Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of licht dat nou gewoon aan mijn honden?
elke avond hebben we trouwens ook nog van alles gedaan. maandags gingen we naar de drafbaan of naar het strand, dinsdag gingen we naar een braderie, woensdag hadden we een modeshow (zal ik ook nog foto's van plaatsen), donderdag een spooktocht (ik was spook), vrijdag bonte avond en kampvuur en dan zaterdags weer naar huis! 
heb er deze week ook niet heel veel gezien, of zij was werken of ik of waren iets anders aan het doen.
ga t morgen is aan der vragen
gelukkig heb je het naar je zin gehad.

en dan zegt ze het niet eens tegen jou whahaha 

Dominiqueee schreef:Hoi!
Kom hier ook maar eens kijken.
Ben naar Engeland/Terschelling/Texel geweest deze vakantie en ga niet meer weg. Op Luca kan ik al een paar weken niet rijden ivm rug/zadel probleem (meneer vindt dat wel prima zo) en Ginger gaat goed!
@ Ashley: Hoe gaat het nu met Noach?

mAnDyXX schreef:Aah vandaar! maar je hebt denk ik ook een nacht erbij gehad toch? Was je toen alleen? of met meerdere?? gezellie vertel is joh![]()
Kels whaha je moeder kwam nog wel zo vrolijk naar me toe van je kelsey zij steeds maar tegen me van heb je nou mandy al een keer gezienen dan zegt ze het niet eens tegen jou whahaha