Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:07

Twinklebel schreef:
Ik was vanavond op stal, hadden ze net een van de honden in laten slapen. Ik wist dat het er aan zat te komen, het beest was er ook echt aan toe, maar toch moest ik wel even slikken. Het is zo leeg, nooit meer Laika die in de weg loopt en ligt.

Is dat die berner senner?? of die retriever?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:17

Mijn deken is paars met zwart...de pagony tiger uitvoering van Divoza, alleen dan van het merk imperal riding. Superding en past netjes over mijn andere heen!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:38

Binar schreef:
Twinklebel schreef:
Ik was vanavond op stal, hadden ze net een van de honden in laten slapen. Ik wist dat het er aan zat te komen, het beest was er ook echt aan toe, maar toch moest ik wel even slikken. Het is zo leeg, nooit meer Laika die in de weg loopt en ligt.

Is dat die berner senner?? of die retriever?

De berner senner. Ze had zwaar artrose en waarschijnlijk ook HD. Ze ging met de dag slechter lopen, dus dit was het beste wat ze voor haar konden doen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 23:00

Aggos die Laika. Ik vond het altijd een lieve hond en ze lag inderdaad vaak in de weg Bloos maar wel sneu hoor. Jemig, ze zullen er wel erg verdrietig om zijn, want ze hadden haar al lang he?
Arme boy is zijn vrouwtje kwijt..Kon je iets aan hem merken? Vaak hoor je dat honden de andere hond erg gaan missen als die er niet meer is....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 08:38

Halloooo allemaal!!

Zijn jullie al wakker????? Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 08:44

moossie schreef:
Halloooo allemaal!!

je hoor ikke wel..
maar ja de arbeid wacht weer dus ik ga maar weer aan de slag.. Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 08:44

Twinklebel: Gave avater!

Ben al een uurtje wakker. Heb heel mijn kamer deze week opnieuw geverfd en wilde erin slapen vannacht. Had alleen geen gordijnen. Beetje vroeg wakker dus.

En....wat gaan jullie doen vandaag?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 08:54

elady schreef:

Ben al een uurtje wakker. Heb heel mijn kamer deze week opnieuw geverfd en wilde erin slapen vannacht. Had alleen geen gordijnen. Beetje vroeg wakker dus.

En....wat gaan jullie doen vandaag?

Werken tot 16.30, daarna snel boodschappies doen. Eten en daarna hoop ik Biz nog even te kunnen rijden

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 08:59

Zo...druk dagje dus. Zit je op je werk te bokken???

Naar stal, kamer weer helemaal inruimen, genieten van mijn weekend.
Heb nog niet echt vakantie gehouden Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 09:05

elady schreef:
Zo...druk dagje dus. Zit je op je werk te bokken???

Bloos
jep Clown
Lekker stiekum.. zit nu toch nog alleen..en moet nog ff beetje wakkerder worden Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 09:27

Wat voor werk doe je dan precies? Kijk...zo kom je je werkuren wel door Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 09:45

Ik werk bij een assurantie-tussenpersoon (verzekeringen/hypotheek)
Dus als er iemand nog een verzekering/hypotheek nodig heeft Knipoog

Ik ben commercieel adm.medewerkster en ondersteun 2 adviseurs. Zij bezoeken de klanten en leveren het werk aan en ik doe de rest (verwerking/controleren, offerteaanvraag, voortgang dossier enzo). Op zich wel afwisselend, veel contact met klanten, verzekeringsmaatschappijen, notarissen, makelaars
Maar zou eigenlijk wel weer wat anders willen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:28

Is er trouwens iemand die binnenkort tijdens mijn les een keer wil filmen of foto's maken?? Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 14:22

Klinkt leuk, zijn het ook aardige collega's?

Heerlijk weer is het vandaag zeg, lekker zonnetje. Met Beauty naar buiten geweest, heb foto's van onze enige man op stal, maar mijnalbum doet het niet en kan ze dus even niet uploaden.
Hij wordt trouwens in mei 31!!!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:01

elady schreef:

Ik heb gisteren eindelijk ontdekt hoe ik de foto klein genoeg kreeg om als avater te gebruiken. Je zou bijna denken dat ik Blond ben.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:52

he he... eindelijk het werkplan voor m'n stage af *LOL* ik heb er nog de hele dag aan zitten werken, dacht dat het in een ochtend wel af zou zijn.. nou niet dus Clown
gelukkig is Iris geweest, ik ga zo nog maar even Evita een knuffel geven.. ben vandaag nog helemaal niet buiten geweest Bloos

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:34

moossie schreef:
Halloooo allemaal!!

