manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 15:12

Hey super ava Thirz Heel mooi!

Op scheldestad heb ik ze eigenlijk nog nooit horen praten over de leeftijd van Beauty. Tja, tis voor maneges gwoon moeilijk om "oude" trouwe paarden weg te doen.. Al mogen Whis en Vinnie nu wel lekker van hun oude welverdiende pensioen genieten
Maargoed het Bijou misterie is nu opgelost Zeg Bar nu kan je der nog wel een keertje meeten.
Citaat:
Pff, voel me echt bagger vandaag, dus ga zo lekker mn bedje in en dan hoop ik dat het niet erger wordt zo voor de feestdagen! Heb ook nog steeds een kleding-crisis, dus moet morgen ook de stad nog even in

niet ziek worden hoor! Je eet maar een paar extra stukjes fruit en dan komt t allemaal goed! Pff, t lijkt wel of iedereen ziek is deze tijd...

Enne suc6 met je kleding crisis, hopen dat ze in de stad nog wel t perfecte shirtje hebben voor op je rok! (want je deed tog je nieuwe rok aan?)
Nou doegies, haha ga de show nog maar eens bekijken, der zijn egt van die stukjes die ik steeds vergeet Beetje jammer...

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:37

Hmmm bokt is een beetje dood geloof ik?
Gaan we nog eerst ergens verzamelen voordat we de stad in gaan? Of meet iedereen gewoon elkaar in Nationaal?
Mn vriend is namelijk uit eten dus ik heb heel de avond niet zo veel te doen... enneuh Frans komt ook nog naar de stad, jaja!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:37

Hoe ging t oefenen van de schow btw?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 12:14

heyhey Was ik alweer
*So here it is merry Christmas Everybody's having fun! *
Geen idee wat het nu is, maar waarschijnlijk komt t door de vakantie dat bokt niet zo heel druk meer is.. Ach komt wel weer goed!

Zeg Thirz en Bianz hoe is t met jullie verbrande maag en slokdarm? *pff, ik blij dat ik meestal eerst even voorzichtig proef * Wat was t nou eigenlijk? Achja, t was wel een leuk ideetje op iemand anders zn geld flugels gaan halen, minpuntje was het ontbreken van de flugels Maar jullie hadden wel gelijk hoor Thirz en Mariek, Kerstnacht is super gezellie

en Bar de show oefenen ging wel goed hoor. Bijna iedereen kende de show al ongeveer uit zn hoofd, dus dat was al handig. T galopje ging goed (rustig, beschaafd en zonder ontsnappingen of bokken of wat dan ook.. Alleen net even een Spannend moment hier en daar ) Maar voor de eerste keer de show oefenen ging t (vond ik) helemaal niet slecht...

Maarre vrijdag oefenen we dus om 12 uur de show.. hoe laat staan jullie dan ongeveer op de manege? Want miss kunnen we ook wel voor het oefenen al wat aan de versieringen doen? Nouja dat moeten we nog maar ff bekijken dan. (Zal even kijken of ik dan miss al wat sterren mee kan nemen )

Fijne kerstdagen nog iedereen!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 12:23

Nou het komt dus allemaal goed met de show!
Was het uitgaan leuk gisteren, of vanacht?

Annemijn wil je namens mij: jezelf en je ouders en zusje hartelijk bedanken voor het leuke cadeautje dat ik van jullie in mijn brievenbus kreeg!
10000000 x dank, vindt het erg leuk!!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 18:07

Citaat:
Annemijn wil je namens mij: jezelf en je ouders en zusje hartelijk bedanken voor het leuke cadeautje dat ik van jullie in mijn brievenbus kreeg!
10000000 x dank, vindt het erg leuk!!!

Doe ik! Je had het wel verdiend, vonden we
& t stappen was (vond ik dan) egt toppie! *whieie, zwaai met mn haar * Haha de volgende keer neem ik mn hawai-slinger mee om mee rond te zwaaien

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:21

Nou vondt het echt leuk!!!

