Het kan wel, maar alleen als beide zadels zadelhoezen hebben, anders heb je dikke kans dat je ze beschadigt. (Als je een spring en dressuur zadel hebt tenminste, dressuur en veelzijdigheid zal denk ik al weer een heeeeeel stuk lastiger worden) Het is allemaal wel proppen maar wel te doen. Ik weet niet of je trailer blijft staan? Dump daar gewoon je dekjes ed in Dat vond ik altijd zo vies he, van die mensen die hun zijknatte bezweete (dus gebruikte) dekjes in de slaapzaal legden, en hun gore baggerlaarzen, blegh
Ik wil ook liever geen dekjes in de slaapzaal hebben rotten Ik heb geen eigen trailer, en mag er waarsch. 1tje lenen, maar ik weer niet of ik die er een week mag laten staan, maar het is wel enorm handig om daar je dekjes in te stoppen(inpl van proppen ) Echt een slim idee, nooit zelf aan gedacht, haha... Ik ga trouwens ook niet 1000 dekjes enz. meenemen hoor! Zoveel heb ik daar ook niet aan Zit me ineene te bedenken dat ik ook geen cross met mijn mooie Petrie's kan rijden ivm water.. Hmm... Het is nog een hele klus van wat je mee moet nemen ! Maar dat is juist wel leuk ...
Dat is wel een goed idee. Maar ben dan wel bang voor diefstal..
Mootje
Geplaatst: 02-01-10 15:41
Tussen de twee rijbanen kan je je trailer parkeren. Met mijn vorige trailer (zonder slot) heb ik altijd 1 zadel en andere spullen in de trailer gehad. Nooit problemen mee gehad. Nu heb ik een nieuwe trailer met afsluitbare zadelkamer dmv een slot.
Ik heb altijd 2 zadels mee en ik vind het prima te doen hoor, maar mij intreseert het me geen drol of er vieze dekjes en laarzen in de kamer liggen. Bij mij is het tot nu toe elk jaar weer een puinzooi geweest in de kamer, ik zorg gewoon dat ik wel mijn dekjes in een grote boodschappentas heb, kleding in de koffer en 1 paar laarzen in de laarzentas en 1 paar zet ik in dat blauwe kluisje, dan staat ze toch nog een soort van opgeruimd.
Wij zetten gewoon de deur vaak open en de ramen open en dan valt de stank reuze mee, iedereen loopt ook met zijn laarzen etc door de kamer dustja, zolang ze niet op mijn bed komen vind ik het prima
Superlise, tjsha... Er zit ook wel een kern van waarheid in Je houd het nooit schoon, als ze het maar niet onder me kussen leggen vind ik het prima ... Toch heb ik liever me paardenzweet dekjes buiten de deur (A)
Ja hoor, trailer mag en kan prima blijven staan Bij ons gingen meestal de laarzen meteen uit. Als ze niet vies zijn oke, maar we hadden ook een jaar met alleen maar regen en baggerbende, trek ze dan maar liever bij de deur uit aub Wij probeerden wel de kamer enigszins netjes te houden (Midden in de week opruimen, mja eind van de week toch weer rotzooi )
Wij hadden toen die zomer dat het suuuuuperwarm was (woensdag 35 graden) toen was ik toch wel blij dat ik genoeg dekjes mee had En toen deden we de dekjes ook gewoon onder de kraan, uitspoelen, buiten te drogen hangen. Die smerige zweetdingen komen echt niet naast mijn bed te hangen hoor, doei! Ik douche toch ook na t rijden, ik wil gewoon schoon kunnen slapen, en niet in paardenzweetlucht!
Jolien, dat is inderdaad te goor! zoveel mensen die die gore stinkdekjes meenemen in de kamer. Dat doe je gewoon niet!
In de kamers word het toch vaak wel een rotzooi en ik kan inkomen dat mensen dure laarzen op de kamer willen hebben. Maar dan denk ik, je hebt ook gewoon de kastjes bij de stallen waar ze in kunnen.
Mootje
Geplaatst: 02-01-10 17:04
Wij maakten met de kamer altijd afspraken over de kamer. Dit scheelt achteraf een hoop irritatie! Ik had mijn jophurs in een afgesloten tas in mijn kastje op de slaapkamer staan, sjabrakken aan de box en laarzen in de de kast bij het zadel.
