OKee kijken hoeveel punten ik krijg met me geniale verhaal.
Ik ben vandaag naar stal geweest. Eerst kwam de zadelmaker voor mijn paard. Ik was al druk aan het toilleteren gewooest met mijn pony. Mijn paard liep teveel op de voorhand en ging niet echt voorwaarts. Ze vond aanleuning erg moeilijk. Ik heb op wiki gekeken hoe ik dat kon oplossen want binnenkort hebben we wedstrijd. Voor betere ontspanning ga ik haar ook lavendel geven. Dat stond op wiki. Toen de zadelmaker was geweest ging ik rijden met ons nieuwe zadel, ze kon ineens heel veel. Wijken, piaffe, passage, pirouette. Alles deed ze zomaar. Om haar veweging te verbeteren heb ik cavalettie gereden. Springen is een goede afwisseling met dressuur. Met de pony zat ik te twijfelen of ik ging longeren of western ging rijden. Had dr peesbeschermers al om en ben toch maar western gaan rijden. Ook hebben we nog grondwerk gedaan!
mijn zadelmaker kwam ook op stal, we gingen wijken western rijden want ik wil ook een westernzadel voor op dressuur wedstrijd daar doe je aan stap draf galop met springschoenen en ook meot je toileteren en voorwaarts rijden zodat je paard niet op de voorhand loopt want met springen kan dat voor problemen zorgen volgens wiki , zeker als je zonder peesbeschermers gaat want dan gaat je pony in passage en piaffe hierdoor heb ik het bokt beheer gevraagd om op de nieuwsredactie te vragen of iedereen mijn paard wedstrijd mandarijntjes wil geven zodat ik lekker kan doorzitten
Haha geweldig! We zijn net langs de mac geweest met onze auto. Heb nog nooit zo gelachen. Al die blikken en toen we bestelden lagen die mensen ook helemaal slap. Hebben ook allemaal mensen foto's gemaakt enz. Onze eigen foto's komen later nog op facebook. Waren een paar jongens die vonden het helemaal geweldig dus die hadden ook even een foto gemaakt. We hadden de auto hier geparkeerd omdat we binnen een ijsje gingen eten