Heb net home alone 2 gezien, was echt weer lachen!!!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:41

Tjonge wat een dooie boel op bokt zeg...!
Ik ben gister voor het laatst geweest.
Nou hopelijk staat het morgen weer vol met verhalen???!!!!

Ik zal wel even wat vertellen dan:
Vandaag weer aan het courmetten geweest.
Vanochtend paardgereden.
Ik ging een keer springen, dat was al weer een tijd geleden.
En tot mn grote verbazing, is voice er ong. 5 keer in rengalop Na de sprong vandoor gegaan met heel wat loei hoge bokken....
Had het nooit verwacht.
Ze vondt het wel heerlijk om te springen elke keer als ik in draf op de hindernis afging, schoot ze in galop eroverheen.
Echt geweldig een keer op een gekke voice te zitten!

Nou dat was mijn 2de kerst! Errugg spannend!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 01:15

(maakt even een einde aan de serie berichtjes van Nel die zo eenzaam achter elkaar staan )
Hahaha die Voice! Ze dacht natuurlijk: ik had me er zaterdag zo op verheugd en toen mocht ik nie, dus zal me nu eens dubbel en dwars uitleven! Echt leuk! Had er bij moeten zijn voor foto's! Trouwens; als je dit morgenochtend nog leest: ben je er dan ook? Ik denk het wel en anders hoop ik gewoon dat ik je bij Sturm zie, kunnen we weer een keer samen rijden! Als er tenminste niet weer iemand les heeft hahaha!
Mijn 2e kerstdag was ook heel spannend: gezellig luieren met de fam en vanavond uit eten geweest voor m'n oma haar verjaardag; net terug! Duik nu lekker m'n bedje in! Trusten en tot morgen!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 13:53

Ik heb een beetje een rotkerst maarja dat kan ook gebeuren he.
Ik hoop dat we van de week nog een keertje af kunnen spreken nel, ik wil zaterag wel gewoon gaan als dat kan.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 15:59

Citaat:
Ik heb een beetje een rotkerst maarja dat kan ook gebeuren he.

Sterkte dan Cis!
Mijn kerst was ook niet helemaal zoals ik het in gedachten had... Maarja...
Ben iig wel heel erg blij dat ik de 24ste nog lekkr even super lol gehad heb!

Citaat:
En tot mn grote verbazing, is voice er ong. 5 keer in rengalop Na de sprong vandoor gegaan met heel wat loei hoge bokken....
Zeg heb je niet toevallig de verkeerde fjord uit het stalletje gehaald?
*Staat Nanda nog wel gwoon netjes in der stalletje op pdoes? *

Pff, gister nog even geprobeerd hoe ik mn haar in 2 staartjes kan prutsen.. Ik denk dat ik daar nog even op moet oefenen, óf t zit egt niet lekkr óf ik zie er uit als een kindje van 5 Ach, das ook leuk tog?

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:10

Ik heb vanochtend een paar foto's en filmpjes gemaakt toen ze bij Sturm in de bak aan het rijden waren
Nou, hier zijn ze dan!

filmpjes:

Afbeelding
Mira en Voice galop

Afbeelding
Afbeelding
Nero in actie

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:17

foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:32

Heej naat, thanx voor de foto's; er zitten echt wel vrolijke tussen! Alleen eentje doet 'ie z'n oren naar achteren en is meteen ook een fout van mij; ik trek m'n been op om aan te drijven... De filmpjes zijn ook leuk; grappig om jezelf eens in actie te zien! Moest wel lachen om 'm vandaag; meneer bepaalde zelf wel ff wanneer hij in galop ging, en toen ik nog even wilde had hij geen zin meer! Hahaha het blijft een haflinger!
Die van Voice zijn echt helemaal geweldig; die met haar ruige Tina Turner kapsel helemaal hahaha! En in galop met Myra ook; ringrijden!!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:05

leuke foto's! Gezellig met zn drietjes, kun jij zaterdag ook Bianz? of moet je dan wel naar de voetbal?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 21:13