Slapen Slapen Slapen
Ja zeg, ik was om die tijd al lang op mijn werk! Lag jij nog te dromen, dan? Dromen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:38

Zal ik je filmen, Binar? Moeten we even de tijd afspreken en zorgen dat je make-up Clown recht zit en je het juiste setje aanbrengt op je paard!
Is het de bedoeling dat de instructeur buiten beeld blijft? Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:10

Citaat:
he he... eindelijk het werkplan voor m'n stage af ik heb er nog de hele dag aan zitten werken, dacht dat het in een ochtend wel af zou zijn.. nou niet dus
gelukkig is Iris geweest, ik ga zo nog maar even Evita een knuffel geven.. ben vandaag nog helemaal niet buiten geweest
Houd jij dat vol de hele dag, en zonder even te spieken op bokt? Ik moet echt gaaf afkicken, 1x in de 2 dagen ofzo Clown
Is Iris een soort van bijrijdster van jou?

Ga in de zomervakantie mijn men-cursus volgen, heb er nu al zin in Party!! . Dan is Lady ook bevallen en kunnen we weer rustig beginnen.

Mijn vader is vandaag naar zo'n slipcursus geweest van de ANWB in Lelystad. Belde net, zegt hij: "Ik ben wel 7x in de spin geraakt...zal ik het morgen even voordoen?"
Dus ik zeg: Nou pa...doe maar niet Clown
Nagoed...geslaagd verjaarddagskado. Nu nog 5 kwartier naar huis rijden en heeft al vanaf 1 uur die cursus gehad...zal wel moe zijn strakjes Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:56

Jetta schreef:
Zal ik je filmen, Binar? Moeten we even de tijd afspreken en zorgen dat je make-up Clown recht zit en je het juiste setje aanbrengt op je paard!
Is het de bedoeling dat de instructeur buiten beeld blijft? Haha!

En mijn haar netjes in een staart en ik het juiste setje aan, passend bij het paard:D

Instructeur wel of niet in beeld dat maakt me niet uit.. maar missch wel handig om tijdens het filmen een beetje in zijn buurt te staan.. kan ik later het commentaar terughoren Bloos hahaha Maarreh ik hoef geen close up hoor van hem Haha! tenzij jij als cameravrouw dat graag wilt natuurlijk Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:10

Binar schreef:
Instructeur wel of niet in beeld dat maakt me niet uit.. maar missch wel handig om tijdens het filmen een beetje in zijn buurt te staan..

whahaha dan zal ik mij maar nooit laten filmen, of die persoon moet een hele goede conditie hebben *LOL* (Mike rent soms wat af bij mijn les Knipoog soms zelfs in galop naast Eviet.. Haha! best handig een poonie! )

ik wil wel een keer foto's maken anoes, filmen ben ik nooit zo goed in Scheve mond (het beeld gaat dan alle kanten uit Knipoog )

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:11

Erika, waar ga jij je mencursus volgen?? ik wil ook in de zomervakantie mijn menbewijs halen, weet alleen nog niet waar.. had het er net nog met anique over

ja Iris is Evita haar verzorgster, ze doet haar op vrijdag. vroeger moest ik meestal op vrijdag de hele dag naar school en 's avonds naar dansen dus dan had ik nooit zo veel tijd, vandaar. maar ze doet haar nu dus nog steeds op vrijdag Lachen
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 25-02-05 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:20

Ireentjuh schreef:
Binar schreef:
Instructeur wel of niet in beeld dat maakt me niet uit.. maar missch wel handig om tijdens het filmen een beetje in zijn buurt te staan..

whahaha dan zal ik mij maar nooit laten filmen, of die persoon moet een hele goede conditie hebben *LOL* (Mike rent soms wat af bij mijn les Knipoog soms zelfs in galop naast Eviet.. Haha! best handig een poonie! )

ik wil wel een keer foto's maken anoes, filmen ben ik nooit zo goed in Scheve mond (het beeld gaat dan alle kanten uit Knipoog )

Mike rent bij mij ook wel eens mee...maarreh dan hoef je niet mee te rennen hoor Clown

Oke dan mag jij de foto's maken en mag Jet filmen Tong uitsteken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:27

Citaat:
Erika, waar ga jij je mencursus volgen?? ik wil ook in de zomervakantie mijn menbewijs halen, weet alleen nog niet waar.. had het er net nog met anique over
Ik weet het nog niet, maar kreeg vandaag groen licht. Toch leuk Haha! Dus ga het gewoon even uitzoeken op internet, wil het wel een beetje dichtbij hebben.
Ik weet wel dat ik examen kan doen in Poeldijk, dat is dan ook het enige.

Heb jij op stijldansen gezeten of ander dansen? Gelukkig zit ik op vrijdag niet meer zo lang op school (half 2), dan naar stal, dan folders (of nog even voor school, doe er een half uurtje over)en 's avonds stijldansen. Altijd weer druk op vrijdag Bloos

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:53

Irene zat op streetdance, daar zat ik ook. Echt grappig toen ik haar opeens op stal tegen kwam. Wist niet eens dat ze een paard had Clown