Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Als het even mee zit ga ik donderdag muesli halen. Wilde ik zaterdag mee nemen, maar er was sneeuwstorm hihihihi.
hahahahahahaha, ja, en daar was geen door komen aan! ik had erik nog een foto gestuurt via mobiel als bewijs dat ik niet overdeven had. heeft ie die nog ontvangen?

! Ook ik zette wel eens Maisie en Co. los, maar was wel 1 van de weinigen die de - eventuele - gaten/kuiltjes dichtte en de rolplekken weer "ruwde" (net als ik in de binnenbak doe). Ik kon me dan ook zo enorm storen aan mensen die dat niet doen (en ook niet hun stront opruimen), want ook Maisie struikelde wel eens tijdens het longeren. Nu gaat het gelukkig beter, hoewel... aan de rand richting buitenbak blijft het een natte modderzooi en daar wil ze echt niet doorheen lopen. Zolang de paddocks nog niet klaar zijn, zet ik haar in de buitenbak en blijf ik er bij staan (af en toe even weg, anders blijft ze bij het hek hangen
). Maar ik ging vanmorgen alweer bijna uit m'n dak toen ik hoorde (en zag aan de rolplekken) dat er tóch weer mensen zijn die disla... dislo... niet kunnen spellen, grrrrrrrrrrrrr!