lades leeg maken en opnieuw inruimen :)

Ook gek van het busje.. hmm..

Babykleertjes zijn zo leuk! Ik zou alleen maar een meisje willen voor de kleertjes! haha maar denk dat ik eerder een jongetje krijg.. (ooit he)

Als je trouwens nog dingetjes nodig hebt: Door is uit de meeste kleertjes en dingetjes wel uitgegroeid en sommige dingen heeft ze niet meer nodig dus ik kan mijn sissie vragen hoor!

Ze komt vanavond bij me slapen!!! Aaaah tante wordt groot :=

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 15:12

leuk hè al die babykleertjes en frutseltjes.
Gek hoor dat het zo gekrompen is.

Soof Door groeit zeker wel de pan uit denk ik zo.Kleine kindjes worden snel groot.

heerlijk zowaar droog greden, alleen is aiko 1 ijzer kwijt.
Morgenochtend wordt die er weer onder gezet,is ook altijd wat.

Kregen hier net een hoosbuitje.
Sinds rooie Sien die hagelstenen op haar koppie heeft gekregen rent ze bij de eerste spetters als een gek naar binnen haha

Ze is niet meer krols en we hopen dat ze baby's krijgt.
Rooie kater uit de buurt heeft er in iedergeval 2 nachten bijgezeten.
Afwachten maar.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:45

paardjes zijn over
lil en tes stonden gelijk met hun hoofd naar beneden en hadden zoiets van nou ik zie je wel weer wij hebben het druk
romeo en pup eigenlijk ook heel rustig op stal romeo nog ff in de molen gehad en een paar uurtjes buiten
pup heeft dais nog wel ff rondgelijd over het erf (toch wel sociaal van die pony he )
dus toch maar ff aan de hengste ketting :) toen ging het goed (stoute pup)
toen ik weg ging kregen ze net eten en hadden het dus ook heeeell erg druk
nu ff bank hangen

er stond geen busje meer in de wei hoor pris hij stond heerlijk te grazen in zijn nieuw veroverde landje
dus ook die had het druk
wat hebben die paardjes het toch druk he :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:43

babykleertjes zijn indd schattig ;) vindt ook altijd leuk om dingetjes te kopen voor kraamvisite :)
weet nog wel dat ik voor Cindy helemaal leuk pakketje had gemaakt met kleine knuffeltjes, en kleine zwitsal en kleine sudo creme en zo'n ligkussen ofzo.. waar je ze op verschoont zeg maar :P hahaha die wilde ze toen hebben, had ze nog niet.. had ik helemaal leuk in folie ingepakt enzo :)
wel zonde dat ze gekrompen zijn !

Nou.. chantal zit hele weekend in spanning samen met vriendlief.. we hebben heen en weer geboden en we hebben een laatste bod uitgebracht wat tussen ons max en min van de verkopers lag.. dus dat we beide hetzelfde zouden verschuiven nog en hebben gezegd dat we na het weekend antwoord wilden zodat ze er even goed over na konden denken..
Als ze akkoord gaan zitten we er per 1 september in (dat hadden ze wel al akkoord voor gegeven namelijk :P) en als ze niet akkoord gaan gaan we een aankoopmakelaar inschakelen (zoiezo ook voor onszelf want dat onderhandelen kunnen wij helemaal niet :P) en dan met die nog proberen en als het dan ook niet lukt voor dat bedrag dan gaan we gewoon verder kijken en met de aankoopmakelaar naar iets geschikts :)
dus in spanning afwachten...........................................

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:55

Spannend Chantal zou leuk zijn als je het huis hebt en dan kan je nog lekker voorbereiden voor je er in kan.
Lekke bukte gereden met tank na de galop was hij gelijk helemaal wakker en moest hij natuuRlijk voor alles wegspringen maar voor de rest was hij wel braaf

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:57

hihihi gekke tank ! :P
khoop ook zo dat t doorgaat.. Maar we moeten rustig afwachten.. Maar 1 september is al over 2 maanden.. Hoe snel is dat !
Alles inpakken, alles regelen, alles kopen.. (nu nog even niet aan denken chantal :P hihihhi)
mn vriend zat vanavond ook al, zo dan moeten we veel gaan regelen.. Want we wachten tot we iets hebben getekend voor t geval dat.. Anders zit je met al je spullen :P
maar mn buik kriebelt maar en kriebelt maar..

