Ga ik inrijde he dus ik galopeer zo achter in de bak gaat gwenn echt super hard rennen tot in de hoek bij de deur daarzo. bijna tegen glenn( met ingo) aan draait ze zich om rent ze de deur uit een man stond daarzo bij dier vreezer en die kon nog net zn kind weg halen anders had ze er over heen gerent en toen bleef ze rennen in de stal :| Was erg eng
dinsdag voor 1 keertje nog op jamesje en dan nog 1 keer op gwenn en that's it. Hoop dat hij tusse ingo en gwenn komt Kom ik nog elke dag bij die kleine muts
WOW ANNE, 230! dat doe ik je niet na hoor, super!! Ik ging weer golfen vandaag, en ik heb mn record verbroken, 75 meter op de driving range (en voor de leken; dat is niet ver nee). Maargoed, ga vooruit. Heb zin in dinsdag!
whaha daar hebben we onze golfmiep weer. Heb je leuke golfleraar (altijd belangrijk namelijk;)) En hoe is het trouwens met Johannes gaat ie tegenwoordig ook mee met golfen
sorry, ik was even ruzie aant maken met mn moeder. Maar anne, de golfleraar is wel tof, maar hijs niet bepaald sexy ofzo En johannes, tja, daar heb ik niet zoveel meer over te melden, hehe