RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:48

Wat super gaaf Easter! En Bram? Loopt die ook nog. :P

Ik ga morgen weer rondhobbelen. Hoop dat ik het ga trekken want heb net gebody-fit en vorige keer heb ik daar 3 dagen enorme spierpijn van gehad. Dus fingers crossed ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:49

Haha, klinkt weer als een heerlijke dag, Jenny! :D

Ik vertrek aanstaande woensdag voor een paar maanden naar Engeland, dus ik zal op z'n vroegst pas weer in maart 2012 naar de manege kunnen komen -O-

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:53

Moet je wel opschieten he voordat de wereld is vergaan. :P

Maar alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel plezier gewenst in Engeland! Je hebt er wel internet toch? Dan kan je de verhaaltjes blijven volgen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:59

Haha oja! September of oktober toch? :P

En thaaanks! Ik heb daar inderdaad wel internet, alleen de eerste paar dagen misschien niet :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 19:27

Ik heb ook weer rondgehobbeld en wel weer op de oude vertrouwde Kanjer. Maar hij had er weinig zin in, zeker een dip.. zo lekker lang vakantie en dan aan het werk, wat die toen bij het vrijrijden wel leuk vond maar volgens mij smacht hij weer naar vakantie. :+ Hij was niet echt geheel lekker aan het been maar er zaten wel wat leuke stukjes tussen. Volgende keer beter. :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:42

Mocht vanmorgen ook weer, op Okke wederom. (goh wat een verrassing)...

Dus ik naar de wei, meneer ophalen. Staan de twee tinkers die er ook bij lopen, netjes bij het hek. Ik de wei in, staan die twee ineens allebei met de neus in mijn gezicht, zo van: heb je lekkers? Had ik dus niet, dus die twee aan de kant, Okke pakken. Liep met me mee, had echt het gevoel niets aan het touw te hebben... Wat een braaf beest! Lekker poetsen, zadelen en heerlijk gereden! Echt, hij liep zo fijn, echt genieten vanmorgen! Naverzorgen en naar de wei brengen vond hij ook al geen probleem... Heerlijk paard! <3 <3 <3 <3 <3

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 16:00

Klinkt weer heel leuk! Ik wil ook een keer op Okke. :P

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 16:35

Hihi de eerste keer dat ik op Okke mocht rijden moest ik gelijk met Henrieke mee naar buiten.. Zij op Raya en ik op Okke :')
Was ook gelijk de laatste keer helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:12

Hihi, vraag er gewoon om, Tamara! :) En anders kom je een keer op een andere dag rijden :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:18

Haha ja ik denk dat ik dan wel op een andere dag moet gaan rijden want vrijdags rijd die eigenaresse er altijd op. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:31

Haha! Maar je vindt 'm vast heel tof :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:33

Haha dat denk ik ook ja. Ik heb er wel al een keer op gereden, maar dat was op een buitenrit en is toch anders. :P Toen was die echt een watje en belandde ik bijna in een ondiepe goot omdat meneer een auto eng vond en weg wilde springen. :Y)

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 17:41

Anders gaan we een keer samen rijden!
Ga jij op Okke en ik op Injoy :))

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:57

Haha, is goed. In week 44 heb ik als het goed is vrij dus dan moeten we dan maar eens kijken. ^^

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 18:11

Okee, wanneer is dat? Want ik zit wel met stage enzo :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:18

Hihi. Interessant communicatiemiddel voor zusjes :')

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 22:00

Hahaha, ja alles is geoorloofd. Mobiel, msn, facebook, bokt. Laatste 3 zijn favoriet want die zijn natuurlijk gratis. :+

Uhm week 44 is de week van begin van november. Dus rond 1/2 november.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:37

Hallo allemaal!

Begint beetje eentonig te worden, maar heb vandaag weer heerlijk gereden!!!!!

