Stempels zijn toch ook goed?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
C_hristel schreef:Ik heb nog nooit van stickers gehoord alleen van stempels en die jaarzegels
Ilja000 schreef:Als het goed is hebben jullie een brief gekregen waarin staat dat je geen stickers meer krijgt. Dat werd veel te veel administratief werk voor de FNRS. Ze laten het nu aan het wedstrijdsecretariaat over om te stempelen, zoals ze al deden, en daar blijft het bij.
C_hristel schreef:Ja ze zeiden dat er heel veel moeilijkheden met het blad zijn en dat ze er mee bezig zijn dusja. Als één van jullie hem nou straks weer eens krijgen moeten je dat eens ff zeggen. Kan ik gelijk aan de bel hangen als ik hem niet krijg
natje93 schreef:ik krijg het ook via de post maar ik heb nu een ander probleem (ik heb vanaaf toch les) maar ik heb een brief gekregen en daar staat dan ook gelijk in wat je tot nu heb behaal ik zit inmiddels in f7 maar er staat nog niet dat ik f5-f6 heb behaald dus... daar ga ik vanaaf maar even over hebben bij de manege (ik kreeg ook ooit nog een diploma (inmiddels 5 maanden geleden) van f6 maar ja de organistaie is slecht (behalve als je moet betalen :S)
C_hristel schreef:ThnQ natje93, die brief heb ik trouwens nog ook niet gezien :|