Humz, jammer dat ik die filmpjes nie kan bekijken.. Maar de foto's zijn egt leuk Nero is wel een vrolijk hafje zeg! op bijna iedere foto kijkt ie helemaal happy met zich zelf "kijk ik kan t! Goed hè! Joehoe, hier ben ik" Daar vind ik wel dat hij een beetje op Luna lijkt, die is ook altijd wel vrolijk tog?

Citaat:
Die van Voice zijn echt helemaal geweldig; die met haar ruige Tina Turner kapsel helemaal hahaha! En in galop met Myra ook; ringrijden!!
Haha Voice: Gooi je haar los! Maar t gaat dus weer beter met je rug Nel? Mooi, kan je weer lekkr op je paardje rijden!
Zeg zo op de foto's vind ik dat Mira er helemaal niet zo groot uit ziet (toen ik er naast stond vond ik dat ze veel groter was)

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:57

Ja leuke foto's/filmpjes!
Bedankt!
Um nou cis, ik denk dat het zaterdag wel kan, maar het is dan wel oud jaar, dus als er te veel geknald wordt met vuurwerk moet je er nog even over nadenken of je dan wil rijden, want ik kan je niet beloven dat voice dat prettig vindt om dan te lopen.
Ik ben vrij dus anders ga ik zelf.

Ja annemijn mn rug gaat wel. met rijden heb ik er minder last van dan met lopen ofzo.
Als ik lang loop of sta krijg ik er last van maar het gaat wel hoor!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:42

Hier ben ik ook weer eens, heb veeel te vertellen, dus neem de tijd!
Allereerste: gave foto's, ziet er allemaal goed uit. Ik wil ook snel weer eens een keertje komen kijken daar!!

Kerstnacht stappen was wel weer erug geslaagd, het eerste deel een beetje platgedrukt, maar het tweede deel hadden we genoeg ruimte! Alleen dat laatste drankje.....niet echt een aanradertje, haha! Wat dat nou was? In ieder geval niet een drankje om in 1 keer achterover te slaan, zoals ik dus wel deed En dan 1e kerst vroeg uit bed om bij familie op bezoek te gaan, erg fijn......vooral toen ik de gare gezichten van mn nichten en neefje zag, haha, hun hadden ook een korte nacht achter de rug, dus we vermaakten ons wel!

En vandaag dus naar Apassionata in A'dam geweest: geweldig!!!! Echt knap dat ze die paarden die kunsten kunnen aanleren, super om te zien. Van fakkels met vuur, van mannen die allerlei acrobatische kunsten uithalen terwijl ze boven op 2 paarden staan tot tapdansende paarden op een reuze-piano: je kon het zo gek niet krijgen! En dan die paarden: zo mooi!!!! Er staan vast nog wel ergens foto's op bokt, zeker even kijken! En het leuke was: er lag sneeuw daar, heel leuk om alsnog het 3e witte kerstgevoel te hebben

Nu duik ik lekker mn bedje in, want morgen moet ik er weer vroeg uit: we gaan naar kerstland in Utrecht met onze Kubus-kids. Ben blij dat we hebben gekozen voor een overdekte activiteit, want vind het buiten erg kouououod....jullie ook?? Nou, tot de volgende x!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 11:20

Zo thirz, jij hebt drukke dagen!
Leeft marieke ook nog?
Die is volgens mij ook al een tijdje niet op bokt geweest?!

O die paardenshow, lijkt me echt gaaf.
Leuk thirz dat je geweest bent!
Ik ben een aantal jaren terug met Talitha, josé en peggy naar GOA geweest dat was ook een paardenshow.
Was ook heel gaaf.

