Tiffes gaat vanavond ook weer naar binnen, lekker weer warm en droog op stal... ik vind het weer mooi geweest voor mn meisje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Tence heeft nu wel een dunne deken op,ik heb niet voor niets zijn rug laten behandelen en wil dat hij daarop een beetje behaaglijk blijft.
taverno schreef:Ik heb Tence gedeeltelijk in een hoosbui en gedeeltelijk in de zon gelongeerd.![]()
Ik was voor mijn doen vroeg thuis,er was weer eens een ongeluk gebeurd op het kruispunt aan het eind van de Meer en geerweg,er lag een motor op zijn kant en alles was aan die kant afgezet.
taverno schreef:Ik heb Tence gedeeltelijk in een hoosbui en gedeeltelijk in de zon gelongeerd.![]()
Ik was voor mijn doen vroeg thuis,er was weer eens een ongeluk gebeurd op het kruispunt aan het eind van de Meer en geerweg,er lag een motor op zijn kant en alles was aan die kant afgezet.
Kimbaie schreef:denk ongeluk zonder happy ending idd, jarrah.
Woogy schreef:JEEJ! ik heb mijn dikke Pony in de droogte gereden, de boef is nogal fit, maar dat deert niet. Tag d'r beentjes waren al een stuk dunner en die van Flash gaan ook al een stuk beter.