Nou het is echt behoorlijk aan het dooien! het regent hier nu zelfs Dinsdag was de bak bij de paarden nog bevroren maar vandaag was het al niet meer zo. Ik heb goede hoop voor je Lucy!
eigelijk verbaasd het me niet zo dat dingo van kinky is haha had het zelf niet bedacht, maar nu ik t hoor denk ik wel, ja dat is nog niet eens zo raar om te horen En van puck en mandy van Marije wis ik Happy van Zoë wis ik niet hihi
ik denk dat lucy vriezen bedoelt maren
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 06-01-11 21:24
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt
pff hele week om 13.00 uur begonnen op me werk... ga ik mrogen voor collega'tje werken omdat ze n afspraak heeft ofzo.. moet ik van 7.00-11.00 dus echt vroegvroeg op.. pffff Dus ik drink me theetje op en wil om 10 uur echt wel in me bed liggen anders word het helemaaal niks morgen om half6
Pfff 7 uur beginnen is toch eigenlijk echt niet cool... Komt misschien ook omdat ik eigenlijk vrij was, tot een collega echt niet kon en vroeg of ik alsjeblieft wilde werken. Maar zaterdag wel lekker vrij en denk dat ik als ik thuis kom nog ff n uurtje terug in bed duik (lekker maar tot 11 en op brood, dus das wel fijn)
Nog 1 dag en dan weekend,! Vandaag tot 20 over 3, En morgen met smurf naar de binnenbak Bij ons is de bak de bovenlaag aan het dooien maar onder nog steeds bevoren.. Moet dus nog eventjes wachten voor ik weer buitenbak in kan. En zondag voorlichting voor endurance
Gisteren geshopterd 4 borden van Blond Amsterdam gekocht, mocht ik nog uitzoeken van mama voor kerst, 3 bloesjes voor jeroen, krijgt ie van mn ouders en oma voor zn verjaardag. en heb nog een grijs/zwart gestreepte trui, een zalm/wit gestreept truitje met driekwart mouwen en een roze shirtje met een pinguin waar opstaat I love Nerds. hihi :d Zwaterdag misschienw eer shoppen met schoonzusje