Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chrissy01

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:04

Nou ik zal me ook weer eens melden..
Ik heb met Letta meegedaan en met Manirma. Ik zou eigelijk alleen met Manirma mee doen, maar vond dat niet zo fijn idee meer dus vroeg aan H. om me maar ergens op te zetten. Dus toen heeft ze mij op Letta gezet. Heb donderdag een keertje op haar gereden en vond het wel een leuk paardje. Ik had donderdag ook op manirma gereden in de bossen en manirma vond dat ze nog wel heeeeel hard kon gaan. Dus heeft A. besloten dat ik ook maar met manirma mee moest doen.
Met Letta ben ik 5e geworden. Wat een gaaf paard is dat zeg. Had echt de grootste lol.
Met Manirma ben ik 6e geworden. Had zelf het gevoel dat het echt bagger ging, maar viel dus nog wel mee. Heb gewoon weer een leuke avond gehad... en daar gaat het iig om!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:05

Hoeveel punten had je met beiden Chrissy?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:41

Amarie schreef:
Het is ook niet niks voor de paarden, eerst een uurtje of 4 les en dan nog een proefje of wat. Tja het valt niet mee om een manegepaard te zijn.

Dat is inderdaad wel zo. Al kies ik juist de minst populaire paarden uit, daar zie ik dan weer een uitdaging in. Ik was eergisteren de enige met Paco, Hugo bijvoorbeeld moest 3 keer. Het is jammer dat de kindjes op zondag in grote getalen meedoen en dan sommigen ook op de paarden. Anders zou het misschien handig zijn de volwassenen ook op de zondag te doen.
Helaas moet ik op zondag altijd werken, dus ik ben toch wel blij met die zaterdagavond, maar of de manegepaardjes dat ook zijn Clown

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:55

Ja maar wat is het minst populair, dan moet je nog genoeg lopen toch!!
Wel fijn dat iedereen het goed gedaan heeft, zo zie je maar weer dat zien en het gevoel een heel verschil kan geven.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:04

Dat is waar, de lessen zijn natuurlijk het meest vermoeiend en ze moesten gisteren bijna allemaal 3/4 uur.
En ik denk dat de mensen die tegen hun verwachting in toch hoog geëindigd zijn blij zijn met dat verschil tussen wat je voelt en wat je ziet. Ik wel in ieder geval, ik kon tijdens mijn proef wel door de grond zakken van schaamte, maar een 7e plek klinkt alsof het helemaal nog niet zo slecht ging Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:41

Wel nee en beter zo dan andersom toch??

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:56

Hahaha zeker weten Knipoog
Trouwens, wat ik helemaal leuk vond, was dat onze stijve hark Replay op de 1e én de 2e plek geëindigd was. Erg knap van zowel paard als natuurlijk de ruiters OK dan!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:10

stijve hark replay Gaaaap hoe kon je daar nu bij.. hoe die op zaterdag loopt wel ja.. maar deze mensen zitten er elke week op.. die hadden me hem toch aan het lopen (heb alleen trouwens joanne gezien)

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:02

Ja kijk, daar zit het m net he, ik ben er alleen op zaterdag Haha!. Ik heb m nog niet anders zien lopen, dus voor wat ik van m gewend ben om te zien, vond ik het heel knap. Ik heb helaas ook beide proeven niet kunnen zien, daar baal ik wel een beetje van. Zeker als ik lees dat hij dus erg goed liep.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:09

Ja bij joanna zoiezo wel ja..

nou gorez vandaag naar de hoefsmid geweest.. poeheej wat was die braaf, kreeg zelfs complimentjes.. Dus hij heeft voor weer mooie nieuwe schoentjes

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:00

Ik hoop dat jullie allemaal een beetje tevreden zijn met de punten die je gereden hebt....

