Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberly_83

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 06:37

hallo allemaal Doei!

ik heb gister deze pagina echt niet kunnen vinden Stoom uit je oren Huilen

heb me er nu maar op geabbonneerd dan kan je hem makkelijker terug vinden!

het gaat al weer wat beter met shampoo zoals de meeste gezien zullen hebben Clown

hij mag alleen nog 10 dagen niet met iemand los Nors opkijken No Cheer

vanavond moet ik afkicken, maar we gaan waarschijnlijk winkelen, is een mooie afleiding voor een vrouw Clown

fallon geef je ze een extra knuffel van mij Vriendjes zijn? en wil je mos een bak peen geven ROFL

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:14

moskaichamp schreef:
hallo allemaal Doei!

ik heb gister deze pagina echt niet kunnen vinden Stoom uit je oren Huilen

heb me er nu maar op geabbonneerd dan kan je hem makkelijker terug vinden!

het gaat al weer wat beter met shampoo zoals de meeste gezien zullen hebben Clown

hij mag alleen nog 10 dagen niet met iemand los Nors opkijken No Cheer

vanavond moet ik afkicken, maar we gaan waarschijnlijk winkelen, is een mooie afleiding voor een vrouw Clown

fallon geef je ze een extra knuffel van mij Vriendjes zijn? en wil je mos een bak peen geven ROFL

Jah hoor kim.. Ik zal ze vanavond extra verwennen..

En Jet bij mij deed bokt het gister ook niet.. Want als ik dat gister had geweten (al die kleur verschillen) had ik mij een stuk beter gevoeld... Maar wat ik Challange (ik heb geen idee hoe je het schrijft maar het paard van lydia) dan???????? Die lijkt een beetje op de kleur van Champ zijn manen..

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:26

hoi falli....ik ga nu werken jij gaat lekker naar stal begrijp ik.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:32

Jahh dat heb je goed begrepen Haha! Haha! Haha!
Ik zal donna en heli een aai over hun bolletje van je geven!! Haha! Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:02

Het verslag van deze paardendag:

Ik heb vandaag met Champ op de laan gestapt en dat ging heel goed OK dan! .. Daarna heeft hij nog 15 min in het bakkie gestaan alleen en dat ging ook heel goed hij heeft niet gek gedaan! OK dan!

Ik heb ook Naomi geholpen met de ruinen groep buiten zetten.. Ko durf ik niet want die valt me aan en Biz hoef ik niet te proberen want die wil niet met mij wandelen dan gaat ie staken..
Dus ik dacht... Ik neem Joepie! Maar Joepie had effe een vergissing gemaakt (de grootste fout die hij kon maken vanochtend) Dus moest ik effe strenk zijn Aniet Ja .. Weet je trouwens zeker dat hij geen hengst meer is???

Hij wilde mij laten zien dat hij heel hard zijn stal uit kon rennen en dat hij ook wel dwars door mij heen als dat moest.. Verward Ik heb Joepie daarom een corectie tik moeten gegeven (een knal voor zijn kop dus) Blauw oog En daarna heb ik Joepie even opnieuw uit zijn stal gehaald.. Meneer liep als een mak lammetje met me mee naar het bakkie Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Nou nu gaat ik weer effe studeren en vanavond nog effe bij Champ kijken..

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 13:57

Hallo allemaal Doei!

Vera, ik heb gister lekker een nieuwe baal vlas in Pina's box gegooid. En heb gelongeerd, ging echt super ! *LOL*

Vandaag even zonder zadel stukje naar buiten met Pina en Dox.
Kijken hoe het gaat, als ze zich teveel op wind gelijk weer terug. Knipoog
Verder, even kijken of de paddock vrij is. Haha!
Gister beetje misverstandje he Kaar? Schijnheilig

Byee Lovers

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:35

Hihi, vandaag lekker eerder gestopt met werken, zo meteen eerst ff Ko doen en dan gaan wij ook ff de stad in (heb nwe spijkerbroeken nodig Bloos )

Helaas is het internet geblokt Stoom uit je oren En kan dus alleen nog maar op zakelijke sites kijken Verdrietig Was ff wel afkicken hoor Clown

Gisteren dus met Ko naar de kliniek geweest, zijn pees is zo goed als genezen, nog een ienemienie mini mini mini plekje op de pees te zien en littekenweefsel. We moeten het rijden verder gaan opbouwen. Ko mag (officieel) nog steeds niet los, dat zou een te groot risico zijn, dus eigenlijk mag hij van de zomer ook het land niet op Ach gut want, volgens de arts, "heb je een paard om te rijden"
Maar goed, Ko'tje staat natuurlijk al een maand of 3 los dus dat blijven we gewoon doen. Ook gaat hij dalijk gewoon het land op Bloos

