Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:16

Jaa Telfort inderdaad!
Onee was alleen sms-en, nouja maakt niet uit, als het maar gratis is. Haha!

Een ekster?
Zo knap zeg. Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:37

Haha, een echt broertje van Micky Haha! Alhoewel.. Micky heeft nog nooit een ekster gevangen... Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:43

Die heeft Pluis al gevangen Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:09

Marieke_ schreef:
Die heeft Pluis al gevangen Tong uitsteken

Nee die gaat alleen achter vossen aan Bloos

Trouwens, er hangt een lijst in de kantine, want........het wordt weer tijd voor de jaarlijkse groepsrit!!!
We (Val en ik) weten nog geen locatie, maar wordt vermoedelijk Madestein/Meyendal.
Voor degene die in november wel meewillen, moeten zich inschrijven op de lijst. We gaan nl eerst kijken met hoeveel we zijn en daarna kijken waar we heen gaan en wat de kosten zullen worden. Er zal zo'n 2 a 3 uur gereden gaan worden, dus houdt rekening met de conditie van je paard!!! (zijn vrij zware zandpaden)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:26

ik wil meeeeee Haha!

Het lijkt mij wel heel fijn als we ergens naartoe gaan waar eventueel een alternatieve route te rijden is Lachen Ik weet niet hoe zwaar zwaar is, Evita haar conditie is denk ik niet zo'n probleem meer, maar die benen he..!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:27

ireen, als het meyendal word dan is dat echt te zwaar voor evita. Madestein is een stuk minder zwaar het zand is daar niet zo mul. maar madestein alleen is wel leuk rijden maar is niet zo lang. zou je echt door moeten naar het strand om je rit te verlengen.
Meyendal is heel erg leuk kan je ook lang rijden, maar het zand is alleen maar mul daar.
Wij hebben het natuurlijk een paar weken gelden gedaan dus ik spreek uit ervaring.

Anders kunnen we toch kijken of we voor een paar een alternatieve rit kunnen plannen, voor de paarden die het met de beentjes niet meer zo goed aankunnen.
Ik persoonlijk denk dat je dan best madestein kan doen..of....????westerpark in zoetermeer?? weet niet hoelang je daar kan rijden??
Dan gaan we natuurlijk wel met de vrachtwagen/trailer niet onder de man.

Misschien is het een idee??

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:36

nouja, die "alternatieve rit" kan wel tegelijk.. als we toch de vrachtwagen hebben! Maar ik bedoel dat ik (en misschien anderen) een wat kleiner rondje kunnen doen of bijvoorbeeld alleen op het strand gaan rijden en misschien een klein stukje duin ofzo..

Misschien scheelt het wel, dat het in november wat natter is en misschien minder mul?
De vorige eigenaar is wel eens met Evita naar meyendal geweest, maar toen was ze wel wat jonger natuurlijk.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:37

hee ik zou het opzich ook wel leuk vinden om mee te gaan....maar ik heb ook kneuse paard natuurlijk ..benen kunnen het wel aan alleen de longen niet zo denk ik...al hoewel ze toch nog best pittig is en het toch nog wel goed doet zo af en toe....

maar 3 uur wil ik denk ik toch niet erop wagen.....

Misschien een idee om een klein kneusje groepje te maken die een andere route nemen...?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:38

haha dat berichtje stond er nog niet toen ik geen typen hihi...

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:38

beetje dubbel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:39

vera23 schreef:
Misschien een idee om een klein kneusje groepje te maken die een andere route nemen...?

Dat is op zich wel een idee, want ik hoorde al meer mensen om me heen die het wat rustiger aan willen doen/gaan wandelen Knipoog
1 nadeel is natuurlijk wel dat als je maar een uurtje gaat rijden/wandelen dat je dan wel moet wachten tot de rest terugkomt!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:40

ja nou ja als het weer goed is ...water bij je en wat lekkers dan moet dat wel kunnen toch.....zolang er misschien gras in de buurt is heeft regina het wel naar der zin hahah Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:46

vera23 schreef:
ja nou ja als het weer goed is ...water bij je en wat lekkers dan moet dat wel kunnen toch.....zolang er misschien gras in de buurt is heeft regina het wel naar der zin hahah Lachen

Haha, nou niet alleen Regina hoor Vork

Voor Bizzie vind ik het ook teveel, die blijft dus dit jaar ook thuis (of John moet klein rustig rondje willen rijden met het kneuzencluppie Tong uitsteken ) Ko is wel wat meer gewend Pling dus die mag gewoon mee!! Clown

