Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan kan de winstpuntmeter weer omhoog worden gekrikt!
Komen jullie (Dooijeweert en co
) dan ook weer deze kant op? 
:
Kwart voor 9 springen, kwart voor 10 & 10 uur dressuur
Vind het niet echt fijne volgorde, maar okee...
Dus niet de paarden
Dus ikke, en ruben, maar die is ook weg 
FOEI! ik ga het aangeven bij de KNHS!

) Dat je 10 cm lager mag beginnen
Ze mogen hem nu na meten als ze het niet geloven....
maar dat maakt niet uit
)
Ben weer een bakje witte elastiekjes rijker 
maar okee, 
en 184 ... Bij de tweede ring zaten er echt punten tussen van 152 en 168
Niet op de prijsuitreiking gewacht, maar dat boeit niet 
4 wptjes rijker!
je had inderdaad wel de perfecte dag uitgekozen om dubbel te starten!! not!!

FOTO FOTO FOTO
We hebben nu een bruin springzadeltje, en toen zijn we maar even naar de paardenwinkel geweest (erg goed voor de portemonnee als je een heel nieuwe set moet aanschaffen
). En we hebben nu in de bestelling zitten voor woensdag: bruin hoofdstel, bruin borsttuig, bruine singel met buikflap (we hadden eerst een 115 maar zn omvang deze dagen vraagt om 135
) en we hebben al bruine beugelriemen, een bontje, zadelhoes en beugels zelf gekocht
. Allemaal bij Freddy's trouwens, HorsePlaza had echt niks van die kleur, omdat er '' geen vraag naar was'', maar ik zal woensdag of donderdag wel even een foto maken van zijn complete set
Wat super gaaf! (Kom ik aan met mijn merkloze 4e hands springzadeltje
)
lieziej schreef:Wat super gaaf! (Kom ik aan met mijn merkloze 4e hands springzadeltje
)
Foto zien!![]()
Foto komt donderdag, nu hebben we allen nog het zadel met beugelriemen dat past
lieziej schreef:Alsnog, supercool! Zitten er lekkere dikke beenwrongen op? Want dat is eigenlijk het enige wat ik mis op mijn zadeltje
. Foto komt op zijn vroegst vrijdag, want de bestelde spullen zijn pas op vrijdag binnen bij Freddys, nou hopen dat dan alles past voor zondag
JimBeer schreef:lieziej schreef:Alsnog, supercool! Zitten er lekkere dikke beenwrongen op? Want dat is eigenlijk het enige wat ik mis op mijn zadeltje
jep, alhoewel ze niet heel dik zijn, ze zitten erop. Foto komt op zijn vroegst vrijdag, want de bestelde spullen zijn pas op vrijdag binnen bij Freddys, nou hopen dat dan alles past voor zondag
nickyforever schreef:blijf maat thuis dames wij komen ook.
Dus maken jullie geen kans![]()
Mijn kids hebben er zin in het word hun laatste onofficele wedstrijd denk ik.
Tot zondag.
En als Bob idd een C-pony is, de officiele hoogte 70 cm is?
tot over 10 dagen dan he?