Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar niet te studeren dat is wel erg lekker
hoef ik ook niet meer vanaf vanavond
en dan september ofzo pas weer.. en misschien zelfs pas weer volgend jaar februari/maart..

ik snap niet.. heb 't nog nooit gereden maar ze zeggen allemaal dat 't maar 15 tot 20 min is.. maar 't lijk zo ver ? :S
heb toch me st artkaart dus dan heb ik 'm iig niet voor niks 

hahaha
even geen school!

ff een flinke neut erin en slapen maar
hihi amber2202 schreef:oooh.. hihihihi
nou das ook wel lekker inddhoef ik ook niet meer vanaf vanavond
en dan september ofzo pas weer.. en misschien zelfs pas weer volgend jaar februari/maart..
ligt er beetje aan wanneer we weten dat er zeker een huisje komt.. dan richt ik me liever even op me huisje dan op mn studie.. merkte nu al heel erg dt ik toch liever bekijk wat ik allemal moet kopen en wt ik allemaal heb dan dat ik aan de studie ga
dus in goed overleg kan ik he tmisschien even een half jaartje opschuiven.. alleen zal 't dan moeilijker zijn om weer op te pakken..
moeilijk moeilijk moelijk
ennnnn... strax nog even inschrijven.. maar we gaan weer op wedstrijd !!
met heel veel van stal gaan we allemaal naar hc nootdorp te paard
ik was 't steeds aant uitstelle nenzo.. en nu gaan dr toch zoveel dus dan ga ik wel mee.. dan hoef ik niet alleen dat stuk..ik snap niet.. heb 't nog nooit gereden maar ze zeggen allemaal dat 't maar 15 tot 20 min is.. maar 't lijk zo ver ? :S
maarja we gaan het zien..heb toch me st artkaart dus dan heb ik 'm iig niet voor niks
nu gauw ff m'n kamer doen.. wilde ik vandaag ook nog doen.. pfff.. en over anderhalf uur alweer naar de bus om richting examens te gaan
vandaag vind ik een erg vervelende daghahaha
(hippisch centrum he) Jetta schreef:Ja daar hebben meer mensen last van, is een topic over zelfs. Ik heb het ook de laatste twee dagen.
Poeh, druk dagje gehad, was eindelijk om 21 uur thuis. Wel leuk genetwerkt!!!Celina ging naar Storm vandaag. Morgen weer een drukke dag, eerst naar ßen Haag en dan door naar de andere kant van Rotterdam...wordt een ' leuke' middag met een flinke SWOT analyse over de stichting waar ik voor werk. Helaas, kan er niet veel positiefs over zeggen.
Maar ze deed het braaf. Zijn klein stukje over het abtswoude overgestoken en daarna klein rondje terug gegaan. Zelfs nog een sprongetje gedaan in dat kleine stukje bos.
Hebben we geleerd in Delftse Hout. Haha daar moest ze altijd over takken enzo springen van me
sybje schreef:amber2202 schreef:oooh.. hihihihi
nou das ook wel lekker inddhoef ik ook niet meer vanaf vanavond
ligt er beetje aan wanneer we weten dat er zeker een huisje komt.. dan richt ik me liever even op me huisje dan op mn studie.. merkte nu al heel erg dt ik toch liever bekijk wat ik allemal moet kopen en wt ik allemaal heb dan dat ik aan de studie ga
dus in goed overleg kan ik he tmisschien even een half jaartje opschuiven.. alleen zal 't dan moeilijker zijn om weer op te pakken..
moeilijk moeilijk moelijk
ennnnn... strax nog even inschrijven.. maar we gaan weer op wedstrijd !!
met heel veel van stal gaan we allemaal naar hc nootdorp te paard
ik was 't steeds aant uitstelle nenzo.. en nu gaan dr toch zoveel dus dan ga ik wel mee.. dan hoef ik niet alleen dat stuk..ik snap niet.. heb 't nog nooit gereden maar ze zeggen allemaal dat 't maar 15 tot 20 min is.. maar 't lijk zo ver ? :S
maarja we gaan het zien..heb toch me st artkaart dus dan heb ik 'm iig niet voor niks
nu gauw ff m'n kamer doen.. wilde ik vandaag ook nog doen.. pfff.. en over anderhalf uur alweer naar de bus om richting examens te gaan
vandaag vind ik een erg vervelende daghahaha
Je rijdt er voorbij als je naar Dobbeplas gaat! haha is om de hoek zowat(hippisch centrum he)
ben er begonnen met m'n paardrijlessen 
alleen delfse hout
dus geen idee hoe 't te paard is
hihi
maarja, mn gedachten kunnen zomaar weer veranderen
hihi

zelfs nageeflijk in de gallop sommige stukjes !! 
zo trots 
hhahahahaha
toen was t van de vader van n klasgenoot van mij, kwam dr egt zoooo vaak toen.. Ben dr nadat k weg ben gegaan nooit weer terug geweest, ben zo benieuwd of t veranderd is..
)