Dat vond ik altijd zo vies he, van die mensen die hun zijknatte bezweete (dus gebruikte) dekjes in de slaapzaal legden, en hun gore baggerlaarzen, blegh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat vond ik altijd zo vies he, van die mensen die hun zijknatte bezweete (dus gebruikte) dekjes in de slaapzaal legden, en hun gore baggerlaarzen, blegh
)

Je houd het nooit schoon, als ze het maar niet onder me kussen leggen vind ik het prima ... Toch heb ik liever me paardenzweet dekjes buiten de deur (A)
Bij ons gingen meestal de laarzen meteen uit. Als ze niet vies zijn oke, maar we hadden ook een jaar met alleen maar regen en baggerbende, trek ze dan maar liever bij de deur uit aub
Wij probeerden wel de kamer enigszins netjes te houden (Midden in de week opruimen, mja eind van de week toch weer rotzooi
)
En toen deden we de dekjes ook gewoon onder de kraan, uitspoelen, buiten te drogen hangen. Die smerige zweetdingen komen echt niet naast mijn bed te hangen hoor, doei! Ik douche toch ook na t rijden, ik wil gewoon schoon kunnen slapen, en niet in paardenzweetlucht!
Ik heb zelf 2 paar jodphurs, paar waar ik mee rijd en 1 paar voor stal ed. Die zijn dus smerig en die waarmee ik rij niet gewoon ff wisselen, en tuurlijk kan t een keer gebeuren dat je haast hebt, dat snap k ook wel, maar dekjes horen op stal.. Ik vraag me dan altijd af of die mensen dat thuis ook doen, dekjes in de huiskamer oid.
Bij mij thuis is alles paardenmens, maar stink bende gaat of meteen naar de zadelkamer op zolder of blijft in de bijkeuken!
(Ik voer altijd zelf, omdat die van mij niet zo goed eten en toen van alles en nog was door t voer moesten dus doe het liever zelf, maar... Hoe word ik dan wakker als er om 7 uur gevoerd wordt, ze maken je pas half 8 8 uur soms wakker... Ik heb geen wekker, daarvoor heb ik een mobiel, kan mn paard moeilijk zonder eten laten staan..) Maar echt ik vind het zo'n kinderachtig iets! Laat dat die 10 mensen per kamer lekker zelf regelen!