LIQUITA schreef:ATE schreef:
ja en er zijn ook gradaties dus eerst maar eens zien of hij het echt heeft en in welke mate
Zo is dat...en we gaan gewoon door met duimen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Bedankt allemaal. We zijn op de terug weg. First had maar een klein duwtje nodig om de Trailer in te gaan. Heel even werd hij onrustig omdat hij z'n vriendje het andere land op zag gaan. Toen we gingen rijden was hij meteen rustig. Ik ben echt happy de peppy. We zijn met een uurtje thuis (als er niks tegen zit).
Laterr !!!!
LIQUITA schreef:Bedankt allemaal. We zijn op de terug weg. First had maar een klein duwtje nodig om de Trailer in te gaan. Heel even werd hij onrustig omdat hij z'n vriendje het andere land op zag gaan. Toen we gingen rijden was hij meteen rustig. Ik ben echt happy de peppy. We zijn met een uurtje thuis (als er niks tegen zit).
Laterr !!!!
Laterr !!!!
ATE schreef:LIQUITA schreef:Bedankt allemaal. We zijn op de terug weg. First had maar een klein duwtje nodig om de Trailer in te gaan. Heel even werd hij onrustig omdat hij z'n vriendje het andere land op zag gaan. Toen we gingen rijden was hij meteen rustig. Ik ben echt happy de peppy. We zijn met een uurtje thuis (als er niks tegen zit).
Laterr !!!!
weet niet of je vanaaf er bent
maar als ik uit werk kom ga ik ff kijken