Zeker omdat je met zoveel verschillende mensen op 1 kamer slaapt, vind ik het niet meer dan normaal om vieze paardenspullen buiten te houden! Misschien heb jij er zelf geen last van, maar je kamergenoot misschien wel!
Inderdaad. Regels klinkt heel kinderachter, maar zo blijft het wel gezellig met elkaar!
Jolienn
Geplaatst: 02-01-10 17:07
Ja, leren laarzen kan ik idd nog wel een beetje inkomen, maar maak je zolen dan eerst even droog/schoon voordat je ermee door de kamer heen stampt Ik heb zelf 2 paar jodphurs, paar waar ik mee rijd en 1 paar voor stal ed. Die zijn dus smerig en die waarmee ik rij niet gewoon ff wisselen, en tuurlijk kan t een keer gebeuren dat je haast hebt, dat snap k ook wel, maar dekjes horen op stal.. Ik vraag me dan altijd af of die mensen dat thuis ook doen, dekjes in de huiskamer oid. Bij mij thuis is alles paardenmens, maar stink bende gaat of meteen naar de zadelkamer op zolder of blijft in de bijkeuken!
Over regels gesproken trouwens! Vorig jaar dar gedoe met mobieltjes inleveren na 11 uur ofzo, zouden ze dat dit jaar weer doen? (alsof we kindjes van 5 zijn die dat zelf niet kunnen regelen met kamergenootjes?)
Ok! Allround is ook erg leuk!. Ik ga in eerste instantie voor week 3. ( misschien dat ik dan ook een jong/ander paardje heb)
Jolienn
Geplaatst: 02-01-10 17:19
Dat vond ik dus ook. Meisje waar ik vaker mee op kamp ben geweest, een familielid oid van haar was toen ziek/overleden dacht ik (niet vorig jaar hoor, maar daarvoor) haar ouders hebben haar toen om 3 uur s nachts gebeld, logisch. Maar dat moest voor de rust op de zalen ofzo, zodat de mensen met heimwee niet tot 3 uur s nachts met papa en mama liggen te bellen? En ze namen hem ook gewoon echt in, als je lag te slapen maakten ze je gewoon wakker heb ik gehoord!
Maar ze kunnen mij de pot op, ik ben nu 18 dus ze kunnen me niets meer maken, mn ouders vinden het ook belachelijk, dus die kunnen ze ook bellen dat ik m niet in wil leveren (Ik voer altijd zelf, omdat die van mij niet zo goed eten en toen van alles en nog was door t voer moesten dus doe het liever zelf, maar... Hoe word ik dan wakker als er om 7 uur gevoerd wordt, ze maken je pas half 8 8 uur soms wakker... Ik heb geen wekker, daarvoor heb ik een mobiel, kan mn paard moeilijk zonder eten laten staan..) Maar echt ik vind het zo'n kinderachtig iets! Laat dat die 10 mensen per kamer lekker zelf regelen!
Maar er zijn ook combiweken (de tm 20 jaar weken) maar ook die tm 20 weken moesten hun telefoon inleveren.
28 juni t/m 02 juli 05 Allround paarden Jipje_niekje - EmptyWords - Femskie - (?) Rozanne - Dan 17 jaar - Noord Holland (Nog niet zeker of ik ga) Anna_joy- dan 20 jaar - Veluwe
5 t/m 09 juli 06 Allround pony's _Claire - dan 15 jaar - Noord Holland MeAndManuel - Dan 16 jaar - Zuid Holland MeAndRein - 15 jaar- Zuid Holland ammiedes - 14 jaar - Zuid Holland S_Figo - 17 jaar - Noord- Brabant ( en nog drie maar die zitten niet op bokt.. )
28 juni t/m 02 juli 05 Allround paarden Jipje_niekje - EmptyWords - Femskie - (?) Rozanne - Dan 17 jaar - Noord Holland (Nog niet zeker of ik ga) Anna_joy- dan 20 jaar - Veluwe
5 t/m 09 juli 06 Allround pony's _Claire - dan 15 jaar - Noord Holland MeAndManuel - Dan 16 jaar - Zuid Holland MeAndRein - 15 jaar- Zuid Holland ammiedes - 14 jaar - Zuid Holland S_Figo - 17 jaar - Noord- Brabant ( en nog drie maar die zitten niet op bokt.. )