meelen schreef:xan schreef:Het is ook heel gezellig zo met tornado naast ons.
Praat die ook al mee dan?
die ging lucht zuigen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:xan schreef:Het is ook heel gezellig zo met tornado naast ons.
Praat die ook al mee dan?
winnitou schreef:meelen schreef:Allemaal geweldig hoor, maar dit is toch niet aan de pensionners om te doen?!
Dat zijn de evt. zorgen van Diana, als er al zorgen om gemaakt worden, ik heb namelijk nog nooit lege stallen gezien. Behalve in de zomer dan, dan staan de meeste lekker op het land
Dat hoort het management ook te doen maar wij identiviseren ons toch een beetje met de manege zoals je leest. Maar bij wij en je bedoelen we hier het manegement van manege Veldt of de door hun afgevaardigd/ingehuurd persoon (ik ben nog steeds in te huren)

winnitou schreef:meelen schreef:
Allemaal geweldig hoor, maar dit is toch niet aan de pensionners om te doen?!
Dat zijn de evt. zorgen van Diana, als er al zorgen om gemaakt worden, ik heb namelijk nog nooit lege stallen gezien. Behalve in de zomer dan, dan staan de meeste lekker op het land
Dat hoort het management ook te doen maar wij identiviseren ons toch een beetje met de manege zoals je leest. Maar bij wij en je bedoelen we hier het manegement van manege Veldt of de door hun afgevaardigd/ingehuurd persoon (ik ben nog steeds in te huren)

xan schreef:meelen schreef:Kan niets anders dan goeds zijn Xan.
Tuurlijk, wat dacht jij dan.![]()
Weet je wat Tornado laatst nog zei ???
Hij zei dat Chris heus nog wel eens de stal van de buurvrouw ging doen

xan schreef:Meiden, ik ga m'n bed in. Morgen weer werken en er komt helaas een flinke verkoudheid bij mij op.
Werd vanmorgen al wakker met een verstopte neus, en vanaf vanmiddag voel ik zo de watten in mijn hoofd zich opstappelen, slikken is ook niet zo prettig meer, en mijn tanden en kiezen worden al gevoelig. Niet zo best dus.
Waar zijn de bessensapjes ???????????????????
xan schreef:Meiden, ik ga m'n bed in. Morgen weer werken en er komt helaas een flinke verkoudheid bij mij op.
Werd vanmorgen al wakker met een verstopte neus, en vanaf vanmiddag voel ik zo de watten in mijn hoofd zich opstappelen, slikken is ook niet zo prettig meer, en mijn tanden en kiezen worden al gevoelig. Niet zo best dus.
Waar zijn de bessensapjes ???????????????????
Mireille1970 schreef:Welterusten allemaal!
.
. 
LIQUITA schreef:Hallow!!! Wat een drukte hier.

LIQUITA schreef:Ik nog niet, ik heb weekend.

winnitou schreef:10, gaat Ron nog zwemmen morgen ochtend, ik twijfel, mocht vorige week niet bubbelen van de badjuf na afloop van mijn baantjes zwemmen, daar ging me beloning (wat een ****)
Tytje schreef:Oja Winnitou, je kan wel twee namen (eigenaren) voor één paard op zijn papieren laten zetten.

winnitou schreef:ik ga zo wel naar bed want de wekker gaat hier weer vroeg
meelen schreef:Gezellig, en ik heb heel wat terug te lezenLIQUITA schreef:Hallow!!! Wat een drukte hier.
Ja het is weer even als van ouds hoor
.