Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:16

djuno schreef:
naadje24 schreef:
ja je krijgt niet echt een lekker beeld nu...
het is bij ons echt heel gezellig en hangt een goede sfeer
het is alleen zo jammer dat er bepaalde jonge meiden zijn die dit heel goed kunnen verpesten
maargoed het is zomer he?...dan spelen die hormonen zo op he Clown
van de winter hoor je ze nog amper...
enne de kat is van huis he? dat telt ook mee

volgende keer gooi je een fopspeentje in hun richting of een pamper....wedden dat de conversatie zo over is?? Schijnheilig

haha die is echt sterk!!! maargoed moet je wel op zak hebben he?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:19

Truste allemaal, moet morgen weer verven enz in het nieuwe huis van m'n moeder dus kan dan niet lopen te slapen.
Zie jullie wel op de manege, bye bye

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:21

doeidoei
truste
en verfse morgen Lachen

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:21

naadje24 schreef:
haha die is echt sterk!!! maargoed moet je wel op zak hebben he?

gewoon standaard in je kast leggen....afstand kantine/kast is toch niet zo ver neem ik aan??

@Sjorsie....alleen als die sloot ijs- en ijskoud is Clown

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:22

ik ga ook afsluiten....welterusten iedereen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:24

ja ik ga de wereld ook maar eens aan de binnekant van mijn ogen bekijken
mijn wekker gaat weer om 5.15 af... Verdrietig

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:47

GEZELLIG WEER, HIER......roddel, roddel......ik geloof dat ik het hier nu maar voor gezien hou Doei, doei !!!!
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 07-08-06 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

haantje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:48

Ja je krijgt een mooi beeld van de manege zo he !!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 06:34

naadje24 schreef:
ja je krijgt niet echt een lekker beeld nu...
het is bij ons echt heel gezellig en hangt een goede sfeer
het is alleen zo jammer dat er bepaalde jonge meiden zijn die dit heel goed kunnen verpesten
maargoed het is zomer he?...dan spelen die hormonen zo op he Clown
van de winter hoor je ze nog amper...
enne de kat is van huis he? dat telt ook mee

@haantje7+liquita
volgens mij worden er over sommige dingen heen gelezen.......

hier wordt toch duidelijk vermeld dat het niet het juiste beeld is van de manege hoe het daadwerkelijk is en wat de oorzaak daarvan is... Slim

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:04

goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wanneer is dit gebeurt ,ik was er gisteravond maar toen was het nog rustig.

ik snap sommige mensen niet ,

We komen op veldt omdat we allemaal de dezelfde liefde hebben PAARDEN!!!! en alles wat daar te maken heeft ,ik snap niet dat mensen zich overal mee bemoeien , en sommige pubers zijn heel irritant en moeten zich gewoon aanpassen en niet zo aso doen

naadje24@ je heb groot gelijk !!!!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:14

micky schreef:
goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wanneer is dit gebeurt ,ik was er gisteravond maar toen was het nog rustig.

ik snap sommige mensen niet ,

We komen op veldt omdat we allemaal de dezelfde liefde hebben PAARDEN!!!! en alles wat daar te maken heeft ,ik snap niet dat mensen zich overal mee bemoeien , en sommige pubers zijn heel irritant en moeten zich gewoon aanpassen en niet zo aso doen

naadje24@ je heb groot gelijk !!!!!

dank je wel voor het begrip.. Afgod Tong uitsteken

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:00

haantje7 schreef:

Alle maneges c.q. pensionstallen...of ze nou groot zijn of klein....overal is er wel onenigheid/ergernis. En dat geldt eigenlijk voor alle plekken waar veel mensen samenkomen...daar kom je niet onderuit...het is inherent aan de mens.
En mijn beeld zal niet gevormd worden gebaseerd op hoe jullie met elkaar omgaan maar op hoe de faciliteiten daar voor de paarden zijn en hoe jullie met jullie paarden omgaan...da's voor mij veel belangrijker.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:20

LIQUITA schreef:
GEZELLIG WEER, HIER......roddel, roddel......ik geloof dat ik het hier nu maar voor gezien hou Doei, doei !!!!

is het in werkelijkheid anders dan? ik heb in de afgelopen 5 uur wel beter gemerkt....

haantje7 schreef:

idem.......

Ik trek me bij deze volledig terug uit het manege veldt topic.....

Bokt is een openbaar forum....een vrij forum in een vrij land waar je je mening mag geven over iets wat je wel of niet vindt...
Blijkbaar mag dat dus niet..... Frusty
Buiten dit forum wordt dit dus kenbaar gemaakt..... Bloos!

Om verder gezeik te voorkomen laat ik de rest aan jullie over,ben benieuwd of het nu rustiger wordt Koe Sigaar

adios! Lips are sealed Whoosh!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:24

@ Djuno: Gelukkig maar dat jou beeld niet gevormd wordt Haha! ...het blijft het jammer dat sommige mensen dit soort dingen hier moeten bespreken.

