Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
had mn haren gewassen en toen drupte er iets op die foto toen ik hem wou passen in de lijst... en toen kwam er 'dus zo'n vlekje op en toen wou ik da eraf halen maar dat kraste dus... fijn... mja
het zit op mn laars mja nog wel zonde! 
ga lekker met daphne en papa shoppen voor mijnverjaardag! Lekker weer de zon in
. 
haha.. t zag dr allemaal normaal uit! 
Meeeeer dan fijn zelfs! Het 1e half uur ging het echt bagger, maar daarna, oh echt geweldig!
Bedankt voor het duimen allemaal

hahaha nieuwe schoentjes voor mij
, en nog gewoon door de winkelstraat gelopen enzo, en het ge-wel-digste ijs gegeten!!! ze hadden serieus van Ben&Jerry ijs voor op hoorntje dus echt bolletjes enzo
aaaaaaaah zoooo super lekker!! en het Leidse plein, De Dam, Madame Tussauds (zo vet, en écht super veeeeel foto's gemaakt
!), en Rondvaart met de boot door de grachten van Amsterdam.

alles in het klein wel grappig maar dat was het dan ook. daarna naar scheveningen heeeel lang op terras gezeten op het strand geweest, in mijn rokje in het water geweest
daarna gewinkeld in scheveningen overal rondgewandeld, daarna daar gegeten aan het strand, daarna weer het strand op, daarna ook ben en jerry ijs op een horentje gegeten voor 5 euro!
en daarna helemaal als een verbrande kreeft naar huis gereden
!