Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:13

:+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:36

haha ze bedoeld vakantie van school.
Ze moet wel werken hoor hihi, was het maar zo een feest.

Guten morgen trouwens.
20 graden, half zon, half bewolkt

Ga zo met Joepi naar het bos, zal ik wel weer een regenbui op mijn hoofd krijgen hihi, maakt me niks uit.
zal wel een vliegendeken omdoen, ik denk dat ze wel door 100 horzels per rit gesoken worden en dan heb ik niks overdreven.Bah die beesten zijn er volgens mij alleen om te ergeren.

Vaaf zondag strandtemperaturen, kan zelfs boven de 30 graden worden.
Ik ga flink voor zondag huis poetsen, ramen zemen en dan neem ik dank ik een weekje vakantie.
Heb ook geen B&B klanten dus dat kan ik makkelijk genieten van het weer.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:47

Ja moet wel werken :( maar niet te studeren dat is wel erg lekker

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:56

oooh.. hihihihi
nou das ook wel lekker indd ;) hoef ik ook niet meer vanaf vanavond :) en dan september ofzo pas weer.. en misschien zelfs pas weer volgend jaar februari/maart..
ligt er beetje aan wanneer we weten dat er zeker een huisje komt.. dan richt ik me liever even op me huisje dan op mn studie.. merkte nu al heel erg dt ik toch liever bekijk wat ik allemal moet kopen en wt ik allemaal heb dan dat ik aan de studie ga :P
dus in goed overleg kan ik he tmisschien even een half jaartje opschuiven.. alleen zal 't dan moeilijker zijn om weer op te pakken.. :(
moeilijk moeilijk moelijk :P

ennnnn... strax nog even inschrijven.. maar we gaan weer op wedstrijd !! :)
met heel veel van stal gaan we allemaal naar hc nootdorp te paard :)
ik was 't steeds aant uitstelle nenzo.. en nu gaan dr toch zoveel dus dan ga ik wel mee.. dan hoef ik niet alleen dat stuk.. :) ik snap niet.. heb 't nog nooit gereden maar ze zeggen allemaal dat 't maar 15 tot 20 min is.. maar 't lijk zo ver ? :S
maarja we gaan het zien.. :) heb toch me st artkaart dus dan heb ik 'm iig niet voor niks :P

nu gauw ff m'n kamer doen.. wilde ik vandaag ook nog doen.. pfff.. en over anderhalf uur alweer naar de bus om richting examens te gaan :(
vandaag vind ik een erg vervelende dag :P hahaha

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:07

toch lekker aman! Heb ik ook idd :D even geen school!

Chantal: leuk weer op wedstrijd!!

Anita: toch nog strandweer, :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:42

Leuk hoor Chantal is inderdaad niet zo ver hoor onder de man. Tank was lekke gek buiten.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:18

1 examen is helemaal verkl**t :(
ben gelijk somber :( ff een flinke neut erin en slapen maar :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:37

hebben dr btw meer last van inloggen op bokt via je mobiel ?? dat als je je gegevens invult dattie gewoon weer doodleuk terug gaat naar het inlogscherm ?? en zo ook met hyves ?? :S
zo vreemd, doettie bij al de hele dag :S aan/uitzetten helptook nie :(

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:53

Ja daar hebben meer mensen last van, is een topic over zelfs. Ik heb het ook de laatste twee dagen.
Poeh, druk dagje gehad, was eindelijk om 21 uur thuis. Wel leuk genetwerkt!!!Celina ging naar Storm vandaag. Morgen weer een drukke dag, eerst naar ßen Haag en dan door naar de andere kant van Rotterdam...wordt een ' leuke' middag met een flinke SWOT analyse over de stichting waar ik voor werk. Helaas, kan er niet veel positiefs over zeggen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 08:33

guten morgen.
17 graden, half zon en half bewolkt en stevige wind.

Ja ja dames al die techniek werkt niet altijd even goed.

Ga vandaag de ramen zemen.
Heb ik wel eenpaar uurtjes werk aan.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 10:10

als je klaar bent anita, wil je dan mijn raampjes ook doen ;) hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 11:51

Princesspres schreef:
als je klaar bent anita, wil je dan mijn raampjes ook doen ;) hihi

haha gaat niet lukken, net visite gehad dus moet nu nog beginnen.

Lekker van je vrij zijn aan het genieten?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:56

Bale Chantal, succes jet met je swot

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:34

amber2202 schreef:
oooh.. hihihihi
nou das ook wel lekker indd ;) hoef ik ook niet meer vanaf vanavond :) en dan september ofzo pas weer.. en misschien zelfs pas weer volgend jaar februari/maart..
ligt er beetje aan wanneer we weten dat er zeker een huisje komt.. dan richt ik me liever even op me huisje dan op mn studie.. merkte nu al heel erg dt ik toch liever bekijk wat ik allemal moet kopen en wt ik allemaal heb dan dat ik aan de studie ga :P
dus in goed overleg kan ik he tmisschien even een half jaartje opschuiven.. alleen zal 't dan moeilijker zijn om weer op te pakken.. :(

ik was 't steeds aant uitstelle nenzo.. en nu gaan dr toch zoveel dus dan ga ik wel mee.. dan hoef ik niet alleen dat stuk.. :) ik snap niet.. heb 't nog nooit gereden maar ze zeggen allemaal dat 't maar 15 tot 20 min is.. maar 't lijk zo ver ? :S
maarja we gaan het zien.. :) heb toch me st artkaart dus dan heb ik 'm iig niet voor niks :P

nu gauw ff m'n kamer doen.. wilde ik vandaag ook nog doen.. pfff.. en over anderhalf uur alweer naar de bus om richting examens te gaan :(

Je rijdt er voorbij als je naar Dobbeplas gaat! haha is om de hoek zowat :+ (hippisch centrum he)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:35

Jetta schreef:
Ja daar hebben meer mensen last van, is een topic over zelfs. Ik heb het ook de laatste twee dagen.
Poeh, druk dagje gehad, was eindelijk om 21 uur thuis. Wel leuk genetwerkt!!!Celina ging naar Storm vandaag. Morgen weer een drukke dag, eerst naar ßen Haag en dan door naar de andere kant van Rotterdam...wordt een ' leuke' middag met een flinke SWOT analyse over de stichting waar ik voor werk. Helaas, kan er niet veel positiefs over zeggen.