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:38

Hey mensen, ja hoor ik leef ook nog steeds.....
heb wel af en toe bokt gelezen maar dan had ik gewoon geen tijd om wat te schrijven, was nu ook wel weer errug veel bijgeschreven, dus moest ff flink bijlezen..maar dat is weer gelukt....
ongeveer iedereen heeft hier wel een leuke kerst gehad, op 2 mensen na waarvan ik ff niet snap wat er niet leuk was.....heb wel een idee?????
Heb al zin in oud en nieuw, als er nog liefhebbers zijn om mee te gaan moeten die het ff zeggen, dan koop ik nog ff kaartjes, ze kosten 10 euro en het Thema is :ga verkleed als je favo hollywoodster! dus gaan Thirz en ik lekker als onszelf hahaha.....
nou heb verder eigenlijk niks te vertellen.....oh ja Annemijn kan de foto's die je had gePMt niet zien......vaag hoor dat ik van jou steeds geen foto's kan ontvangen........ik duik zo mijn bedje in, ben al een paar dagen een beetje ziek en moet morgen weer gewoon werken.......toedeloe........

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:59

en ik ben er nog steeds hahaha, al meer mensjes online????zit ff op de site van wehkamp te kijken, leuke broek gezien.......ga k denk ik maar ff bestellen.....een tweedbroek (klinkt erger dan het is) van het merk Cars.dat is toch heel smal, kan ik misschien beter een maatje groter doen dan normaal want het is ee echte heupbroek, iemand hier verstand van??

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:02

eh ik heb niet zoveel verstand van broeken, behalve dat ze me meestal niet passen:D Tweed is geen stretch he? Dan rekt het niet mee dus kun je heb beter een maatje groter kopen misschien ja...je kan hem altijd bestellen en dan weer terugsturen als het echt niet gaat.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:07

Ik zou een maatje groter doen; die broeken moeten wel goed los zitten, anders is 't niet zo heel mooi. Beterschap trouwens; je moet natuurlijk wel beter zijn voor jullie Hollywood-look zaterdag! Gaat Chris nog als Matt Damon?
Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt Thirz! Tenminste dat neem ik aan omdat je daar gisteren niet over vertelde, maar gezien de andere foto's op bokt was 't supergaaf! Ik vind die ezel echt cool!
Nou, ik ga er vandoor; zo naar de bios! Toedels!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 21:14

haha jahoor mariek ik ben der ook!
Balen dat je foto's niet kan zien... uhm Thirz heeft ze als t goed is wel op der meel staan. misschien dat Thirz de foto's nog even naar je kan sturen? (als dat lukt?) ik probeer zelf ook nog wel een keertje of ik ze kan sturen, maar dat zal wel niet heel vaag allemaal!
uhm.. Bestel gwoon de maat die je altijd hebt en als t niet goed zit, kan je t altijd nog ruilen tog? (ziet nu dat cis voorstelt om een maatje groter te nemen )
Citaat:
ongeveer iedereen heeft hier wel een leuke kerst gehad, op 2 mensen na waarvan ik ff niet snap wat er niet leuk was.....heb wel een idee?????

De kerst was wel leuk hoor, alleen... Tja, egt feest vieren werkt niet als je opa in het ziekenhuis ligt...
Ach kerstnacht hoort ook bij de kerst dus als je dat allemaal bij elkaar optelt was het wel een redelijke kerst hoor.

Heb je zelf geen foto's gemaakt van de paarden show thirz? de kleine stukjes die ik er van gezien heb waren idd egt heel gaaf! *jaloers *
Wij waren vandaag in het mastbos (breda) gaan wandelen en ook daar lag nog een poederlaag sneeuw. Heel raar, de grond was daar ook veel harder bevroren enzo.. een andere provincie en ook meteen heel ander weer!

Beterschap mariekje!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 28-12-05 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:18

ik bestel er gewoon 2 hahaha..........in verschillende maten natuurlijk, is er vats wel 1tje die past.....