Morge lekker ambertje doen.. Veel overuurtjes maken :)
Net de film secretariat zitten kijken.. Wat een verschrikkelijk goede film !!!
Echt een mega aanrader !! Voor alle bokkers onder ons ! Alstie uitkomt op dvd ga k m kope en best vaak draaie denk :p hihihih
nu mr weer eens slape :P begin alweer honger te krijge.. S nie goed :P

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 23:30

Vreselijk drukke week gehad, vanavond heerlijk rustig met Storm gefreestyled. Lekker getut en gemutst. Was ik effe aan toe. Storm heeft trouwens, samen met zijn vriendjes denk ik, zijn dikke dubbelgestikte leren halster gesloopt. Wat blijft er eigenlijk wel heel bij dat beest? Stuk of 5 clips van halstertouwen en twee halsters nu gesloopt. En onze tenen, want Lompie zet gewoon zijn pootjes op onze poezelige teentjes.... Ach, wat vinden wij onze Stormie lief! Hij heeft in nog geen jaar tijd al meer paardensnoepies gegeten dan Warenko in zijn hele leven!

Aah, Press! Babyspulletjes aan de waslijn, so damned cute! Gekrompen rompertjes? Die dingen rekken wel hoor, misschien past het toch wel, gewoon even afwachten wat er straks uitfloept bij je! Groot of klein....ach, als alles er maar op en aan zit, dat is het belangrijkste.
Fijn weekend gewenst!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 08:35

guten morgen
bewolkt en ziet er druilerig uit.

Ga gauw hondjes uitlaten, hoefsmid komt zo

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 08:47

tis baggerweer hierzo :(
zo maar ff aankleden en amber doen, heb ik dat maar vast gehad..
dan ff nr mr. ed voor zakje meusli van 20kg :P hihi
boodschapjes doen bij de lidl en aan de slag met werken !
zo mr ff kijken of we gaan rijden of longeren..... kweet nog niet hoeveel tijd ik morgen heb ivm bezoekje aan woonmall alexandrium :) hihi
Fijne dag allemaal, met dit stomme weer :(

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 09:48

vies weer zeg! Ik heb vandaag een bruiloft, buurmeisje gaat trouwen.
Ik hoop da je iets leuks ziet in Alexandrium, Chantal, ik vind het altijd zo tegenvallen daar. Nou moet ik erbij zeggen dat dat ook persoonlijk is, vind die overdekte grote winkelmalls erg deprimerend.....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 10:42

nou Aiko heeft voor 1 nieuw ijzer, want die was die kwijt en andere voorijzer zat los dus weer vastgezet.

Hij heeft nu de grootste ijzers en die vind hij eigenlijk nog te klein en nu gaat hij nog grotere bestellen.Tjonge idioot groot beest met idioot grote hoeven, maar zolang die maar niet op mijn tenen staat haha.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:16

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een update van mijn kleine nichtje... We hebben samen de nacht overleefd! Ze werd gister slapend bij me afgegooit door oma en toen ze wakker werd was ze helemaal in shock! Zo zielig! Maar na een klein uurtje was ze wat rustiger en zijn we samen naar bed gegaan. De nacht heeft ze goed doorstaan. Maar 2 x wakker geweest en even gegeten. Toen kwam moeders nog aankakken uit Amsterdam en die hebben we lekker laten slapen. Vanochtend lekker boterhammetje met smeerkaas gegeten en daarna in bad! Daarna lekker bij Eem in mijn bed gelegd en rennen, want wie moest er weer door de regen naar werk.. haha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:17

Fijn dat de verhuizing goed ging Wil! Als ik morgen langs fiets, zal ik even naar de 2 zwaaien ;)

En Aniet, mag lilly niet een weekendje komen logeren als ze krols is? Ik wil er ook een rooie kater op! :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:24

sybje schreef:
Fijn dat de verhuizing goed ging Wil! Als ik morgen langs fiets, zal ik even naar de 2 zwaaien ;)

En Aniet, mag lilly niet een weekendje komen logeren als ze krols is? Ik wil er ook een rooie kater op! :D

haha breng maar hoor, het is echt een leuke kater, wit puntje aan de staart en op zijn snoetje klein bietje wit.

Wat schattige foto's van doortje trouwens echt lief
Werk ze hoor.
Ik ga onkruid verwijderen en stallen uitmesten.
is hier nog steeds droog trouwens

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 13:23

AnitaJoeri schreef:
sybje schreef:

haha breng maar hoor, het is echt een leuke kater, wit puntje aan de staart en op zijn snoetje klein bietje wit.

