Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:26

superlenie schreef:
Boe boe!
En verdorie, ik heb de dinsdag van de Zuidlaardermakt een vroege dienst, geen Zuidlaren voor mij dus dit jaar :"(

En vorig jaar ook al niet !!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:40

vindt het vooral poedersuiker voor laaf hij kan nou ook niet meer het land op enzo. Maar ja ff doorzetten en hopen dat hij over 3 maanden weer beter is.
En bekijk het van de andere kant ik krijg geen ruzie straks met iemand die je voor je poten rijd in de binnenbak van de winter.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:57

Halloo, ik ben terug uit luxemburg * erg boeiend nieuws ook hum* morgen weer naar de manege gelukkig eindelijk Melissjee weet niet of je mn les nog hebt afgemeld, maar mn moeder had het ook al gedaan hoorde ik net maar evengoed bedankt ben wel weer lekker ziek geweest daar.. nu nog steeds maar goed

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:32

Was het verder wel leuk Hasten?

Wat balen van Laaf zeg...Hopelijk is het in januari een stuk beter. Succes met stappen, dat wordt een voorraad muisjes inslaan...

Otje staat helemaal klaar voor morgen, heb voor de grap maar een paar vlechten gedraaid. Ik kon het nog
Ga zo maar slapen, moet er op tijd weer uit.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 11:51

Ja cker wel !! Alleen heeel veel lopen, vond ik eerst leuk, maar later.. en het eten daar was smerig in die herberggeval.. verder was het echt leuk, echt lol gehad

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:05

heel veel lopen haha ik heb vandaag veel gelopen
ben mee geweest met wedstrijden was echt supper leuk

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:43

Chill maar ik heb meer gelopen heuveltje op, heuveltje af, en op een of andere vulkaan.. kwam er pas achter dat dat een vulkaan was geweest, toen we alweer thuis waren..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:00

muisjes ??? ik snap hem niet ben vast te

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:28

weetje gistren toen we nar die wedstrijden heen reden was der een ongeluk gebeurt was echt eng zeg 2 auto's waren op elkaar geknalt en der hinh een mag voorover ofzo waarscheinlijk bewusteloos was echt net gebeurt toen wij bij de stoplichten stonden

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:56

wat typ je duidelijk mss wat minder snel typen
maar ja.. heb je weleens hea.. gelukkig bewusteloos en niet erger

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:12

haha sorry gaat automatische

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 17:33

haha okee, ik kan het wel lezen hoor, ben het gewend

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 18:00

muisjes = gele korrels oftewel kalmeringsmiddel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:15

Idd Flair! Ideel als je een groot deel van de winter met boxrust en stappen zit...Anders is het na een week of wat geen stappen meer maar vliegen

Wedstrijd gister was hartstikke leuk en gezellig. Dat ongeluk was idd echt eng, was ineens blij dat dat stoplicht na twee auto's alweer rood werd.
Otje liep super gister! hij was met losrijden heel braaf ondanks dat het een heel klein stukje was en ook nog langs de finish van de cross. Dressuurproef ging wel aardig, maar af en toe wordt hij even lollig(ik kan er wel om lachen ). Punten waren om te huilen, maar daar hebben we het niet meer over
Springen ging simpel en foutloos. Het stond gelukkig wel op maat voor de verandering, meestal staat het met de cross zo laag dat Ot vergeet te springen
Cross ging ook super. Had even wat startprobleempjes bij de start 1 weigering op de afsprong voor het water(je moet eerst even naar de mensen kijken ), verder foutloos.
Ik was in het laatste stuk mijn stopwatch kwijtgeraakt dus Elisa en Melis gingen hem zoeken. Alleen vlak nadat ze weg waren kwam er al iemand mee aanlopen, die hebben dus voor niets dat hele stuk gelopen (vond ik wel zielig, maar ik kon ook niet bellen ofzo )

Cheeka ging vandaag ook goed. Was lekker kijkerig parcours. Auto aan de kant, paraplu's, hindernis met extranflessen als staander, bezembak ergens onderweg etc.
Parcours was een beetje krom gebouwd, je moest een paar keer echt heel krap tussen de staander en de muur door en dan ook nog scherp wenden naar de hindernis. Een keer ging dat niet helemaal goed en stonden we tegen de staander op geparkeerd. Verder sprong ze het eerste rondje wel fijn, wat kijkerig en overal wat dicht onder, maar ze bleef iig lopen.
Tweede rondje liep ze twee keer foutloos en waren we tweede. Die kleine heeft nu ook voor het eerst de ereronde zelf gelopen, dat viel eigenlijk alles mee. Zo'n zeikbeest als het kan zijn zo nuchter is ze met zulke dingen Heel grappig

