Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Patriciavt schreef:Ow oke
Hoe is het met Valentino dan?
En dat ging super
????????
Het is gewoon.. dat stomme fotograferen. Dan lees ik jullie zo allemaal praten over jullie leuke shoots enzo
en dan denk ik nou.. dat kan ik niet meer, en sowieso het komende jaar nog niet.. En dat is écht niks naar jullie toe.
Ik zit hier weeeer te janken achter m 'n computer, terwijl ik morgen jarig ben en gister en vandaag wel 100 kadootjes in ontvangst heb genomen
Ik ben echt een ondankbaar kreng. Het is m'n eigen schuld dat ik die camera kwijt ben geraakt en nu moet ik het zelf maar oplossen.
Het gaat echt goed zeg! Boef loopt echt lekker
Maareh, blijf je wel rechtop zitten?
Flevolander schreef:Ey wat een leuk paard..

Jullie moeten weer lekker gaan starten!! Want jullie kunnen het! 
Is niet makkelijk hoor, geen standaard instellingen
Maar vind jullie echt vooruit gegaan samen!
Emmaa_ schreef:Nah allesHet is gewoon.. dat stomme fotograferen. Dan lees ik jullie zo allemaal praten over jullie leuke shoots enzo
en dan denk ik nou.. dat kan ik niet meer, en sowieso het komende jaar nog niet.. En dat is écht niks naar jullie toe.
En ik weet dat ik hier wel al 100 keer jankberichtjes heb geplaatst, maar ik kan er gewoon niks aan doenIk zit hier weeeer te janken achter m 'n computer, terwijl ik morgen jarig ben en gister en vandaag wel 100 kadootjes in ontvangst heb genomen
Ik ben echt een ondankbaar kreng. Het is m'n eigen schuld dat ik die camera kwijt ben geraakt en nu moet ik het zelf maar oplossen.

En dan neem ik hem natuurlijk ook mee naar Phil!
Ik zou ook niet zonder fotograferen kunnen! =(