Oja dat is waar.. Hoe oud zijn ze nu? Toch al wel 18+ of niet?
Ik zit bij een gastcollege van Sociologie.. Als ik wist dat het gastcollege was, was ik niet gegaan denk ik. Maar goed, ik zal nu wel minimaal 3 kwartier blijven zitten.. en anders ga ik als nog weg.
ik heb nu geen tijd hoor haha, ik zoek nu heel snel twee duits artikelen en dan ga ik eten maken en werken. so if you wanna call? anders moet ik het morgen eventjes doen
ja Cobri is ech superleuk. Is wel echt super enthiousiast maar moet juist rustig gereden worden os soms wel lastig. springen is dus vanuit galop nog erg lastig op Cobri ik kan hem als hij zo apart spring dus echt niet goed uitzitten. Maar hij is gwn superleuk maar vind nog wel veel moeilijk.
Uhm de piraña en de vliegende hollander zijn dicht, en nu wegens onderhoud is de python ook eventjes dicht.. Maar daar tegenover staat dat je echt nérgens hoeft te wachten! En je kan rondjes blijven zitten.. En ik heb Raveleijn gezien, zitten ook paarden in die show. Ik helemaal enthousiast.
En leuk, cobrizo was in onze week ook nog even mee. Eerste deel holterweg snapte ie er niks van, na de herstart ging die superhard! Het is echt zo'n leuk tankje