Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze reageerd op de kleinste (gewichts)hulpen en ik moet daar echt m'n weg nog in vinden, ik doe nog veel te veel
Ze is redelijk heet onder het zadel 
)
Tis wel jammer , want je leert er wel veelFlevolander schreef:Kirsten_S schreef:uhh leg uit ?
Nou Gina haar gangen zijn een stuk makkelijker uit te zitten gok ik zo
Ik zal zo even een stukje sturen Melis, en ik weet nog niet over wie ik een quote/zin wil schrijven, ken iedereen hier nog niet zo goed 
Het was bijna alleen maar steigeren en achteruit lopen, maar uiteindelijk heeft ze redelijk gelopen.
.
Eigenlijk is het niet mijn week maar kon het niet laten
Kirsten_D schreef:Inprinicpe als je zit goed is, moet het niet uitmaken welke paard je rijdt.. Als je echt een goed onafhankelijk zit hebt, moet je op alles kunnen blijven zitten. Ik denk niet echt dat een kwpner persee moeilijker zit als een haflinger.. Hangt gewoon heel erg van het paard af.
Broccoli schreef:Hoi allen, Ik spreek namens Nadine, want ze is van Merania gevallen en ligt momenteel in het Flevoziekenhuis. Ze heeft een gescheurde nier en milt. Ze heeft heel veel last van pijn. Hopelijk geneest de nier en milt vanzelf. Dus nu afwachten maar.
wat erg zeg !! Broccoli schreef:Hoi allen, Ik spreek namens Nadine, want ze is van Merania gevallen en ligt momenteel in het Flevoziekenhuis. Ze heeft een gescheurde nier en milt. Ze heeft heel veel last van pijn. Hopelijk geneest de nier en milt vanzelf. Dus nu afwachten maar.
Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:Dat snap ik wel.. Maar ik vind het gewoon een beetje
een rare vergelijking, omdat het een kwpner is zou het
niet kunnen..
In principe hebben Haflingers en fjorden vlakkere gangen.
.