Dus zo kunnen we ons voorlopig wel even redden.....
Denk er over om in de toekomst een wow systeem in mijn zadel in te laten bouwen, hoor daar veel goede verhalen over, vrouwtje van Pier laat dat ook doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Rijkie_ schreef:Nou de 1e 10 minuten moet ze echt even warm joggen... maar dan na een galopje loopt ze als een trein
Dus zo kunnen we ons voorlopig wel even redden.....
Denk er over om in de toekomst een wow systeem in mijn zadel in te laten bouwen, hoor daar veel goede verhalen over, vrouwtje van Pier laat dat ook doen
En ik mag haar zadel dan ook een keer proberen om even te voelen
Talida schreef:Ik heb er erg slechte verhalen over gehoord via mn werk, maar wilde dat niet zo gelijk afkraken....
Citaat:Nee, de luchtdruk verschuift, waardoor de puntbelasting groter wordt, zeg maar net zoals je een ballon inknijpt, de lucht moet tocxh ergens heen en vormt dus een grotere bult ergens anders
Talida schreef:Ik kan wel wat doen hoor, geen probleem, ben er alleen ook pas om 18u, kan wel guusje even sms-en of ze mina bij tal zet anders?

_Fieke schreef:Nee sorry Rijkie! En ik kan ook echt niet komen want ik heb tentamenweek
Talida schreef:geregeld!
Handig he die tamtam en al die meiden!

annitavier schreef:Jo, is er rond 18:00 (sorry Jo hihi) !!
We delen ze altijd op maandag dan gaat zij vroeg erheen (uit haar werk) en ik laat om ze binnen te halen of ik zet ze in de molen en zet zij ze in de paddock.
Had t graag gedaan!