Scheikunde, mentor uur, nederlands, studieuur, engels en maatschappijleer 1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fallenangel3 schreef:Ik weet nog steeds niet op wie ik moet zondag.. ik vind het wachten nu echt niet leuk meer:(
DenK4ever schreef:fallenangel3 schreef:Ik weet nog steeds niet op wie ik moet zondag.. ik vind het wachten nu echt niet leuk meer:(
Ik vind het ook jammer dat de website zo slecht wordt bijgehouden eigenlijk...
En nou staat er wel een startlijst op voor 13 mei, maar die van de springwedstrijd nog niet... nog niet eens een deelnemers lijst....
DenK4ever schreef:By the way, we gaan zondag voor het eerst met Sky naar een show om hem te laten keuren...
En nou is mijn baas zo lief dat ik de camera van de zaak mag lenen om mooie foto's te maken
fallenangel3 schreef:Ik weet nog steeds niet op wie ik moet zondag.. ik vind het wachten nu echt niet leuk meer:(
.
. Het is gewoon gezellig om te koekeloeren
. De website van lies beuker is leuker dan de onze.. dat vind ik echt jammer! (want onze manege is natuurlijk veel leuker!!!!
) DenK4ever schreef:Ow ja, voordat ik het vergeet!
Aan iedereen: Fijne vakantie!!!
En ik zal braaf door blijven werken
fallenangel3 schreef:Wanneer is de laatste knollengezeur uitgekomen? volgens mij heb ik hem gemist!!
En wie is paard van de maand volgende keer???
En we doen niet meer aan paard van je maand.. 
!
DenK4ever schreef:Iris?? Ga je naar Texel???
Dan kom je door mijn geboorte stad
ik zal aan je denken
Liisette_ schreef:Iris, als ik je niet meer spreek.
Fijne vakantie at Texel!
Tot ooit![]()
Mwoehaha!
mwhaha, hij moet meer gaan zitte