kooslover schreef:Ik vind Bowie altijd lastig... niet omdat hij moeilijk doet ofzo, maar hij vraagt wel het uiterste van je geduld. Dat hoofd moet ie altijd als een baksteen laten vallen en meewerken ho maar. Meestal is het enige dat werkt aan zijn manen trekken
Je moet bij Bowie gewoon duidelijk zijn. Bowie is echt de leukste van allemaal
. Dat hoofd moet ie altijd als een baksteen laten vallen en meewerken ho maar. Meestal is het enige dat werkt aan zijn manen trekken 
Kan ze wel tegen. Of er nu een jeggelend klein kind in haar ribben zit te schoppen of ik haar een beetje knijp

) Toen reden we richting de trampoline en daar sprongen wat kinderen op. Koos reageerde door opzij te stappen. Aad vroeg of ze stopte en het meisje ging braaf zitten, jongetje bleef staan. Koos reageerde nog een beetje op het jongetje en Manda die raakte weer gestresst. Toen opeens was er een fietser achter haar en het leek of er een bom af ging. Ik zat eerst op Koos z'n kont, daarna sprong/viel Manda door de heg. M'n beugels waren uit en Manda begon over het grasveld te rennen. (bij het grote terein, bij de trampoline ging ik door de heg). Zonder beugels, heel hard, over het gras. Denken had ik weinig tijd voor. Proberen te stoppen en blijven zitten was wat belangerijker. Pas toen ik het fietspad zag naderen en besloot dat het nu echt rustiger moet kreeg ik er (hoe weet ik niet) weer terug naar een soort draf/stap/sprongerig achtig iets. Ik ben eraf gesprongen (ging lekker makkelijk zonder beugels) en heb daar op Aad gewacht, die mij tegemoet kwam rijden. De rest van de groep liep ondertussen door.
toen dat door bleef gaan, want werkelijk van elke fietser, brommer, auto of wat dan ook schrok ze, is Aad afgestegen. De rest van de weg liep hij ernaast. Toen we weer langs de plek kwamen waar die vent die stenen in de auto had gegooid, schoot manda weer helemaal in de stress. Druk, bang ging ze er langs.
. Wij zijn vanavond naar buiten geweest (abonnementje Grimeur