Ik haaaat SWOT's... haha Nee het valt mee, maar je word er zo mee doodgegooid op de opleiding.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:39

Zo heb ik weer bijgekletst haha. Ik ben van de week alleen met Sybje naar buiten geweest! Ze deed het zo braaf. Ze was wel een beetje zenuwachtig aan het begin. Beetje aan het twijfelen van " we gaan de verkeerde kant op". Dus ik gaf der een tikje met het zweepje, ging ze bokken haha Alsof ze wilde zeggen: "Doe nou eens rustig mens, ik loop toch gewoon.." := Maar ze deed het braaf. Zijn klein stukje over het abtswoude overgestoken en daarna klein rondje terug gegaan. Zelfs nog een sprongetje gedaan in dat kleine stukje bos. <3 Hebben we geleerd in Delftse Hout. Haha daar moest ze altijd over takken enzo springen van me :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:51

lekker hoor stukje buitenrijden als het oke weer is!
Komt alleen maar meer lekker weer aan :D
dus lekker veel buitenrijdavondjes weer!!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:34

sybje schreef:
amber2202 schreef:
oooh.. hihihihi

Je rijdt er voorbij als je naar Dobbeplas gaat! haha is om de hoek zowat :+ (hippisch centrum he)

ik weet wel waar 't ligt :P ben er begonnen met m'n paardrijlessen :P
maar ben te paard nog nooit di ekant op geweest ;) alleen delfse hout :P dus geen idee hoe 't te paard is :P hihi
maar zie ik gauw genoeg.. heb me ingeschreven duss.. ben benieuwd :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:38

maandag wordt mooooooiii !!!
misschien da tik dan s'avonds ook wel naar amber ga, shir kan dan niet veel doen met amber dus misschien pak ik 'm wel ffies :) maarja, mn gedachten kunnen zomaar weer veranderen :P hihi
morgen is het zoverrr.. zo spannend :)
daarna nog ff naar ambertje.. ff kijken hoe laat 't is.. als dr nog geen lesesn zijn ff rijden :)
vandaag ging 't wel lekker :) zelfs nageeflijk in de gallop sommige stukjes !! :D
zo blij :D zo trots :D
moet werl HEEEEl hard werken :P hhahahahaha
maarja, dan komen we ergens toch als we hard werken ;)
ga nu maar weer overwerken.. voor extra uurtjes :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:42

Ik werd een beetje kotsmisselijk van de SWOT. Ook omdat het de zoveelste keer is dat we dingen aangeven waar iets mee moet gebeuren......zal er deze keer echt iets gebeuren met de uitkomsten?
En ik ben toch ook een beetje allergisch voor managers. BRRRR!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:36

Haha ken dat bij mij jet wordt je niet goed van

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:56

haha die jet en Aman, ik ben blij dat ik mijn eigen baas ben, ik ben mijn eigen manager.
Na al die werkende jaren onder managers terreur ben ik hier erg vrolijk over.

Kreeg vanavond zomaar spontaan 2 mensen in mijn B&B.
Gelukkig alles schoon boven en voor ontbijt heb ik alles in huis en klaargezet.

Heb al mijn ramen beneden ook nog gedaan vanmiddag.Had vanochtend ineens weer bezoek, schoot ik dus weer niks op.

Aiko zijn vliegendeken was kapot dus die heb ik vanavond ook gemaakt, want zonder rijden met de hoeveelheid horzels hier is geen doen meer en als het niet te hard regent ga ik morgen met mijn verzorgmeisje een sukje rijden.

Chantal, vroeger was het Molenkamp en hebben Aman en ik er veel wedstrijden gereden, was toen altijd erg gezellie. We gingen er altijd onder de man naar toe. Goed te doen hoor.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:08

druk bezig met verhuizen
bijna alle spullen zijn over
morgen is het dan zo ver
ik vind het best wel moeilijk dat tes en lil ergens anders staan gelukkig niet zo ver weg dus kan ik er altijd heen gaan
ga nu mijn mandje in ben gebroken

ja manertjes haha allemaal het zelfde geloof ik

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:15

succes met de verhuizing hoor Wil.
Ik denk toch dat je de juiste beslissing heb genomen.Niet alleen voor de paarden, maar ook voor jezelf en dat is heeeeeeeeeeeeeel belangrijk.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 06:30

ja klopt, t was ook molenkamp toen ik daar manege lessen deed ;) toen was t van de vader van n klasgenoot van mij, kwam dr egt zoooo vaak toen.. Ben dr nadat k weg ben gegaan nooit weer terug geweest, ben zo benieuwd of t veranderd is..
Weet wel dat dr n aantal manegepaardjes nog steeds staan (toen we nog bij john stonden had karin n kereltje meegenomen die op spetter mocht rijden en die rijdt daar ook, vondtie helemaal geweldig ;))
vandaag om half 5 is t zover :)
kom net uit de trein, wordt vnmiddag opgehaald dusja dan moet je op n andere manier nr je werk :P
ben nie van plan dit weer vaker te doen :P
nu nog de metro en dan ben k dr weer klaar mee :P
fijne dag allemaal !!