Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Ik heb 1.10 gesprongen met Boefff!!!!![]()
![]()
Dat paard is echt geweldig! Zo'n fijn peerd, en Deb is zo makkelijk...
Bedankt Debby!!!!
Fo'to's komen zo!!
) 

Astor schreef:Goede morgen
Jane: Vind het echt poedersuiker voor je dat Phil niet goed loopt! Maar het is dus rotstraal? Hopen dat het snel over is.
Melanie: Wat gaaf zeg dat je weer op boef gereden hebt en ook nog eens 1,10 gesprongen hebt toppie!
En de foto's zien er ook erg goed uit hoor!!
Jane_ schreef:Jane_ schreef:Nou ik hoop dat ik erachter ben wat Phil mankeert.
Ik ging er dus proberen en in stap totaal geen last. Draven echt gewoon kreupel. Ik had van te voren al naar de der benen gekeken en der hoeven en ik voelde haar rechtervoorhoef en die was warmer als de anderen. Dus Jane hoef opgetild en uitgekrabt. Rotstraal. Ik hoop echt dat dat het is even geteerd dus en vanavond weer even. Bedankt Lau nog dat ik even je teer mocht lenen.
Fijn dat me paard weer zo boeiend is hier![]()
Jaa ik hoop het ook Lau thanks
Astor schreef:Echt stoer dat je al 2 keer op boef gereden hebt mel =)
Ik ga zo maar even aankleden en eten en dan wortels halen voor de paarden.
vind ik ook! 
. 
Ook hoe deze jaarling zich gedroeg; Ook zo knuffelig en nieuwsgierig als Astor,
hoe was het met newtoonnn? 
, je weet nu tenminste wel wat het is, en gewoon goed elke dag behandelen d'r voetje en d'r lekker vertroetelen en verwennen
en dan komt het helemaal goed ! ik hoop voor je dat ze snel beter wordtt ! Arme Philliee 

Woow!
Schimmeltje hé 

Jane_ schreef:Leuke foto's Mel
Die rechtse jongen vind ik ook het mooist
Nou ik hoop dat ik erachter ben wat Phil mankeert.
Ik ging er dus proberen en in stap totaal geen last. Draven echt gewoon kreupel. Ik had van te voren al naar de der benen gekeken en der hoeven en ik voelde haar rechtervoorhoef en die was warmer als de anderen. Dus Jane hoef opgetild en uitgekrabt. Rotstraal. Ik hoop echt dat dat het is even geteerd dus en vanavond weer even. Bedankt Lau nog dat ik even je teer mocht lenen.