Ja dat ga ik mezelf maar eens aanwennen, aangezien ik zoveel foto's zie (vooral die ik ooit bij manege smit nam) die gebruikt worden... Mogen ze best weten dat ze van mij zijn .
Ennuh ja de weg was afgezet enz.... Dus dat ging prima denk .
Op die laatste foto lijkt het trouwens net of de hond die schapen gaat aanvallen... of dat lijkt misschien al zo op de manier hoe ik er naar kijk
antoinetje
Geplaatst: 18-02-12 20:49
Leuke foto's Es, stond je niet met je pony tussen hoop ik? Major mag nu 3 keer per dag zemelen met een handje lucerne en sinds vandaag een vitaminekoek (van pavo) en dat ging erin als dikke koek! De zwelling door de lymfevatontsteking is wel iets geslonken maar hij moet nog 3 dagen antibiotica, ik kijk ook echt niet uit naar de diernartsrekening....
Nee dat geloof ik zo... Dierenarts rekeningen zijn nooit leuk.... Maar ach als je maatje maar weer beter wordt!
En nee stond er niet tussen, al had die van mij zich denk niet eens zo druk gemaakt hoor.... Hij zou meer staan te kijken van huh wat is dit nu weer en kan ik daarmee spelen of zijn ze daar iets te gevoelig voor...
Nee hoor, hij is altijd heeeel lief voor schapen! Toen die nog bij paridon stond had ik een keer een momentje dat ik dacht owwww kijk uit. Lag een net geboren lammetje in het land (moeder moest stampend op afstand, shaggy uiteraard niet onder indruk), Shaggy legde heel zachtjes zn neus er tegen en duwde voorzichtig tegen het lammetje zo van ga staan (wat de moeder normaal doet). Echt zo vertederend (mijn homo-pony met moeder gevoelens).