SannevdM schreef:Niet? Dat is balen.Ahhh zo'n stinkbroodje? Doen je smaakpapillen het nog wel? Nou van zo'n broodje doen die het vanzelf wel weer natuurlijk..Ja zo'n stinkbroodje ja
SannevdM schreef:Je dacht, mijn kookkunsten hebben toch geen wonderen verricht... Ik ga maar naar Veenendaal, hihi.juist, je snapt 'm
Mijn ogen branden, maar naar bed gaan is ook geen pretje, als ik mijn ogen sluit is het net zo erg Oftewel klaag, klaag, klaag...Ik vind ATWT zoooo saai momenteel, dat gezeik met die Carly en Holden. En die nieuwe Lily die gewoon geen Lily is....
Kopt idd. Nu is het even 'spannend.' Meg is neergeschoten. En aangezien er toch verder geen hol te beleven is. Dat maar kijken straks.
josewoos schreef:Ach Meg zal het ook wel weer overleven Pestkop, laat mij nu nog maar even geloven dat het heel spannend wordt. Mandy; ben ik nu ook aan 't kijken.
Mandy_B schreef:Ik ben op de uitslag van popstars aan het wachten..... ik ook!Denk dat Wesley wel gaat winnen! En Bart en Kristel eruit gaan ofzo..
josewoos schreef:ohja dat was er ook! Nou ja jammer dan, was het leuk?Was Welsey weer leuk? Jaaaaaaaaa.
Ja Wesley en de meiden vind ik leuk! Die Bart en die donkere jongen vind ik niks. Bart met z'n prodent smile
SannevdM schreef:De winnaar wordt een solist.Dus er is maar 1 winnaar joh? Lastig, eigenlijk heb ik bij niemand het gevoel dat het een blijvertje in de popwereld zou zijn als solist
josewoos schreef:SannevdM schreef:De winnaar wordt een solist.Dus er is maar 1 winnaar joh? Lastig, eigenlijk heb ik bij niemand het gevoel dat het een blijvertje in de popwereld zou zijn als solistJep. Nop, ik ook niet.