superlenie schreef:Boe boe!
En verdorie, ik heb de dinsdag van de Zuidlaardermakt een vroege dienst, geen Zuidlaren voor mij dus dit jaar :"(
En vorig jaar ook al niet !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
superlenie schreef:Boe boe!
En verdorie, ik heb de dinsdag van de Zuidlaardermakt een vroege dienst, geen Zuidlaren voor mij dus dit jaar :"(

* erg boeiend nieuws ook hum* morgen weer naar de manege gelukkig eindelijk
Melissjee weet niet of je mn les nog hebt afgemeld, maar mn moeder had het ook al gedaan hoorde ik net
maar evengoed bedankt
ben wel weer lekker ziek geweest daar.. nu nog steeds maar goed

maar ik heb meer gelopen
heuveltje op, heuveltje af, en op een of andere vulkaan.. kwam er pas achter dat dat een vulkaan was geweest, toen we alweer thuis waren.. 

mss wat minder snel typen 

). Punten waren om te huilen, maar daar hebben we het niet meer over 
1 weigering op de afsprong voor het water(je moet eerst even naar de mensen kijken
), verder foutloos.
(vond ik wel zielig, maar ik kon ook niet bellen ofzo
)
Heel grappig 
(wij liepen braaf vooraan en hebben dat dus zien gebeuren
) 
die moest toen 10 min. pauze, waren amper begonnen.. ( is ook niet echt slank hihi ), mnr helvrich was de weg nog kwijtgeraakt, liepen we 3 keer een rondje.. Waren jullie ook naar die disco geweest? die dj spoorde echt niet
(tot 11 uur ofzo
Details weet ik niet meer
)
. Die wandelingen zijn eerst nog wel leuk, maar later... Hele steile hellingen en een heel slecht pad. Ben trouwens ook nog een keer bijna onderuit gegaan op zo`n heuvel
.
..
. Maar ja, voor de rest was het wel leuk
. gomir schreef:Deedejee; we moeten nog even afspreken voor donderdag
Het is gewoon inschrijven op de dag zelf 
(moest vorige keer ook een eeuwigheid wachten voor ik aan de beurt was...)
Het is echt niet eng en je kan zelf de hoogte kiezen dus dat is ook geen probleem. Als je op de onderlinge een rondje kan rijden kun je het daar ook
(en je hoeft nu dat pinguïnpak ook niet aan
)
(officieel hoort het paspoort het paard natuurlijk altijd te vergezellen, maar daar wordt toch niet op gecontroleerd
)

Havo mocht wel 20 minuten langer blijven
Bij die steile hellingen was ik nog gevallen, toen moest ik heel hard lachen maar ja
ben btw nog steeds ziek van dat eten denk ik.. 
debby_pam schreef:
Gelukkig hoefden we maar 1 dag bij die herberg te eten, en mochten we de rest van de week zelf wat halen enzo. Was echt vies daar bij die herberg. Hele vieze soep, en rijst. Maar ja, voor de rest was het wel leuk
.