Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IJp schreef:Cassidy schreef:Dat was niet gebeurt als ze het hek dicht hadden gebonden met een halstertouwtje...gelukkig is alles met een sisser afgelopen.
Nee dan was er meer paniek uitgebroken! Dan had het hekje wat om een nek zat aan het touwtje blijven hangen en had er een nekje kunnen breken.
(Eef had al gehoord dat Henk zijn evenwicht verloren had, moest er wel om lachen
)
in zijn kont kijken. Ik ben erg blij dat er niets ernstigs gebeurt is met deze stoere kanjer.

Thomas reed in de les van 20u en ik in die van 19u. Dus hij vroeg mij of ik Beer even een gooi wou geven naar buiten. Prima natuurlijk (hoewel ik het met die regen niet penny-ponnie-waardig vond
)! Maar ik was met Beer onderweg naar de buitenbak toen bleek dat hij geen waterdicht deken om had en er hing ook niks aan zijn stal... Leek me niet erg praktisch om hem dan los te gooien in de regen in een zeiknatte bak met een deken dat niks tegen houd
Uiteindelijk blijkt Thomas na zijn les een regendekentje van Beer bij de wasplaats vandaan te hebben gehaald en kon hij wel naar buiten.
Een deel van de parkeerplaats stond zelfs onder water!
Dus misschien moeten we vanavond even navragen op stal of ze onze paarden bij Norbert hebben gezien