Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:40

En (nu ik toch zo lekker bezig ben) van die chocoladelollies op een stokje !

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:51

en chocolade sigaretjes!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:18

marjolijn81 schreef:
en chocolade sigaretjes!

vooral die ;)

enne borstplaat met chocolade!!!!!!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:32

*zucht* nu alleen nog iemand die deze waslijst doorgeeft aan Nicole... vrijwillers???

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:53

Ik heb een chocoladefontein met van die chocolabolletjes die je er in moet smelten. Wij gebruiken hem niet, zal ik die meenemen?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:54

San1978 schreef:
Ik heb een chocoladefontein met van die chocolabolletjes die je er in moet smelten. Wij gebruiken hem niet, zal ik die meenemen?

oh ja lekker! dan kunnen we ook fruit meenemen!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:57

San1978 schreef:

Oh te gek zeg! Dat heb ik altijd al een keertje willen doen... schrap die choco-pepernoten maar: we maken ze gewoon zelf!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:02

*Leest 'chocola'*

IK KOM OOK!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 18:27

Cassidy schreef:
Dat was niet gebeurt als ze het hek dicht hadden gebonden met een halstertouwtje...gelukkig is alles met een sisser afgelopen.

Nee dan was er meer paniek uitgebroken! Dan had het hekje wat om een nek zat aan het touwtje blijven hangen en had er een nekje kunnen breken.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 18:28

San1978 schreef:
Lekker van z'n matties ook trouwens. Hij staat daar met dat hek in z'n nek en zij smeren hem gewoon !!

Gabor was onschuldig! Die was er al lang uit.....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 18:30

En mijn super keiharde peerd had inderdaad een hoefzweertje, Norbert heeft het eruit gesneden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:02

IJp schreef:
Cassidy schreef:
Dat was niet gebeurt als ze het hek dicht hadden gebonden met een halstertouwtje...gelukkig is alles met een sisser afgelopen.

Nee dan was er meer paniek uitgebroken! Dan had het hekje wat om een nek zat aan het touwtje blijven hangen en had er een nekje kunnen breken.

Weet ik nog zo net niet. De paarden stoppen wel vaker hun hoofd door het hek en door de poort, en ze weten hun hoofd er altijd weer uit te krijgen, als het hek vastgebonden was geweest. Als het paartje niet open was gezwaaid denk ik niet dat Storm hem uit zijn scharnieren had kunnen trekken. Je had al moeite genoeg om hem er later in te krijgen, daar moest hij ook verder voor open...:D (Eef had al gehoord dat Henk zijn evenwicht verloren had, moest er wel om lachen :)) )

Maar goed, achteraf is het een }:0 in zijn kont kijken. Ik ben erg blij dat er niets ernstigs gebeurt is met deze stoere kanjer.

En Gabor een hoefzweer, gelukkig maar, dat is met een paar dagen weer over.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 07:26

Zo, wasse we weer!

Bus zag me vanmorgen aan komen rennen en reed gewoon weg! aargh! ik voel weer een actie met brandende fakkels en boomstronken aankomen! stomme chauf!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 07:49

goodmeurning!!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 08:33

Morning all! Chocoladefontein neem ik mee de 21ste!

Zal ik iets opbiegten? (is dat met g of met ch?) Gisteravond was ik zó laat thuis, toen had ik er ècht geen kracht meer voor. Ik heb Thomas toen gebeld en die heeft Beer voor mij losgegooit... in de regen... Nu heb ik vreselijk last van een schuldgevoel want dit is natuurlijk not done als Penny zijnde... <zucht> ik kom nu vast in de Penny hell.

Kan iemand mij vertellen hoe Henk zijn evenwicht verloor? :-)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 08:43

met CH San! hahahah.... Maar ik snap dat je de kracht niet had! ik had ook niet echt zien, takke weer! Maar of Thom nou beer buiten zet of jij, dat maakt ook niet uit toch?

Omdat angelique aan het hekje trok! omdat ze dacht dat het dan makkelijker ging, alleen dat melde ze even niet aan Henk! ze dacht dat hij ook wel telepatische gaven had! mwahaha.... Toch niet dus!

hmpf... ik hoop dat het vanavond beter weer is! En kimmie gaat vandaag weer met morris aan de gang! JEEJ!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 09:01

ach san...wij komen allemaal in de penny hell....gezellig knusjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 09:26

Goedemorgen! :wave:

Wat een lekkere dingen komen er hier voorbij! Chocolade fontein is echt een geniaal idee! :9

Haha nou San, dat was anders nog een heel gedoe met Beer _O- Thomas reed in de les van 20u en ik in die van 19u. Dus hij vroeg mij of ik Beer even een gooi wou geven naar buiten. Prima natuurlijk (hoewel ik het met die regen niet penny-ponnie-waardig vond ^) )! Maar ik was met Beer onderweg naar de buitenbak toen bleek dat hij geen waterdicht deken om had en er hing ook niks aan zijn stal... Leek me niet erg praktisch om hem dan los te gooien in de regen in een zeiknatte bak met een deken dat niks tegen houd :+ Uiteindelijk blijkt Thomas na zijn les een regendekentje van Beer bij de wasplaats vandaan te hebben gehaald en kon hij wel naar buiten.

Wat een regen gisterenavond zeg! Ik was Annemieke gaan helpen met hooi geven maar op een gegeven moment moesten we stoppen zo hard als het regende := Een deel van de parkeerplaats stond zelfs onder water!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:19

Nu voel ik mij helemaal schuldig..... ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:21

Hahaha nergens voor nodig, was juist grappig :+ Ik fanatiek zoeken naar een regendekentje in en rondom Beer zijn stal en Thomas die vervolgens dat deken bij de wasplaats vandaan haalt _O- (natuurlijk eerst mij in de maling nemen door te zeggen dat het dekentje echt aan zijn stal hing :roll:)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:31

Oh nou gelukkig dan maar. Ik had er ook even bij moeten zeggen dat die regendeken van hem in de kast van Anouk ligt, maarja gelukkig vonden jullie een deken :D. Als ik ooit eens wat terug kan doen...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:42

goedemoggel! Beebster is weer heel! Ze was gister weer heerlijk Babe :D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:52

super rien...met platte oren en al? hihi

zucht...norbert schijnt iets gedaan te hebben met miss billy jean haar hoeven (niet dat we het zien) en ze tikt nog steeds aan. iemand hier op stal geweest die het toevallig meekregen heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:00

@Marjolijn: Volgens mij stond ze gisteren avond nog op het bord toch? Of ik moet me vergissen, dat kan ook natuurlijk. Bij Whis heb ik hetzelfde, haar naam was weggehaald alleen mijn 'verhaaltje' dat erbij stond niet. En omdat ze buiten heeft gestaan kon ik niet zien nu niet of ze wel of niet is gedaan :+ Dus misschien moeten we vanavond even navragen op stal of ze onze paarden bij Norbert hebben gezien :P

@Rieneke: jeeeej Beep is weer helemaal beter! *\o/*

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:03

is goed beau...we gaan op speurtocht! het zooltjes was wel weg volgens kim. maar aan haar hoeven was niets te zien. ik neem aan dat je dat speciale bekappen wel ziet toch?