En dat Gorez nu mooi recht blijft op z'n nieuwe nike's!!
Ik ga vrijdag avond weer wat proberen met de knollebol... kijken of dattie nog mooi luistert (en vooral AANSPRINGT in galop!!!)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:13

Ik ga vrijdag lekker overdag hobbelen, 's-avonds een etentje, morgenavond bijscholing ben benieuwd of er nog iets nieuws aan zit te komen.
Jullie horen/lezen het wel.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:09

Ik ga vrijdag ok hobbelen of longeren moet ff kijken.. Hij liep vandaag weer te stieren pfff en dan moet je echt ff hard zijn met je hand.. Maar na een dik uur ben ik met een 'tevreden' gevoel afgestapt.. morgen privé les en dan loopt ie eigenlijk altijd wel lekker

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:55

Hoe ging je priveles J, wassie braaf zoals je voorspeld had??
Tot vanavond bij de springles!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:56

haike schreef:
Amarie schreef:
Haike laat in elk geval het dressuursecretariaat het weten, dat als er Z gestart wordt, je daar aan deel zou willen nemen. Als de Z rubriek verreden gaat worden, bellen we onze Z leden hierover op. Ga er maar vanuit dat er in elk geval geen melding gemaakt wordt op de kalender van de KNHS. Het probleem is dat we maar een paar ruiters kwijt kunnen voor 2 proeven, vandaar het bellen ipv publiceren...

Dankje! Zal ik zeker even doen!

Ok, mn telefoonnr is bekend bij het secretariaat, als goed is krijg belletje als Z gestart kan worden!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:14

Daan_ielle schreef:
Hoe ging je priveles J, wassie braaf zoals je voorspeld had??
Tot vanavond bij de springles!!

Ow hij was echt SUPER!!! echt veruit de beste van de afgelopen tijd.. Ga morgen ook rijden heb er zin in (zul je altijd zien dat ie dan niet lief is Tong uitsteken)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:15

Tja Joyce, zoals gewoonlijk gaat alles met ups en downs. Maar misschien valt het nog mee.

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:34

Nou Joyceje, ik hoop dat alles volgens plan verloopt vandaag!! Knipoog Suc6

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:59

Haha zal wel lukken..
Heb olympus net buiten gereden.. Veron en Gorez hebben los gestaan dus Knipoog S. is aan het overhuizen dus ik Veron voorlopig doen totdat zij weer tijd heeft

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:32

Je zou er geld voor moeten krijgen Joyce, dan heb je meteen een baan waar je het goed naar je zin hebt.
Maar ja dan heb je wel veel verschillende bazen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:54

Haha ja eigenlijk wel, maar sommige mensen moeten mee stalling betalen voor het rijden van een paard.. dus dit is ook ideaal zo.. En trouwens mijn privé lessen worden betaald.. De stalling etc. van 'mijn' eigen paard word betaald dus ik heb niks te klagen Tong uitsteken

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:44

Joyceee86 schreef:
Haha ja eigenlijk wel, maar sommige mensen moeten mee stalling betalen voor het rijden van een paard.. dus dit is ook ideaal zo.. En trouwens mijn privé lessen worden betaald.. De stalling etc. van 'mijn' eigen paard word betaald dus ik heb niks te klagen Tong uitsteken

Gelukkig maar, maar je staat wel altijd voor iedereen klaar dus....

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:17

Ja dat is waar, heb ik niet eens bij stil gestaan.
Dus Joyce mag niet klagen, je hebt het goed voor elkaar. Ga zo door.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:27

unbelievable schreef:
Joyceee86 schreef:

Gelukkig maar, maar je staat wel altijd voor iedereen klaar dus....

Jaa idd maar ik heb nu Gorez, Olympus, Veron en af en toe amber.. En dan oletta als b. op vakantie is.. Maar dat komt maar weinig voor dus.. Maar ik kan het nog allemaal bijhouden en als S. een keer te laat smst of ik Veron wil doen en ik kan niet zeg ik dat ook gewoon, daar ben ik wel makkelijker in geworden

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:29

jeetje ik moet rijden (buitenbak)
straks op wedstrijd en morgen
en het storm hier !!!!

ik durf straks niet met de trailer weg