Zijn tanden zijn ook weer keurig, ondanks dat de veearts deze in januari nog had nagekeken had hij toch (achterin) wat haakjes, zijn kiezen waren te golvend en zijn tanden waren zo scheef als de toren van pisa Haha! De hengstentandjes waren veels te groot en te scherp. Alles is nu bijgewerkt Pling

Ik ga me nu ff lekker omkleden en Ko'tje doen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:56

Hihi een paard heb je om te rijden... dan doen we toch wat verkeerd op SMD Ja
Paarden zijn toch veel te leuk om weg te doen als je er niet op kan rijden Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:00

Marieke_ schreef:
Paarden zijn toch veel te leuk om weg te doen als je er niet op kan rijden Tong uitsteken

Nou die arts bedoelde meer dat het een fiets met haar is ipv paard.. een gebruiksvoorwerp dus, maar ik vind dat een paard een paard moet blijven en lekker met soortgenootjes los moet kunnen staan (zeker als peesje gewoon goed is) Ik heb hem toich echt niet alleen maar voor het rijden hoor Koe

Daarom ga ik vandaag dus ook rijden, want ik hem een paard om mee te rijden Ja

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:03

Ik ga ook rijden, want daar zijn ze tenslotte voor Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:06

Marieke_ schreef:
Ik ga ook rijden, want daar zijn ze tenslotte voor Tong uitsteken

ja en je mag 2x 3 minuten draven. Heftig he Tong uitsteken

Ik ben omgekleed en ga lekker "rijden" Haha! Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:08

Binar schreef:
Marieke_ schreef:

Nou die arts bedoelde meer dat het een fiets met haar is ipv paard.. een gebruiksvoorwerp dus, maar ik vind dat een paard een paard moet blijven en lekker met soortgenootjes los moet kunnen staan (zeker als peesje gewoon goed is) Ik heb hem toich echt niet alleen maar voor het rijden hoor Koe

Daarom ga ik vandaag dus ook rijden, want ik hem een paard om mee te rijden Ja

Jahh jij doet dus alleen maar dingen wat de arts heeft gezegd als het jou uitkomt.. Je gaat wel rijden omdat hij zegt dat je een paard hebt om te rijden.. maar je gaat hem wel op land op doen en losgooien terwijl dat niet goed is.. want je hebt een paard om te rijden!! jij speelt vals!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:24

Falli schreef:

Ik heb vandaag met Champ op de laan gestapt en dat ging heel goed OK dan! .. Daarna heeft hij nog 15 min in het bakkie gestaan alleen en dat ging ook heel goed hij heeft niet gek gedaan! OK dan!

Ik heb ook Naomi geholpen met de ruinen groep buiten zetten.. Ko durf ik niet want die valt me aan en Biz hoef ik niet te proberen want die wil niet met mij wandelen dan gaat ie staken..
Dus ik dacht... Ik neem Joepie! Maar Joepie had effe een vergissing gemaakt (de grootste fout die hij kon maken vanochtend) Dus moest ik effe strenk zijn Aniet Ja .. Weet je trouwens zeker dat hij geen hengst meer is???

Hij wilde mij laten zien dat hij heel hard zijn stal uit kon rennen en dat hij ook wel dwars door mij heen als dat moest.. Verward Ik heb Joepie daarom een corectie tik moeten gegeven (een knal voor zijn kop dus) Blauw oog En daarna heb ik Joepie even opnieuw uit zijn stal gehaald.. Meneer liep als een mak lammetje met me mee naar het bakkie Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

haha had je je blonde pruik maar op moeten zetten,je weet toch dat hij niet van zwart houd hihi.
Heb je moeder nog ff lekker gepest dat het een tweeling wordt,hihi die is ook weer blij met me.Tot straks.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:30

Binar schreef:
Hihi, vandaag lekker eerder gestopt met werken, zo meteen eerst ff Ko doen en dan gaan wij ook ff de stad in (heb nwe spijkerbroeken nodig Bloos )

Helaas is het internet geblokt Stoom uit je oren En kan dus alleen nog maar op zakelijke sites kijken Verdrietig Was ff wel afkicken hoor Clown

Gisteren dus met Ko naar de kliniek geweest, zijn pees is zo goed als genezen, nog een ienemienie mini mini mini plekje op de pees te zien en littekenweefsel. We moeten het rijden verder gaan opbouwen. Ko mag (officieel) nog steeds niet los, dat zou een te groot risico zijn, dus eigenlijk mag hij van de zomer ook het land niet op Ach gut want, volgens de arts, "heb je een paard om te rijden"
Maar goed, Ko'tje staat natuurlijk al een maand of 3 los dus dat blijven we gewoon doen. Ook gaat hij dalijk gewoon het land op Bloos

