ja als gezond paard, iemand op bokt hier had me pb gestuurd zij had inderdaad ook problemen met rijden en dacht al dat ie pijn had, heb haar alles verteld. Ze gaat ook contact zoeken met de oude eigenaresse! pff hufters daar op die stal jho!
Ehm.... Haha. Eerste parcours heb ik heerlijk mee gelift, vergat dat ik zelf ook nog kon sturen. We gingen heul hard! Gevolg, 1 balkje en een hele hindernis incl staanders haha. 8 strafpunten. Tweede parcours heb ik erg lekker gereden en gingen we een stuk gecontroleerder, wel nog twee balkjes maar dat maakt niet uit. Ook 8 strafpunten.
Dat is nog niet gezegd, morgen komt er een dierenarts die nog even wilt kijken. Daarna gaan we in iedergeval nog foto's laten maken van haar lendenen (hier ligt het aan). De dierenarts kan namelijk niet van de buitenkant zien wat daar verkeerd zit, het kan iets kleins zijn maar ook iets groots. En als ik dan de uitslag van de foto's weet, dan ga ik een beslissing maken wat ik verder met haar ga doen.
Ja ik eigenlijk ook wel. De DA die afgelopen dinsdag was geweest zat te denken aan een beknelde werfel of een wervel die scheef zat of dergelijk. Maar hij kon dit helaas niet met zekerheid zeggen, wat natuurlijk ook logisch is. Maar ik ga er zoveel mogelijk aan doen om haar beter te krijgen, als dit mogelijk is.
Zodra er een stal vrij komt in Uithoorn, ga ik daar ook heen verhuizen met Souv. dit kost ons namelijk ook veel geld terwijl ik toch geen gebruik maak van de rijbakken enz.