Heel mooi! Op scheldestad heb ik ze eigenlijk nog nooit horen praten over de leeftijd van Beauty. Tja, tis voor maneges gwoon moeilijk om "oude" trouwe paarden weg te doen.. Al mogen Whis en Vinnie nu wel lekker van hun oude welverdiende pensioen genieten
Maargoed het Bijou misterie is nu opgelost
Zeg Bar nu kan je der nog wel een keertje meeten. Citaat:Pff, voel me echt bagger vandaag, dus ga zo lekker mn bedje in en dan hoop ik dat het niet erger wordt zo voor de feestdagen! Heb ook nog steeds een kleding-crisis, dus moet morgen ook de stad nog even in
niet ziek worden hoor! Je eet maar een paar extra stukjes fruit en dan komt t allemaal goed! Pff, t lijkt wel of iedereen ziek is deze tijd... 
Enne suc6 met je kleding crisis, hopen dat ze in de stad nog wel t perfecte shirtje hebben voor op je rok! (want je deed tog je nieuwe rok aan?)
Nou doegies, haha ga de show nog maar eens bekijken, der zijn egt van die stukjes die ik steeds vergeet
Beetje jammer...
*
* Wat was t nou eigenlijk? Achja, t was wel een leuk ideetje op iemand anders zn geld flugels gaan halen, minpuntje was het ontbreken van de flugels
) Maar voor de eerste keer de show oefenen ging t (vond ik) helemaal niet slecht...
)
Fijne kerstdagen nog iedereen!
*whieie, zwaai met mn haar
Sterkte dan Cis!
Zeg heb je niet toevallig de verkeerde fjord uit het stalletje gehaald? 

zo mooi!!!! Er staan vast nog wel ergens foto's op bokt, zeker even kijken! En het leuke was: er lag sneeuw daar, heel leuk om alsnog het 3e witte kerstgevoel te hebben