Zijn tanden zijn ook weer keurig, ondanks dat de veearts deze in januari nog had nagekeken had hij toch (achterin) wat haakjes, zijn kiezen waren te golvend en zijn tanden waren zo scheef als de toren van pisa Haha! De hengstentandjes waren veels te groot en te scherp. Alles is nu bijgewerkt Pling

Ik ga me nu ff lekker omkleden en Ko'tje doen

gek ,een paard heb je om op te rijden wel ff naar dokkie luisteren he.En idd.mag hij het land niet op en als die dan de stal afbreekt en over de deur wil komen dan doe je de bovendeur maar dicht en heb hij gewoon pech gehad volgens de dok. Dat moet je er ook nog wel ff bij vertellen he.Net wat Falli zegt ,je speelt vals.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:32

AnitaJoeri schreef:
Falli schreef:

haha had je je blonde pruik maar op moeten zetten,je weet toch dat hij niet van zwart houd hihi.
Heb je moeder nog ff lekker gepest dat het een tweeling wordt,hihi die is ook weer blij met me.Tot straks.

En bedankt... Krijg ik dalijk weer een preek van minimaal een uur.. En ik dacht dat Joepie wel wist dat ik eigenlijk blond ben..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:29

Nouw Aniet Boos! Jij zou 3 maanden geleden al gestopt zijn met de behandeling en gaan doen wat ik nu ga doen Clown Clown toch??? Haha! Haha!

Lekker klaar met rijden, nu ff omkleden en naar de stad. Daarna nog ff stalletje mesten Bloos

Mijn auto is kapot Stoom uit je oren Volgens John is mijn radiator lek Huilen Iemand een idee wat dat geintje me gaat kosten??? Verdrietig Pfff k.u.t. auto Hamer

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:42

Binar schreef:
Nouw Aniet Boos! Jij zou 3 maanden geleden al gestopt zijn met de behandeling en gaan doen wat ik nu ga doen Clown Clown toch??? Haha! Haha!

Lekker klaar met rijden, nu ff omkleden en naar de stad. Daarna nog ff stalletje mesten Bloos

Mijn auto is kapot Stoom uit je oren Volgens John is mijn radiator lek Huilen Iemand een idee wat dat geintje me gaat kosten??? Verdrietig Pfff k.u.t. auto Hamer

Das mooi klote.. Ik weet hoe je je voelt.. bij mij is ook al alles kapot geweest.. Ik heb dat met mijn zus de BMW gehad en dat was 260 euro.. Huilen Huilen Huilen

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:53

hoi hoi
ben lekker bij de paardjes geweest vandaag
had diddle bij renkie in deuitloop gezet en hij ging glijjk de laatste sprietjes gras opknabbelen daarna renkie gepoetst en even gewandeld
hij was erg schrikkerig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:06

hooooolie oliebol Rolleyes
*giiilt* 'heeft schuld gevoel'
Ik ben zijn deken vergeten Fall
SORRYYY Huilen

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:10

ik ga lekker frietjes eten doeiii

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:14

Xeen schreef:
hooooolie oliebol Rolleyes
*giiilt* 'heeft schuld gevoel'
Ik ben zijn deken vergeten Fall
SORRYYY Huilen

Nou dan heb ik pech.. maar jij mag nooit meer zeggen dat jij niets vergeet..

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:15

Doei!

Lekker op spetter naar buiten gegaan. Hij was lief. Alleen een beetje aan het mutsen ...
Bij een rolschaatser schrok ie *LOL*
En bij ehm ... richting schiedam, bij die aardekluit en bij die olieton, dat stond daar en was 'eng' Nagelbijten / Gniffelen
Maarja, ging goed.
En lekker kleine stukjes gegalopeerd Bloos
Ging supper Lovers

Vesra ook nog even in de bakk gereden Haha!
Ik ging lekker hard, ze was lief !

En toen was ik bezig met slobber, en ik had vieze handen. En ik dacht 'agh laat ik amarat even aflikken' .
Maar toen beet ie volop in mijn vringer Nagelbijten / Gniffelen
En ik was een beetje in paniek, want iedereen begon van ;
ja mischien moet je tetanus prik, maar ik heb dus al gehad Haha!
Dus ben al ingeént Lachen
Maar het deed pijn en werd dik, dus Femke's moeder is verpleegster. Dus toen ben ik snel daarheen gefietst Rolleyes
En haar even laten kijken.
Maar toen was ik STOM
Om mos zijn deken te Vergeten Huilen

Sorry Fallon ! Verdrietig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:16

ja je hebt gelijk Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik had een rede zegmaar.
Jemig Rolleyes

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:21

Xeen schreef:
ja je hebt gelijk Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik had een rede zegmaar.
Jemig Rolleyes

Nou vooruit dan maar.. Doet je vinger nou nog pijn dan???

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:03

mijn vinger doet aardig pijn ja Nagelbijten / Gniffelen