Wat schattige foto's van doortje trouwens echt lief
Werk ze hoor.
Ik ga onkruid verwijderen en stallen uitmesten.
is hier nog steeds droog trouwens

Nou hier niet... Ik ben nog steeds doorweekt en ik heb tot nu toe alleen maar druppels langs het raam zien glijden.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 13:33

sybje schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een update van mijn kleine nichtje... We hebben samen de nacht overleefd! Ze werd gister slapend bij me afgegooit door oma en toen ze wakker werd was ze helemaal in shock! Zo zielig! Maar na een klein uurtje was ze wat rustiger en zijn we samen naar bed gegaan. De nacht heeft ze goed doorstaan. Maar 2 x wakker geweest en even gegeten. Toen kwam moeders nog aankakken uit Amsterdam en die hebben we lekker laten slapen. Vanochtend lekker boterhammetje met smeerkaas gegeten en daarna in bad! Daarna lekker bij Eem in mijn bed gelegd en rennen, want wie moest er weer door de regen naar werk.. haha

Leuk he die kleintjes,vooral als ze van een ander zijn merk ik :j ,dan kan je er veel meer van genieten!
En i.d Pres die eerste babykleertjeswas...dat is gewoon zo leuk,je zou er echt een foto van willen maken :o

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 13:40

Ja het scheelt weer dat ik der terug kan geven aan mijn zus. Alhoewel ik het wel onwijs leuk zou vinden om er zelf 1 te hebben denk ik.. Zo gezellig!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 13:41

Chantal dat gaat ineens wel erg snel allemaal als het door gaat!
Maar wel heel leuk hoor als je je eigen stekkie gaat krijgen in het huis van je dromen 8-)

Zo weer even naar mijn Fjorden kind,die een beetje op een drachtige olifant aan het lijken is :o ...ze staat alleen overdag in het land en de rest van de tijd op een paddock met alleen een netje met stro er in om iets te knabbelen te hebben voor de nacht...en nog zie je de kilos eraan komen...pffff
Maar ze is heel gelukkig hoor :D wij verhuizen niet meer *\o/*

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:46

De dravers bij ons beginnen ook op tonnetjes te lijken. Je herkend ze alleen maar aan de smalle beentjes :=

Fijn dat je het zo naar je zin hebt Marion! Mag ook uiteindelijk wel weer na een jaar... Pfff.. tijd gaat snel .

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:47

Het is aanzienlijk druk op mijn werk... NOT. Ik verveel me te pletter!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 15:24

Jetta schreef:
vies weer zeg! Ik heb vandaag een bruiloft, buurmeisje gaat trouwen.
Ik hoop da je iets leuks ziet in Alexandrium, Chantal, ik vind het altijd zo tegenvallen daar. Nou moet ik erbij zeggen dat dat ook persoonlijk is, vind die overdekte grote winkelmalls erg deprimerend.....

ik ben dr nog nooit geweest.. :) dus kan nog niet met je meeprate.. misschien wel als ik dr ben geweest :P hihihi
je heb dr altijd wel eeeeeernstig gebrek aan frisse lucht als je ergens in een binnencentrum loopt..
maar kga 't zien morge :) heb dr wel veel zin in :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 15:29

leuk die kleineeeee Soof !!
wat een droppie, en ook zo lief met de poes :P hihihi heeeerlijk om te zien ;)

Ja als t doorgaat gaat 't indd heel snel marion :) vind ik ook wel leuk maar dat maakt het ook extra spannend enzo :) hihi
kan egt niet wachten tot het maandag is en m'n telefoon rinkelt.. :$

net van hot naar her geweest.. eerst paardje gereden in de regen, ging zoooo super goed !! apetrots was ik op m'n kerel :)
toen naar mr ed. ff eten gehaald voor meneer, door naar de supermarkt, ook ff vissie gehaald, langs de action, gebakkie voor vanavond, ff langs de groenteboer :P hihihi (allemaal op hetzelfde plein wel hor :P hihi) en toen nog ff naar de boogaard, want ik had op zuidplein bij de wibra zuuuuulke gave onderzetters gezien, heel dik enzo, gewoon van hout en dan vierkant of ronde.. zo super stoer :) hihi..
en toen zei mams, koop ze dan..
maar in de wibra hie rhadden ze ze niet :( dus dan maar wachten tot maandag (ook al daarvoor :P hahaha) en dan op zuidplein hopen dat ze ze nog hebben :)

nu gauw aan het werk ! anders schiet he tnog niet op.. tijd gaat wel heel erg hard zo....