Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Tytje schreef:Oja Winnitou, je kan wel twee namen (eigenaren) voor één paard op zijn papieren laten zetten.
tuurlijk, kan alleen niet met auto's
meelen schreef:winnitou schreef:10, gaat Ron nog zwemmen morgen ochtend, ik twijfel, mocht vorige week niet bubbelen van de badjuf na afloop van mijn baantjes zwemmen, daar ging me beloning (wat een ****)
Nee, Ron gaat morgenavond zwemmen.

Tytje schreef:winnitou schreef:
tuurlijk, kan alleen niet met auto's
Is bijna hetzelfde!
meelen schreef:Ja, ik denk het wel. Ik zie mijn rijtje met vrienden online steeds kleiner worden, hihi.winnitou schreef:ik ga zo wel naar bed want de wekker gaat hier weer vroeg
We gaan toch allemaal zo naar bed?!
Tytje schreef:Ik spreek jullie, doeiiiiiii
Tytje schreef:DoeiIk spreek jullie, doeiiiiiii
. LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja, ik denk het wel. Ik zie mijn rijtje met vrienden online steeds kleiner worden, hihi.We gaan toch allemaal zo naar bed?!
. winnitou schreef:JAAH, was weer erg lekker en erg gezelligHeb je lekker gewerkt en gewokt
. 
winnitou schreef:Dan kom ik hem dus niet tegen, doe jij hem de groetjes van mij

LIQUITA schreef:Ik ga nog even een rondje Hyves doen, dus zeg vast welterusten voor straks.
Tot laters of morgen.

xan schreef:Het was idd even lekker schuiven vanmorgen.
Wat een drukte op de weg zeg. De weg langs de nauernashe vaart stond helemaal vast, en dus ook de oprit naar de coentunnel. Maar het is wel een mooi gezicht.
Om half negen bij de weersberichten zeiden ze: goed weer op komst, het kan aankomende dinsdag zomaar eens 20 graden gaan worden !!!!!!!

, en 2 minuten later kijk ik naar buiten en ik zie dikke sneeuwvlokken uit de hemel komen
.
. 
meelen schreef:xan schreef:Het was idd even lekker schuiven vanmorgen.
Wat een drukte op de weg zeg. De weg langs de nauernashe vaart stond helemaal vast, en dus ook de oprit naar de coentunnel. Maar het is wel een mooi gezicht.
Om half negen bij de weersberichten zeiden ze: goed weer op komst, het kan aankomende dinsdag zomaar eens 20 graden gaan worden !!!!!!!
Dan is het 1 April grapjas.

xan schreef:ha ha ha wat is ie goed hè.
Maar het werd vanmorgen heel serieus gebracht op radio. Volgens mij had de dj niet door dat het dan 1 april is.
Maar is zou graag willen dat het dan heerlijk weer is. Ik zit dan in de bossen.