Vera, ga jij dan met eigen trailer of mee met de vrachtwagen?? Met de vrachtwagen moet je er nl wel rekening mee houden dat zij vrij dicht naast elkaar staan, ik weet niet of dat kan met haar??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:50

Oh en als we met een zeer grote groep zijn, dan wil ik evt. kijken of Kees ook kan/wil rijden met de vrachtwagen!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:50

we moeten er nog maar eens over brainstormen. hoe we het het beste zouden kunnen doen.
Kleiner rondje is best goed idee, maar dan zou mijn keus madestein zijn, paden minder zwaar en als je daar doorheen gaan ben je max een uur onderweg denk ik.

Maar om dan 2 uur te gaan wachten tot de rest terug is?? is dat wel een goed idee?? wat als het weer niet mee zit?

ALs de vrachtwagen er staat en de paarden kunnen erin met wat hooi of eten moeten ze dat toch wel volhouden denk ik zo.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:52

Yeahhhhh hoopte al op een kneuzencluppie Haha!
Dan kan ik met mijn niet kneusjes maar gewoon weinig conditie paard ook mee Clown
En anders wandelend met Par (zadel ik haar gewoon op voor de zekerheid, kan ik het altijd proberen toch?)

Syl (helemaal blij met het kneuzencluppie Haha! Knipoog )

O en Natas gaat ook mee met haar beagle Tong uitsteken

madelon31

Heli gaat niet in de vrachtwagen...of met mijn grote vriend kees. Knipoog ..of in de trailer.. Haha!

Binar

madelon31 schreef:
ALs de vrachtwagen er staat en de paarden kunnen erin met wat hooi of eten moeten ze dat toch wel volhouden denk ik zo.

Vorig jaar hadden de paarden ook geen hooi in de vrachtwagen, en je moet een beetje een volgorde aanhouden met laden zodat er geen paarden naast elkaar staan die niet overweg kunnen met elkaar Knipoog Ze staan nl echt vrij dicht naast elkaar/tegen elkaar aan!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:54

ja hoor dat kan ze opzich wel...heeft ze wel vaker in gestaan....maar als onze eigen trailer klaar is..(die wordt nu opgeknapt) dan vraag ik wel op mn pa wil rijden.

Ja regina kan wel draven en galopperen enzo....hmmm even prakkezeren ik welk cluppie ik zal gaan dan hihi Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:55

Met Beer zou dat natuurlijk geen probleem zijn (die eet de medegebruikers eerder op) Par is op de trailer echt een stuk zoeter dan gewoon op de grond (gekke merrie met rare ticen I know)

Als we het zo kunnen regelen vind ik het helemaal niet erg om 2 uur te wachten bij de vrachtwagen of trailer tot iedereen terug is, ben dan allang blij dat het zo kan eigenlijk Clown

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:06

ja ik bedoel ook hooi om het wachten te overbruggen niet voor onderweg...

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:11

maar ik ga de honden uitlaten en dan lekker op tijd naar bedje...
Morgen ochtend ben ik er weer dus ik kan ook bij het enten zijn.

weltrusten allemaal!!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:15

slaapse!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:24

Ja, leuk, een rit met zijn allen! Meyendel (met een e en niet met een a) is mooi, maar als het te mul is, kunnen we toch beter een andere locatie kiezen? Dan kan vrijwel iedereen mee. Een kneuzenroute hoeft dat niet te zijn, elk gezond paard kan 3 uur lopen, maar oudere paarden met strammere pootjes moeten dan niet in het mulle zand gedurende langere tijd.
Stuk strand en kort stukje mul is wel haalbaar.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:32

Truste madelon!

Ik wil ook best draven en galoperen hoor Ja
En een wat langer ritje kan ze best Lachen
maar Evita heeft maar korte pootjes he, die komt niet zo makkelijk vooruit in zwaar zand *LOL*

even wachten is ook geen probleem! vorig jaar ben ik met Karin gaan wandelen langs de zee, en toen waren we ook wel eerder terug.. maar gewoon even lekker gegraasd Lachen

Anders plannen wij gewoon een picknick in onze rit Clown hahaha! kunnen de kneusjes even uitrusten.

Ik zie het wel hoe we het gaan doen allemaal, komt vast wel goed Haha!