Ik zeg alleen dat ik het zo jammer vind, maar kan er verder niks aan doen. Iedereen mag doen en laten wat hij/zij zelf wilt.

Ik maar een beetje reclame maken voor de manege dat het de gezelligste manege van NEDERLAND is, en dan lezen mensen dit...........LEUK!!!

Misschien word ik wel te oud voor dit soort dingen Bloos .

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:28

LIQUITA schreef:
[ Iedereen mag doen en laten wat hij/zij zelf wilt.

meen je?????????zo komt het niet over...

Ik maar een beetje reclame maken voor de manege dat het de gezelligste manege van NEDERLAND is, en dan lezen mensen dit...........LEUK!!!

zoals djuno al zei,op elke stal is wat....maargoed sommige mensen hangen liever het heilige boontje uit Lips are sealed

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:36

Vanavond wedstrijd bij Amethyst (aan de Noorderweg)....duimen jullie dat het droog blijft vanavond?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:40

edit: en sommige mensen hier zullen nog enige pb's ontvangen zoals gezegd is.....met de regels van liquita...oeps oh nee sorry bokt natuurlijk............

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:44

Afbeelding

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:45

LIQUITA schreef:
Vanavond wedstrijd bij Amethyst (aan de Noorderweg)....duimen jullie dat het droog blijft vanavond?

Wil best duimen hoor....denk alleen dat het weinig uit zal halen als ik zo naar buiten kijk.
Je krijgt hier in Nederland OF een spontane melt-down...OF je spoelt je sokken uit.
Maar succes iig vanavond!!

Dames...geen ruzie maken! Even stoom afblazen over een voorval is niet erg...beter hier stoom afblazen als een catfight op stal...toch? Knipoog
Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel manieren om met dingen om te gaan....een ieder doet het op zijn eigen manier....maar jullie hoeven hier nu toch niet weg te blijven????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:51

djuno schreef:
LIQUITA schreef:

Wil best duimen hoor....denk alleen dat het weinig uit zal halen als ik zo naar buiten kijk.
Je krijgt hier in Nederland OF een spontane melt-down...OF je spoelt je sokken uit.
Maar succes iig vanavond!!

Hahaha....THANKS!!!
Ik ben bang dat je gelijk hebt. We zullen wel zien hoe het gaat vanavond. Ik ga toch niet uit van winst, dit wordt mijn 2de wedstrijd in de M1. En ik heb met het warme weer van afgelopen tijd weinig gereden. Ach. als je maar lol hebt, toch?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:05

Lol is idd het enige wat telt. Ik heb absoluut geen wedstrijdambities....en ik denk mijn merrie ook niet Tong uitsteken
Misschien dat dat ooit nog wel veranderd gezien het feit ze nu toch steeds mooier gaat lopen en toch goed de dingen oppakt. Ben pas eigenlijk vanaf februari/maart met haar bezig maar alles moet gewoon langzaam anders gooit ze haar kont in de krib...dus doen we dat maar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:21

Precies!!! Ik heb er heel veel lol in en het is ook altijd heel erg gezellig. We gaan altijd met een hele groep van de manege. We rijden allemaal in verschillende klasse's en het leuke is dat we onderling helemaal geen strijd hebben, we helpen elkaar en we hebben zo'n beetje vaste voorlezers, echt geweldig.
2 jaar geleden dacht ik ook helemaal niet aan wedstrijden, nee...dat was echt niks voor mij. Ik deed af en toe wel mee aan een onderlinge wedstrijd, en dat ging best goed Bloos . Zo ben ik toch "besmet" geraakt en ben toen toch maar een startkaart aan gaan vragen Haha! , dat is nu bijna 1 1/2 jaar geleden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:28

micky schreef:
liquita@ ik heb gisteren aan mijn profiel gewerkt en als het goed is kun je nu wel de foto's zien maar het nog niet helemaal af.
en is het nog gelukt met ie kur cd's????????

Ik ga straks lekker naar stal om ff te kijken en ff te kletsen dus ik hoop dat we het nog ff droog houden

Nee, ik heb helaas nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd ook nog niet echt gezocht Bloos . Ik ga dat snel doen!!!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:40

ach...we zien ooit wel. Ik zou sowieso nu niet met wedstrijden mogen meedoen....ik rij boomloos (bruin zadel) sterker nog ik rij het liefste zonder zadel...rij zonder neus- en sperriem en dat zijn toch wel dingen die niet op wedstrijden mogen.
Heb eigenlijk ook geen paard maar meer een muts....loopt altijd los achter me aan (gebruik zelden een halstertouw)...doe veel op stem....staat los (buiten de wei) te grazen terwijl ik rustig verderop met iemand sta te kletsen....durf zelfs onder haar te zitten. Nee...daar kan geen wedstrijd tegenop en van die vertrouwensband geniet ik veel meer.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:56

Klinkt geweldig allemaal!!!!! Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg van geniet, en dat is toch het belangrijkste!!!!