Mocht op Islotti, dat is natuurlijk altijd leuk. Lekker poetsen, zadelen, en dan naar de bak. Nou, ik kan je vertellen, vanaf minuut 1 wezen haar neusgaten naar de grond en die zijn (op een paar keer met hoofd schudden na) niet een keer een andere kant op gegaan! Ze liep zo lekker! Alleen de rechtergalop blijft lastig met haar. Maar ze sprong wel een paar keer goed aan en dat was best fijn! Na de les was ze nogal bezweet, dus mocht haar afspoelen van Inge. Moest wel daar wel lang voor wachten, want eerst waren Stan en Easter nog aan de beurt. Zet ik madam in de spuitplaats, wil ze er weer uitlopen... Ach ja, zo is ze. Dus nog eens omgedraaid, opnieuw de spuitplaats in en afspoelen maar. Paard met zweetmes afdrogen en daarna mocht ze van Inge de wei in. Loop dus met haar die kant op, komt Marjolein me achterna roepen. Moest ze dus toch nog een keer lopen. Had Inge dus over het hoofd gezien. Ach ja, kan gebeuren. Mevrouw dus terug in de stal geparkeerd en aan de volgende overgedragen. Ja, was weer een welbestede paardenmorgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 01:38

Ah, Islotti blijft toch een van mijn favoriete paarden bij Ini. Fijn dat het zo lekker ging!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:48

Hahaha, was je de eerste die op Islottie moest? Want vrijdag was ze in de wei gezet zonder halster waar Inge niet zo blij mee was. En ook toen was ze afgespoten en ging ze lekker rollen en had ze opeens een ander soort bruine kleur. :+

Ik heb vrijdag weer eens op Kanjer gereden. Ging wel weer lekkerder als vorige week maar nog steeds niet super. Hij begint een trucje van zijn broertje PM over te nemen door rechts vast te houden. En de automatische reactie is terugtrekken/vasthouden. Zooo lastig. Plus hij had ervoor al gelopen en het was natuurlijk super warm dus hij was ook niet lekker voorwaarts te krijgen. In de galop had ik er helemaal genoeg van dus ik gaf hem toch even een tik. En halverwege bedacht ik me: poedersuiker, hij gaat vast bokken. :Y) En inderdaad, er kwam wel een bokje bij maar galoppeerde daarna heerlijk door. Goede sprong, goed voorwaarts. Op het eind werd die dan ook eindelijk een beetje los en 'meegaand'. Langzaamaan komen we wel weer bij mijn wolkenles. :D

En oja, Injoy had een bloedneus gekregen in de les voor mij en toen moest ze naar stal, een heel rood druppel pad achterlatend. Toen was ze in stal gezet maar ze bleef met haar neus net buiten de stal hangen. DUs ik was aan het vegen en toen opeens een bloedplas voor Injoy. }:0 En een blauwe handdoek die nu helemaal rood was. Arm beest. :') Maar oké, het was al wel snel gestelpt maar toch, leek wel een crime-scene. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:31

Go Tamara, je komt vanzelf wel weer op die wolk terecht inderdaad! :D Arme Injoy, klinkt dramatisch!

(jemig, de reclame van Bokt is een goede spion. Ik heb nu zelfs de Tesco voor mijn neus, de lokale supermarkt hier!)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:33

Whahaha, handig joh! Al een beetje je draai kunnen vinden daar in Schotland? Nog niet aangereden ofzo. =P (Staat trouwens wel heel stoer bij woonplaats: Durnham 8-) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:45

Haha, nog niet aangereden inderdaad! Ja, zit wel op mijn plek hier! Er is momenteel een soort KEIweek gaande dus ik ben wel een beetje brakjes :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:08

En op wie heb je gereden Jenny? ^^

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:11

Hey Tamara!

Islotti was vandaag "mijn" beessie! Wat een lieverd is dat toch he? En ik zal je wat vertellen: ze sprong vandaag 2x goed aan in de rechtergalop!!!! Normaal is ze daar best lastig mee en moet ik haar echt even op een kleine volte zetten en dan aanspringen, maar nu ging ze keurig op de korte zijde, in 1x goed in galop! En dat tot 2x toe! Ikke is weer helemaal blij! :D *\o/*

Heb jij nog gereden deze week?