Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:Het is ook niet niks voor de paarden, eerst een uurtje of 4 les en dan nog een proefje of wat. Tja het valt niet mee om een manegepaard te zijn.
haike schreef:Amarie schreef:Haike laat in elk geval het dressuursecretariaat het weten, dat als er Z gestart wordt, je daar aan deel zou willen nemen. Als de Z rubriek verreden gaat worden, bellen we onze Z leden hierover op. Ga er maar vanuit dat er in elk geval geen melding gemaakt wordt op de kalender van de KNHS. Het probleem is dat we maar een paar ruiters kwijt kunnen voor 2 proeven, vandaar het bellen ipv publiceren...
Dankje! Zal ik zeker even doen!
Daan_ielle schreef:Hoe ging je priveles J, wassie braaf zoals je voorspeld had??
Tot vanavond bij de springles!!
Joyceee86 schreef:Haha ja eigenlijk wel, maar sommige mensen moeten mee stalling betalen voor het rijden van een paard.. dus dit is ook ideaal zo.. En trouwens mijn privé lessen worden betaald.. De stalling etc. van 'mijn' eigen paard word betaald dus ik heb niks te klagen
unbelievable schreef:Joyceee86 schreef:Haha ja eigenlijk wel, maar sommige mensen moeten mee stalling betalen voor het rijden van een paard.. dus dit is ook ideaal zo.. En trouwens mijn privé lessen worden betaald.. De stalling etc. van 'mijn' eigen paard word betaald dus ik heb niks te klagen
Gelukkig maar, maar je staat wel altijd voor iedereen klaar dus....