Moest vandaag voor school moesten we met zo'n school meelopen. Ik en 2 vriedinnen hadden ons ingeschreven voor het ROC ASA in Leusden. Daar moesten we dus van 1 tot 4 heen. Eerst een uur vanaf school daarheen fietsen, en dan ook nog een uur terug!
Maar het was wel een leuke middag. Het is niet wat ik wil worden, namelijk kapper. Maar een school met dieren had zich niet ingeschreven dus kon je daar niet uit kiezen dus ging ik maar met me 2 vriendinnen mee voor die school, hun willen namelijk kapper worden.
maar het is hooguit nog 1,5 of 2,5 jaar doorbijten, of niet dan? Met VWO kun je altijd nog naar het HBO, andersom wordt al een heel ander verhaal. Kijk naar mijn zusje, die heeft taalwetenschap gestudeerd in Utrecht. Nu doet ze een MBO-opleiding waar ze volgende maand mee klaar is en gaat ze aan de slag. Maar als ze wat anders wil heeft ze altijd nog een goeie opleiding waar ze op kan terugvallen.
Vraag je ook eens af waarom VWO eigenlijk Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs heet. Wil je na school naar het WO? 

) op het blaadje dat je zo krijgt. Gebruik ten minste 3 secundaire bronnen" 2 keer per jaar krijg ik voor ieder vak zo'n soort opdracht.