Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geeft niet.

Kan dat paard ff lopen zeg! Inge haalt echt het beste uit dat dier naar boven!
). Gelukkig wel bovenop gebleven. Verder geen misstap gehad. Maar het was vreselijk warm in de binnenbak en meneer was dus drijfnat na het rijden. Dus op verzoek van Inge op de spuitplaats geplant en gedouched. Vond hij heelijk. Alleen wel ff lekker rollen in de wei he daarna. EN uitgebreid kreunen ook
.
En ahh je verhalen zorgen ervoor dat ik ook weer wil rijden! Maar oké, het is al bijnaaaaaaa vrijdag.
en misselijk wat niet erg meehielp. Maar ik zou en moest rijden. (Zoals het een penny meisje betaamt
) Ik stond nog niet ingedeeld dus ini deelde me ter plekke in. 'Wat denk je van Melina?' Ik dacht: nooooooooooo. Haha, ik wilde gewoon een rustig, chill manegepaardje waar ik niet teveel werk aan had, en Melina behoort niet tot deze.
Ik dus: 'nou, liever niet, ben enigszins brak en ziek dus wil een wat rustiger paardje.' Ini:' wat vindt je van Rallywood?' Uh, nee die liever ook niet. Partyman? Uh, nee. Nini? Ja, doe die maar.
Die liep al in de les ervoor dus die had der energie al enigszins kwijt gekund. Maar het wilde gewoon allemaal niet zo lekker, ik had gewoon de kracht er af en toe niet meer voor om der even tot de orde te roepen. Soms liep ze lekker in der eigen tempo door of liep ze door me binnenbeen heen. Maar ik kon gewoon niet meer.
Naja, volgende keer beter. 
!