Hasten; ik zei het toch van dat eten
Die wandelingen hebben wij ook gemaakt, Stam gleed toen nog op zijn kont door de modder een helling af (wij liepen braaf vooraan en hebben dat dus zien gebeuren )

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:14

Bij mij redde een mevr leyen het niet die moest toen 10 min. pauze, waren amper begonnen.. ( is ook niet echt slank hihi ), mnr helvrich was de weg nog kwijtgeraakt, liepen we 3 keer een rondje.. Waren jullie ook naar die disco geweest? die dj spoorde echt niet

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:51

Geloof dat wij ook naar de disco gingen toen (tot 11 uur ofzo Details weet ik niet meer )

Die wandeling geeft dus nog steeds leuke situaties, je zou toch denken dat ze dat door de jaren heen wel oplossen

Deedejee; we moeten nog even afspreken voor donderdag

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:24

Jah wij waren ook nog een keer verdwaald met een wandeling . Die wandelingen zijn eerst nog wel leuk, maar later... Hele steile hellingen en een heel slecht pad. Ben trouwens ook nog een keer bijna onderuit gegaan op zo`n heuvel .
Liepen we zo`n hoge heuvel op, hadden we een rondje gelopen. Konden we weer op nieuw beginnen.
Bij ons duurde die disco ook maar tot 11 uur.. Begon het net gezellig te worden ..
Gelukkig hoefden we maar 1 dag bij die herberg te eten, en mochten we de rest van de week zelf wat halen enzo. Was echt vies daar bij die herberg. Hele vieze soep, en rijst . Maar ja, voor de rest was het wel leuk .

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:52

gomir schreef:
Deedejee; we moeten nog even afspreken voor donderdag

Holy slamolie.... ik had het heel diep weggestopt want ik vind het echt heel erg eng...
en en en hoe en waar enzo en hoe laat... en kan ik dat wel aan
en wat moet ik allemaal doen
en moet ik me niet eerst opgeven, het is vast al vol

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:58

Je hoeft je niet op te geven dus die smoes gaat niet op Het is gewoon inschrijven op de dag zelf

Ik heb practicum tot een uur of vier, half vijf de trein dus kwart voor zes thuis. Kan wsl wel rond 6 uur-kwart over zes bij jou zijn, dan zijn we rond zeven uur bij de WMR. Is wel op tijd, want ze beginnen toch nooit meteen om 6 uur (moest vorige keer ook een eeuwigheid wachten voor ik aan de beurt was...)

Het is niet eng en niemand vreet je op. Is gewoon om te oefenen, we komen er allemaal om te leren Het is echt niet eng en je kan zelf de hoogte kiezen dus dat is ook geen probleem. Als je op de onderlinge een rondje kan rijden kun je het daar ook (en je hoeft nu dat pinguïnpak ook niet aan )

Je hoeft verder helemaal niets te doen, behalve je les bij Bruin afzeggen, je paard en jezelf mee te nemen en je spullen klaar te zetten zodat je niets vergeet

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:15

Gomir, ik heb je een e-mail gestuurd. Ik wil heel graag mee, maar inderdaad ik moet wel even wat dingetjes weten. Ik hoor het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:19

Jaaa, je gaat gewoon!!! Goed zo!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:21

Moet Nik d'r paspoort mee? Moet ik wel effe weten, want die ligt veilig opgeborgen in de kluis en die moet ik dan wel even halen...
SL is mijn supporter en reserve joepie

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:44

Paspoort hoeft niet mee hoor, je hoeft het daar niet te laten zien iig (officieel hoort het paspoort het paard natuurlijk altijd te vergezellen, maar daar wordt toch niet op gecontroleerd )

Ze willen hooguit mijn rijbewijs nog eens zien onderweg dus dat zal ik meenemen

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:58

Oeh ja die disco duurde wel tot half 12 bij ons Havo mocht wel 20 minuten langer blijven Bij die steile hellingen was ik nog gevallen, toen moest ik heel hard lachen maar ja ben btw nog steeds ziek van dat eten denk ik..

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 10:41

debby_pam schreef:

Gelukkig hoefden we maar 1 dag bij die herberg te eten, en mochten we de rest van de week zelf wat halen enzo. Was echt vies daar bij die herberg. Hele vieze soep, en rijst . Maar ja, voor de rest was het wel leuk .

Ik kreeg van dat vegetarische vlees, geen idee wat het voorstelde maar thuis smaakt het toch beter