@ Fenna: ik hoorde van Kristien inderdaad dat het zo goed met jullie gaat (en dat ze je les woensdag vergeten was...
).
Sorry hoor dat ik zo weinig ben. Heb op het moment enorm veel aan m'n hoofd. Heb net een begrafenis gehad.. Mijn oudtante (dus gewoon m'n tante) was donderdag heel plots overleden dus dat was een hele zware mededeling weer en vandaag een hele zware dag.
Haar man is de broer van mijn opa en de een na laatste die over is, en wat heb ik een respect voor hem zeg. Hij heeft iedereen al onder zich weg zien vallen en vanaf jongsafaan, toen zijn ouders vroeg stierven, al de leiding over de familie genomen. Maar wat ben ik geschrokken toen ik hem zag vandaag.. Die man waar ik m'n leven al tegen op kijk, zag ik nu veranderen in een onvoorstelbaar kwetsbaar persoon.. Hij stortte gewoon in.. Wat doet dat pijn om dat te zien zeg. Iedereen zegt ook.. "Als ome Jaap wegvalt.. dan valt de rode draad van de familie weg". Hij is de laatste tijd, vanaf dat mijn oma overleed (dat was zijn dikkertje) enorm achteruit gegaan, en nu nog zijn vrouw.. ik hoop echt dat hij er boven op komt.. Volgend weekend ga ik met Tjits bij hem langs, dat vind hij geweldig! Ik hoop dat hij z'n hoofd koel houd, maar het gaat wel erg slecht met hem...