Maarja daarmee is de regen niet weg natuurlijk

ik moet ook nog een paar uurtjes.
Werken is fijn voor je tijdverdrijf nu en niet na hoeven denken, maar een uurtje slapen zou ik ook geen straf vinden nu hoor hihihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lirote schreef:hier sneeuwt het niet maar regend het ik weet niet hoe je het doet maar ik heb 10 meter in de sneeuw gelopen verleden keer en toen ging romy al op zijn bakkes zou het eng vinden om te rijden
gleed bijna op mn snuit hier hahahaha
hihi lirote schreef:ja ben huisvrouw aan het spelen de katten hadden een muis gevangen en verstopt heb mijn hele huis overhoop stel dat er nog een leg brrr ff pauze en vanavond naar de paardjes
beetje saai dan he Binar schreef:heb maar ff gelongeerd ipv gereden, heren hadden er ook niet superveel zin in
Ik ben zo nog heel ffies op stal, ff Biz slaapsokkies aan doen, happie klaar zetten en bij Tanl z'n deken eraf trekken
ga ik nu ff doen, daarna lekker benkhengen
Ireen_ schreef:hier ook heel veel regen, alle sneeuw is weer weg gelukkig.
Ik zit lekker binnen oude foto's te kijken, kwam een filmpje waarvan ik helemaal niet wist dat ik het had.
Heel simpel filmpje maar ook heel speciaal, hoop dat ze nu ook weer zo lekker samen kunnen grazen.. even kijken marion
Is gemaakt op 5 mei
...enne grazen samen zullen ze zeker doen Ireen, was een favoriete bezigheid van de dames