Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
.
Kan gelukkig nog lekker blijven rijden en mijn ding doen, wat steeds beter gaat 
) echt verbeterd, vergeleken met begin Januari. Maar dat kan natuurliijk ook aan mij liggen

Zit uiteraard nog veel verbeterpuntjes in, dus het is jammer dat Mariska nog steeds ziek is..
En ik vond het vandaag toch best goed gaan hoor
, hoewel ik natuurlijk heel erg eng was...
Wat een aansteller is het ook
Maar er kunnen dus wel foto’s van hem gemaakt worden tijdens het rijden. Hij schrikt niet heel erg, alleen beetje scheiterig
RianneH schreef:Heyhey,
Ja, ik reed dertien jaar op de manege, totdat... Ach, ik heb het ze vergevenKan gelukkig nog lekker blijven rijden en mijn ding doen, wat steeds beter gaat
Jij doet nu Dironja? Bevalt het wat? En met de andere ruiters? Ik ben maandag even langs geweest, vriendin van mij doet BigBen en was wel even nieuwschierig..
Heb jij het idee dat er vooruitgang zit in de paarden? Ik was eerlijk gezegt wat teleurgesteld daarover, maar heb natuurlijk alleen maar een les gezien waar ingevallen werd..
Toch vond ik alleen Aranka ( haha ja Lupi, ook ik wordt verliefd..) echt verbeterd, vergeleken met begin Januari. Maar dat kan natuurliijk ook aan mij liggen
.
.
.
. 
] al 15 jaar op de manege als het niet meer is en ben opgegroeid als het ware met bepaalde paarden en pony's. Als ik nu op de manege kom dan ga ik bij bepaalde paarden gewoon de stal in, dat kan niemand mij verbieden... IkhouvanChey schreef:Ik vind dat de paarden juist vooruit gaan met het rijden.
Het gaat super met sommige en de lessen zijn ook heel fijn je mag doen wat je zelf wilt en je krijgt alleen aanwijzingen.
JuuLePuuL schreef:IkhouvanChey schreef:Ik vind dat de paarden juist vooruit gaan met het rijden.
Het gaat super met sommige en de lessen zijn ook heel fijn je mag doen wat je zelf wilt en je krijgt alleen aanwijzingen.
Je mag zelf doen wat je wilt en krijgt alleen aanwijzingen? Zit er geen doel dan in de lessen waar je naartoe werkt of een duidelijke structuur?
Ik vind de meeste paarden ook niet verbeterd, wat de een erin rijdt, rijdt de ander er weer uit en das het nadeel. Aranka ziet er idd super uit!
.
.
JuuLePuuL schreef:Ik heb geen idee van wat er allemaal gebeurd? Ik ga hier maar niet op in geloof ik...
Mooi dat het bij jullie wel goed gaat...
Hoe oud is iedereen op dit topic eigelijk? Ben ik wel benieuwd naar...
.
.
Lupi is 22