Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas weer sanne misgelopen
(Nouja alleen op het eind nog even kunnen kletsen). Maar ritje was leuk
. Kan ik eindelijk rustig s op zoek naar een plekje voor mezelf. 

)
. de 24 uur wordt ong. een maand van te voren ingeroosterd n.a.v. de vraag van de groepen en de overige uren kan ik binnen de maand voor gebeld worden net als dat ik nu eigenlijk steeds doe vanuit mijn 0 uren contract. 24 moet, daarbuiten mag ik ook nee zeggen

maar wel al samenwoon plannen met Janco ja?
Jeej, hopelijk slaag ik (aangezien ik natuurlijk precies weet wat ik zoek, en ik niet eerder tevreden ben dan dat ik dat vind
maargoed
)
, Alleen ziet die vaak spoken, maargoed, boeit me niet zo. Op wedstrijden rijd ik mee met Candy als dat kan. Pas Geldrop Hippique meegedaan in de 70 met Candy, niet echt geweldig. maar prima eerste keer haha.
is ook wel eens fijn en voel me niet helemaal lekker.
schattig
)
? Hahah ik stond achteraan in de rij van de kassa, kon moeilijk zo door de winkel hoi roepen
. Ging even een shirtje kijken in nuenen, mam had me getipt, maar vond het niet zo mooi, dus ging maar weer naar huis.
Maar wel overna gedacht hoe ik het ga doen. Tsja, toch al iets toch
maar nu voelt het eigenlijk wel goed hoor heb iig erge honger! hadden vanmiddag wel maar broodje keurslagen gehaald ipv loempia's!