Goed nieuws op het front van Taggerty. Ze mag weer wat meer gaan doen. Rustig opbouwen. Waarschijnlijk is arthrose bij haar de boosdoener. Ze heeft of beginnende of licht ontstoken arthrose in het kroongewricht...zal me heel weinig verbazen, in elk geval gaat ze nu weer beter, ze is fitter en ziet er weer prima uit.
Dat is fijn Woogy dat Tag weer wat beter loopt,hopen dat dat blijft doorzetten.
Tencje moet nog 1 dagje binnen blijven en dan mag hij het land weer op.Hij laat het gelaten over zich heen komen en is heel rustig gelukkig. 2x met hem gestapt en hem 2x laten grazen aan een touwtje,kon hij ook nog van het zonnetje genieten.
Vandaag is er nog niks gepost... dus doe ik het maar Vandaag eerst Marius gereden, ging redelijk goed. Daarna les met mijn eigen kanjer, ging goed Morgen weer stage lopen...
Aaaaach arme Lisanne het was vandaag nog wel lekker weer hè!Morgen moet ik zelfs 2x naar stal.Eerst voor de smid en later om peerd weer binnen te halen.(en te longeren)
Het is hier aardig rustig ... zal mijn verslagje van gisteren even plaatsen.
We zijn heerlijk met z'n 3e naar het Buytenpark gewandeld. Donna was het er niet mee eens dat Aad en ik samen hand in hand liepen, dus ze ging eerst achter me lopen, en daarna tussen ons in, hahahaha, Zo heeft ze bijna de hele heen weg gelopen. We hebben nog heerlijk in het zonnetje gezeten in het Buytenpark en Donna uiteraard als grasmaaier gespeeld. Op de terug weg hadden we ruzie met een wielrennen. Wij liepen op de witte brug en wij waren er echt bijna van af, die wielrennen dacht wel even tussen Donna en de leuning van de brug te kunnen passeren. Waarop wij zeiden dat dat niet ging, jawel zegt die eikel, gaat wel en duwde Donna gewoon op zij. kan daar zo kwaad om worden. Donna bleef gelukkig erg rustig. Uiteraard heb ik hem de huid vol gescholden. Donna was zowel heen als terug erg braaf en is nergens van geschrokken en ze liep ook lekker stevig door.
En vandaag heb ik Donna lekker met rust gelaten, even lekker knuffeld.
Hey jo, zo eentje had ik er ook toen ik met Pony over de brug wilde gaan, ik riep gewoon naar die man dat ze sloeg werkt altijd!! Mijn pony heeft vandaag gedreseert, superster wordt dat zeg heel relaxt gehobbelt koppie laag...nou alleen nog die linker galop wat meer uitbouwen. Tag is weer goed kreupel...word er stapel mesjokke van, zaterdag wordt ze achter beslagen vraag ik aan de Ed om d'r voorvoeten ook maar na te kijken doc erbij roepen weer en dan verder zien...
Lisa: Balen dat Tag weer niet goed is joh, hopen dat de ijzertjes werken! Marion: Fijn dat Tencje weer lekker kan baggeren in de wei... is altijd fijn
Bahbahbah wat een rotweer... Ik ben op stage, dus heb er nu nog weinig last van, maar hoop dat het vanavond een beetje meevalt, heb zin om even lekker met mn meisje aan de gang te gaan! Zaterdag heb ik werkelijk echt heerlijk gereden, ben echt weer helemaal verliefd op mn meisje, wat een heerlijk dier is het ook zeg! Gister even lekker een dagje met vriendlief en een ander stel naar walibi geweest, was echt superleuk! We gingen daar ook wedstrijdje doen wie het langst op de stier kon blijven zitten (ze hebben daar zo'n nepstier) en raad eens wie er gewonnen heeft? Op een gegeven moment kwamen er heel veel mensen kijken omdat hij steeds harder en harder ging, ik had nog wel even kunnen blijven zitten, maar deed het bijna in mn broek van het lachen! Had nog nooit op zo'n ding gezeten, dus wist niet wat ik moest verwachten, maar het viel me alles mee Al met al dus een leuke dag gehad
Ha ik ken die stier wel ja, alleen niemand van de groep waarmee ik was wilde tegen mij spelen beetje flauw Onze kleine Ali zwabbert trouwens ook weer kreupel door het land, heeft iemand contact met esther? dan kan het misschien door gegeven worden aan d'r. Ze schijnt niet vaak meer te komen.
Mee een taverno . en Ali is Alegra ( weet niet of ik het goed schrijf hoor ) Esther had / heeft ook die kleine shetlander die vorig jaar bij Janneke in het land liep, ben helaas de naam even ontschoten.
Nino Vandaag rustig aan gedaan met Tjelle. Hij kreeg vandaag zijn dekentje voor het eerst op dus heb hem niet in het zweet gewerkt. Alleen even een rondje baan gestapt.
Ik heb voor het buiten rijden een langere zweep gekocht! Niet voor Malvin maar voor de wielrenners op afstand te houden. Ik steek de zweep lekker uit en zo rijden ze niet vlak langs. Verschillende keren al een opmerking gehad. "zo, ik krijg een klap met de zweep"! Ik was het zo zat geworden met die fietsers. Ze reden zo vlak langs dat Malvin zijn hoofd omhoog en opzij gooide van schrik. Niet normaal! Nu nergens geen last meer van!
Pas op mijn paard slaat werkt effectiever dan wat dan ook en auto's hou ik op afstand door midden op de weg te gaan rijden en m'n paard net even zijwaarts te trekken dan lijken ze heet en gek en blijven ze ook een stuk achter je.
Mijn kiddies staan weer binnen lekker droge warme hokkies. Splash ging gelijk eten en stak bijna de moord, hijs een beetje verkouden en als ze dan flink gaan bunkeren schiet alles dicht...Tag ging eten drinken en rollen en Pony?...die ging als een maloot rondjes draaien en krijsen, bijzonder aangezien ik dacht dat zij het allemaal wel best zou vinden...
bay was dr keuring look ook weer zat, gister uitgebreid gebadderd in de blub, alleen dr manen had ze nog redelijk wit gehouden, dat was nog t meeste werk, daar was ik erg blij mee